AnonymBruker Skrevet 5. mars #1 Del Skrevet 5. mars Bilde av din stil og hvor gammel er du? Anonymkode: caf1a...a7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars #2 Del Skrevet 9. mars Hvor er bilder av din stil og hvor gammel er du? Anonymkode: 0dc73...e37 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars #3 Del Skrevet 9. mars AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvor er bilder av din stil og hvor gammel er du? Anonymkode: 0dc73...e37 Jeg har ingen stil. Er ute etter tips. Anonymkode: caf1a...a7a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars #4 Del Skrevet 9. mars Er ikke det enklere å se på Instagram eller noe? Anonymkode: 38d82...30d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars #5 Del Skrevet 13. mars Begynnelsen av 40 årene. Anonymkode: dea64...905 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 13. mars #6 Del Skrevet 13. mars Kvinne, 38 år. Elsker 50-tallsstilen. Jeg har en ganske fargerik stil. 6 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars #7 Del Skrevet 13. mars Så artig stil, skulle ønske jeg hadde selvtillit nok til å kle meg slik. Anonymkode: 1d4b8...5fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 13. mars #8 Del Skrevet 13. mars AnonymBruker skrev (6 timer siden): Så artig stil, skulle ønske jeg hadde selvtillit nok til å kle meg slik. Anonymkode: 1d4b8...5fe Jeg har ikke god selvtillit, men klærne gir meg det. Jeg er en stille og forsiktig type egentlig, ikke ta for mye plass, men jeg er en blid og glad personlighet. Og klærne mine er en måte å vise det på. Dessuten bruker jeg ikke særlig sminke osv, så det er min måte å sminke meg på. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhodiola Skrevet 13. mars #9 Del Skrevet 13. mars Tråden er ryddet for spam, avsporing, brudd på regelen om gjengivelse av innhold fra eksterne kilder og tilhørende svar. Rhodiola, adm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 16. mars #10 Del Skrevet 16. mars 55 år 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #11 Del Skrevet 16. mars Roci skrev (7 minutter siden): 55 år Hvor får man kjøpt den brune genseren på nest siste bilde? Anonymkode: caf1a...a7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #12 Del Skrevet 16. mars SPOCA skrev (På 13.3.2025 den 1.35): Kvinne, 38 år. Elsker 50-tallsstilen. Jeg har en ganske fargerik stil. Skulle ønske jeg hadde ork til en slik stil men er ikke så feminin av meg. Du ser sikkert strålende ut, selv har jeg ingen stil. Jeans og genser. Anonymkode: f5c81...3c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 16. mars #13 Del Skrevet 16. mars AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Hvor får man kjøpt den brune genseren på nest siste bilde? Anonymkode: caf1a...a7a Dette er ikke eksakte plagg som jeg eier, det er bilder som representerer stilen min. Jeg har imidlertid funnet ut at genseren er fra Weekday og heter "Nicki Pike sweater", men den ser ut til å være utsolgt over alt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #14 Del Skrevet 16. mars Elsker denne stilen. Jeg er dame 57 https://sondeflor.com/?srsltid=AfmBOordIApvFEp_a-z-mjMHNJ2nRDXnIf3NkFV1VdLap57gwfmaGCMF Anonymkode: eab4f...8d2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 16. mars #15 Del Skrevet 16. mars Er glad i farger, mønstre og har en maksimalistisk stil K 40 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 12:35 #16 Del Skrevet tirsdag kl 12:35 SPOCA skrev (På 13.3.2025 den 8.43): Jeg har ikke god selvtillit, men klærne gir meg det. Jeg er en stille og forsiktig type egentlig, ikke ta for mye plass, men jeg er en blid og glad personlighet. Og klærne mine er en måte å vise det på. Dessuten bruker jeg ikke særlig sminke osv, så det er min måte å sminke meg på. Herlig! Det er antrekket som gjør deg vakker, ikke sminken, fillers osv. Anonymkode: 247bd...56d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 12:59 #17 Del Skrevet tirsdag kl 12:59 Disse bildene beskriver stilen min godt. Anonymkode: eb9bb...554 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå