AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #1 Del Skrevet 7 timer siden Hvor mange mennesker bor i din husstand og hvor mye og hva har dere i beredskap? Noen tips til hva man bør ha som man kanskje ikke har tenkt på? Jeg har hatt en del mat men mye har gått ut på dato. Hermetikk som gikk ut for ett år og to siden, kan den gjøres? Anonymkode: cbba6...af3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden Du må rullere lageret ditt,ikke sette det bort og ikke bruke! Anonymkode: 35d0e...913 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden Du må kunne sørge for varme og vann og for å kunne lytte til nyheter på radio. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perfume Skrevet 5 timer siden #4 Del Skrevet 5 timer siden (endret) Vi er to, har nok vann til å dekke tre fire dager, så vi må ha mer.. Ellers har vi vel mat for ca to uker , men dette brukes av også.. Kjøper uansett inn hver gang jeg handler, slik at det er fullt igjen. Har pledd, radio, stormkjøkken, varme-greier , lommelykter og MYE mye mer.. Vi er veldig tur-glade så vi har det liksom alltid uansett... Endret 5 timer siden av Perfume Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #5 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvor mange mennesker bor i din husstand og hvor mye og hva har dere i beredskap? Noen tips til hva man bør ha som man kanskje ikke har tenkt på? Jeg har hatt en del mat men mye har gått ut på dato. Hermetikk som gikk ut for ett år og to siden, kan den gjøres? Anonymkode: cbba6...af3 Vi er 2 voksne. Har en smartkasse med knelkebrød, tørrvarer, hermetikk, pålegg, juice, saft, kjeks, etc etc. sjekker den 15.april og 15.september og bytter ut det som er gått ut på dato. Har også 100l vann på 5 kanner som byttes samtidig. Anonymkode: c0496...09c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kittykat Skrevet 5 timer siden #6 Del Skrevet 5 timer siden Vi er 5 stk + 2 katter. Vi bor i en leilighet, så vi har ikke all verdens plass til å ha et beredskapslager. Men vi har noen store dunker med vann, stearinlys/telys, fyrstikker/lighter, lommelykter og stormkjøkken. Vi har ikke peis, men vi har ullklær og tepper og andre varme klær. Pluss tørrfor og våtfor til kattene selvfølgelig. Vi har også et medisinskap med smertestillende, jodix, og faste medisiner, og vi har også en del batterier liggende. Vi har mer enn nok tørrmat og hermetikk, så vi klarer oss en stund. Pluss at jeg kjøper inn litt ekstra av ting jeg vet vi bruker. Man må rullere på lageret, sånn at man ikke ender opp med et lager av mat som er gammel. Vi har også en dabradio (sveiveradio) som også kan lades opp med usb og som tar batterier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet akkurat nå #7 Del Skrevet akkurat nå Bor på gård og har all verdens plass til alt vi trenger. Vedovner, primus, bålpanne og grill , masse ved, plenty av plass til å lagre både vann og mat. Har 4 frysere stående som kan brukes+ 3 kjøleskap , stor kjeller osv. Jeg skal greie meg en hel vinter om det trengs. Månedshandler alltid og det blir alltid igjen noe når mnd er slutt som går inn i lager, så jeg er aldri tom for mat. Jeg hadde vært tvilsom til å bo i by uten de mulighetene jeg har, hadde ikke orka. Anonymkode: 35d0e...913 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå