AnonymBruker Skrevet 5. mars #41 Del Skrevet 5. mars AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Du fungerer så dårlig med "ultimatum/tvang" at du ikke klarte å godta inndragning av førerkortet? Du hadde en dårlig dag og ville hjem fortere så da var det greit å kjøre i feil kjøreretning og risikere andres liv for at du kunne komme deg fort hjem? Du bør nok holde deg til kollektivt fremover og ikke sette deg bak rattet igjen for du er ustabil. Er veldig takknemlig for at politiet var der og fikk deg bort fra veien. Anonymkode: e1c52...681 Jeg spurte først om betenkningstid noe jeg ikke kunne få. Da sa jeg ok, men jeg har ingen mening eller standpunkt i saken angående førerkort-inndragelsen så velg hva enn du ønsker. Da sa hun ok- da blir det ikke akseptert siden det er hva de velger på folk som nekter å svare. Nøytral var ikke et godkjent svar. ps. Ja jeg fungerer dårlig med tvang. Anonymkode: 20d03...13e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars #42 Del Skrevet 5. mars AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Tja, kind of, men påvirket av mitt humør og sinnsstemning. Hadde ikke tatt den avgjørelsen på en «normal» dag hvis det ga mening.. Anonymkode: 20d03...13e Det gjør jo ikke saken noe bedre. AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg spurte først om betenkningstid noe jeg ikke kunne få. Da sa jeg ok, men jeg har ingen mening eller standpunkt i saken angående førerkort-inndragelsen så velg hva enn du ønsker. Da sa hun ok- da blir det ikke akseptert siden det er hva de velger på folk som nekter å svare. Nøytral var ikke et godkjent svar. ps. Ja jeg fungerer dårlig med tvang. Anonymkode: 20d03...13e Nøytral er ikke ett svar, det finnes ikke noe punkt de kan krysse av for på skjemaet for det. Anonymkode: f79fc...9e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars #43 Del Skrevet 5. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det gjør jo ikke saken noe bedre. Nøytral er ikke ett svar, det finnes ikke noe punkt de kan krysse av for på skjemaet for det. Anonymkode: f79fc...9e9 Nei det er helt fair det, men som sagt jeg lar meg ikke til et svar når svaret er vet ikke/nøytral 😉 Anonymkode: 20d03...13e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars #44 Del Skrevet 5. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei det er helt fair det, men som sagt jeg lar meg ikke til et svar når svaret er vet ikke/nøytral 😉 Anonymkode: 20d03...13e tvinge til et svar* Anonymkode: 20d03...13e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars #45 Del Skrevet 5. mars AnonymBruker skrev (24 minutter siden): tvinge til et svar* Anonymkode: 20d03...13e Tvinge til et svar? Har du problemer med autoritære personer? Anonymkode: e1c52...681 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars #46 Del Skrevet 5. mars AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Tvinge til et svar? Har du problemer med autoritære personer? Anonymkode: e1c52...681 Korrekt. Når det gjelder politet er jeg også redd for dem. De kan bruke vold, hive deg inne på en trang celle og de har våpen 😕. Anonymkode: 20d03...13e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars #47 Del Skrevet 5. mars AnonymBruker skrev (2 timer siden): Korrekt. Når det gjelder politet er jeg også redd for dem. De kan bruke vold, hive deg inne på en trang celle og de har våpen 😕. Anonymkode: 20d03...13e Og da løser du det med å være vanskelig? Anonymkode: f79fc...9e9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars #48 Del Skrevet 5. mars AnonymBruker skrev (8 timer siden): Og da løser du det med å være vanskelig? Anonymkode: f79fc...9e9 Tja. Jeg kan vel ikke bli noe særlig mer samarbeidsvillig enn at jeg gir de blanko til å velge hva enn de ønsker? Hva enn straff det blir kommer jg også til å akseptere. Om de velger at jeg aldri mer skal kjøre bil så føler