AnonymBruker Skrevet 4. mars #1 Skrevet 4. mars Hallo , jeg spiser 2 tunfisk bokser etter trening. Er det bra eller dårlig? Er det bedre med proteinshake kanskje? Anonymkode: eaade...1c1
AnonymBruker Skrevet 4. mars #3 Skrevet 4. mars Tunfisk er naturlig i motsetning til proteinshake som er ultraprossesert, så det er et bra valg når det kommer til å få i seg proteiner! Proteiner er byggestener til musklene. Anonymkode: 0b8aa...7a8
AnonymBruker Skrevet 4. mars #4 Skrevet 4. mars Tunfisk er full med tungmetall. Det spiser jeg kun på ferie. Anonymkode: ab321...370
AnonymBruker Skrevet 4. mars #5 Skrevet 4. mars Hvor mange ganger i uka trener du? Anonymkode: f758c...384
AnonymBruker Skrevet 6. mars #6 Skrevet 6. mars AnonymBruker skrev (På 4.3.2025 den 20.44): Tunfisk er full med tungmetall. Det spiser jeg kun på ferie. Anonymkode: ab321...370 Ikke den hermetiske. De bruker mye mindre individer som ikke har rukket å vokse seg store og dermed ta opp i seg miljøgifter. De er annerledes med "finfisken" som brukes utenom boksene. Anonymkode: 9284f...b0f
AnonymBruker Skrevet 8. mars #7 Skrevet 8. mars AnonymBruker skrev (På 6.3.2025 den 17.12): Ikke den hermetiske. De bruker mye mindre individer som ikke har rukket å vokse seg store og dermed ta opp i seg miljøgifter. De er annerledes med "finfisken" som brukes utenom boksene. Anonymkode: 9284f...b0f Metallboksene er også aluminium og avgir tungmetall. Anonymkode: ab321...370
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå