AnonymBruker Skrevet i går, 12:28 #1 Del Skrevet i går, 12:28 Har du et kirsebærtre og gir det gode kirsebær? Hva slags type tre er det i så fall? Vi skal plante kirsebærtre og jeg blir så forvirret av alt jeg leser om moreller og surkirsebær og japanske prydkirsebærtrær... Den vanligste typen er sure og ikke søte? For ellers er det moreller og ikke kirsebær? Men moreller og ting med "kirsebærsmak" smaker jo total forskjellig? Japanske prydkirsebærtrær blomstrer jo veldig fint, men er det fine blomster på bekostning av gode bær? Ønsker meg et fint tre til hedersplassen i hagen, og som gir gode kirsebær som kan brukes til noe 🍒🍒🍒 Anonymkode: 17c91...a7f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 21:38 #2 Del Skrevet i går, 21:38 De søte kirsebærene kalles moreller i Norge ja, og det finnes mange forskjellige sorter. Det er bare å søke litt rundt på nettet og lese om de ulike, og se hvilken som passer til ditt lokalklima og behov. Anonymkode: 00dd8...0f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå