Gå til innhold

Elektrisk tannbørste som dildo?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har et seriøst problem...

Har den siste tiden slitt med trang kjedeåpning, men livets lyster krever jo sitt. Det eneste jeg får inn er tannbørsten min. Bruker selvfølgelig ikke den i munnen lenger, da jeg heller bruker den til nytelse. Men i det siste har jeg kjent at jeg trenger det litt hardere, og har nå begynt å slite med at tannbørstehodet detter av selve tannbørsteskaftet. Har noen noen tips???????

Er en elektrisk tannbørste fra Jordan om det har noe å si...

Anonymkode: 8d5ac...ab5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøp deg heller en g-pukt vibrator. Er ikke mye større en en elektrisk tannbørste, men mye tryggere 

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det høres ikke så deilig ut 🫣

Anonymkode: 6db21...679

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kjøp deg leketøy til formålet… 

Anonymkode: 506a6...7fe

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har den siste tiden slitt med trang kjedeåpning, men livets lyster krever jo sitt. Det eneste jeg får inn er tannbørsten min. Bruker selvfølgelig ikke den i munnen lenger, da jeg heller bruker den til nytelse. Men i det siste har jeg kjent at jeg trenger det litt hardere, og har nå begynt å slite med at tannbørstehodet detter av selve tannbørsteskaftet. Har noen noen tips???????

Som om dette er seriøst. 

Anonymkode: 5b310...e68

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Du finner leketøy i alle størrelser. Fra tynnere enn lillefingeren til hele armen. Gå til innkjøp av det, ikke bruk ting som ikke er ment til det innvendig..

Anonymkode: e5114...e80

AnonymBruker
Skrevet

Problemer med kjeden? Ville vurdert å søke bistand på et mekanisk verksted😚

Anonymkode: e4e98...f80

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Du finner leketøy i alle størrelser. Fra tynnere enn lillefingeren til hele armen. Gå til innkjøp av det, ikke bruk ting som ikke er ment til det innvendig..

Anonymkode: e5114...e80

Noen bruker agurker og bananer også. Når nøden er stor... eller det kan være jenter som ikke tør å ha leketøy hjemme som mor kan finne.

Anonymkode: 3c74c...f56

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Veldig flott at du ikke gir opp. Så lenge det ikke gjør vondt så må du bare ta deg ut. Kanskje fått sjekket hva det kunne være som gjorde den så trang. Kjekt for oss menn å høre at penetrering er viktig for dere

• Liker 1
Skrevet

:sovnet:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...