jeg per nå at det er helt ok siden jg har mistet litt lysten å kjøre. Anonymkode: 20d03...13e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars #49 Del Skrevet 5. mars AnonymBruker skrev (22 timer siden): Vanskelig å beskrive. Jeg tok en slags snarvei som førte til at jeg havnet i motgående trafikk. Anonymkode: 20d03...13e Er du klar over at du kan ha satt andre bilister i fare ved å ta slike dumme avgjørelser. Folk som ikke tenker lenger burde ikke ha lappen. Jeg er glad ingen andre ble skadd, men i verste fall kunne du faktisk skapt en livsfarlig situasjon. Anonymkode: 2440c...7bf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christina82 Skrevet 6. mars #50 Del Skrevet 6. mars (endret) Ryddet for opphavsrett, avsporinger, oppfordring til brudd på norsk lov, brukerdebatt og tilsvar til dette. Christina82, mod Endret 6. mars av Christina82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #51 Del Skrevet 6. mars AnonymBruker skrev (19 timer siden): Tusen takk ❤️❤️. Føler meg åpenbart dum, men jeg tenker at alle mennesker kan gjøre feil. Anonymkode: 20d03...13e Du tok en kalkulert risiko og ble tatt? Er litt forskjell på det og å gjøre feil. Anonymkode: 7a5c6...c25 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 6. mars #52 Del Skrevet 6. mars AnonymBruker skrev (20 timer siden): Korrekt. Når det gjelder politet er jeg også redd for dem. De kan bruke vold, hive deg inne på en trang celle og de har våpen 😕. Anonymkode: 20d03...13e Bruke vold? Jo mer du samarbeider, jo lettere er det. Både for deg og for dem. Du blir ikke beskutt for å ha kjørt ulovlig. Du setter deg selv i en utrolig dum situasjon når du nekter å samarbeide. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #53 Del Skrevet 6. mars AnonymBruker skrev (7 timer siden): Du tok en kalkulert risiko og ble tatt? Er litt forskjell på det og å gjøre feil. Anonymkode: 7a5c6...c25 Nei var ikke helt sånn. Som noen skrev tildigere i posten, kapteinen forlot skuta et lite øyeblikk fordi hodet mitt var ikke på plass. Anonymkode: 20d03...13e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #54 Del Skrevet 6. mars Millimani skrev (5 timer siden): Bruke vold? Jo mer du samarbeider, jo lettere er det. Både for deg og for dem. Du blir ikke beskutt for å ha kjørt ulovlig. Du setter deg selv i en utrolig dum situasjon når du nekter å samarbeide. Aldri sagt at mine tanker om politet er forankret i virkeligheten. Jeg er tro det eller ei en veldig rolig og forsiktig jente så sjansen for at noe av tingene jg nevnte skjer med meg er lik null. Du må nesten utdype hva du mener med nekte å samarbeide - med fare for å gjenta meg selv (har vel skrevet det fire eller fem ganger i tråden her nå ) Samtalen foreløp slik : samtykker du til førerkortbeslag eller ikke? Hvorpå jeg svarte det har jeg ingen mening om, jeg er nøytal. Hun - det går ikke. Meg : ok, men jeg har uansett ikke en mening i saken så velg hva enn du ønsker. hun : javel, da blir det ikke samtykket siden det er hva vi gjør med folk som ikke svarer. Hele veien sa jeg HUN kunne velge hva hun ville- åssen blir det å nekte å samarbeide?? Anonymkode: 20d03...13e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #55 Del Skrevet 6. mars AnonymBruker skrev (På 5.3.2025 den 9.28): Hvis du leste mitt hovedinnlegg så står svaret der, jeg hadde en dårlig dag og ville hjem fortere. Anonymkode: 20d03...13e Det høres jo ut som om du tror det da er heeeelt ok å sette andre menneskeliv i fare, fordi du "ville jo bare hjem fortere"!? Er du helt på trynet? Alle gir vel en lang beng i hvorfor du vil hjem fortere, du skal følge trafikkreglene likevel! Det sier politiet, og det sier alle andre mennesker som er ute og kjører bil i blant. Vi vil ikke møte en bil i feil kjøreretning som kan forårsake dødsulykker! Anonymkode: cab24...d07 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå