AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #1 Del Skrevet 15 timer siden Jeg har fått med meg att man må logge inn med svensk bankID for å sende melding til folk på blocket.se Men finnes det andre løsninger enn bankID? Jeg skulle fått tak i selger som selger en hestehenger, men det står ingen telefonnr eller mailadresse i annonsen som gjør att jeg får tak i selger. Noen som kan hjelpe? Anonymkode: 8df6f...94f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #2 Del Skrevet 14 timer siden Jeg vet ikke. Jeg prøvde å lage meg en bruker på en tilsvarende dansk side fordi jeg så noe til salgs jeg var ute etter. Danmark er jo ikke langt unna, når det bare er fire timer med ferga over fjorden.. Jeg fikk laget bruker, og fikk sendt meldinger til selger, men før selger svarte, ble kontoen min blokkert med beskjed om at jeg hadde brutt vilkårene, så det var det.... Jeg vi tro at de rett og slett ikke tillater utlendinger å handle på disse plassene. Anonymkode: 6008d...985 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #3 Del Skrevet 14 timer siden Samboer er svensk, men flyttet til Norge for mange år siden og fikk norsk personnummer. Han har ikke svensk BankID lenger. Han ønsket også å kjøpe noe fra Blocket, og undersøkte grundig hvordan han skulle få dette til. Men han ga opp. Det er helt umulig. Endte opp med at han søkte opp navnet på personen på facebook. Var vel 3 stk med samme navn som bodde i sverige, så han sendte melding til alle og spurte om de var personen på Blocket 🤣. Han kunne sikkert også spurt et familiemedlem eller en svensk venn om å kontakte folk på Blocket for ham, men vet ikke hvorfor han ikke gjorde det. Anonymkode: 50e73...861 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #4 Del Skrevet 14 timer siden Det er ikke mulig vertifisere seg uten svensk bankid. Så du må finne noen svensker som er villige til å sende melding på vegne av deg. Anonymkode: 59620...879 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #5 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har fått med meg att man må logge inn med svensk bankID for å sende melding til folk på blocket.se Men finnes det andre løsninger enn bankID? Jeg skulle fått tak i selger som selger en hestehenger, men det står ingen telefonnr eller mailadresse i annonsen som gjør att jeg får tak i selger. Noen som kan hjelpe? Anonymkode: 8df6f...94f Dette har vel med toll og mva å gjøre, vil jeg tro? Og at man ikke skal kunne drive med smugling over grensen? Vi i Norge får heller ikke lov til å handle handelsvarer fra svenske nettapotek. Tullete regler. Anonymkode: 0fa78...046 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #6 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Dette har vel med toll og mva å gjøre, vil jeg tro? Og at man ikke skal kunne drive med smugling over grensen? Vi i Norge får heller ikke lov til å handle handelsvarer fra svenske nettapotek. Tullete regler. Anonymkode: 0fa78...046 Har null med toll eller mva. Men med identifikasjon. Og at man ikke får handle fra utenlandske apotek har med sikkerhet å gjøre. At du mener ditt eget liv kun er verdt noen få kr under hva medisinen koster her i Norge får være ditt valg. Vi andre betaler gladlig en kr eller to mer for sikkerheten. Anonymkode: 404b1...3e5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #7 Del Skrevet 12 timer siden Hør med noen her inne om de kan sende melding for deg, har opplevd det samme og da var det noen snille sjeler som kunne hjelpe 😊 Anonymkode: 5e09e...494 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #8 Del Skrevet 12 timer siden Da har de strammet inn. Jeg har bruker på Blocket, men opprettet den allerede i 2018. Ble litt svett nå siden jeg ikke har brukt den på et halvt år, og måtte logge meg inn for å sjekke for sikkerhets skyld – er heldigvis fremdeles operativ. 😀 Men det er ikke så rart at det har blitt slik med alle kjeltringer som forsøker seg på snusk. Antar som dere skriver at en i dag må ha svensk BankID. Er det ikke blitt tilsvarende på Finn? Begge deler er vel eid av Schibsted. Anonymkode: 9c76b...8db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #9 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (7 timer siden): Har null med toll eller mva. Men med identifikasjon. Og at man ikke får handle fra utenlandske apotek har med sikkerhet å gjøre. At du mener ditt eget liv kun er verdt noen få kr under hva medisinen koster her i Norge får være ditt valg. Vi andre betaler gladlig en kr eller to mer for sikkerheten. Anonymkode: 404b1...3e5 Her må du nesten spesifisere hva du mener? Du stoler altså ikke på svenske apotek og tror de vil selge deg falske og skadelige preparater? Anonymkode: b59c7...a74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå