Gå til innhold

Til dere menn; Is the chase better than the catch?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvis du som mann møter en kvinne du faller litt for, og får henne til sengs, mister du interessen for henne etterpå fordi du liker jakten best? Eller er hun like interessant for deg etter at dere har hatt sex også? Eller er hun mer som en fisk, at du etter å ha fått henne på kroken slipper henne ut igjen? 

Anonymkode: 91e4d...5e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvis du som mann møter en kvinne du faller litt for, og får henne til sengs, mister du interessen for henne etterpå fordi du liker jakten best? Eller er hun like interessant for deg etter at dere har hatt sex også? Eller er hun mer som en fisk, at du etter å ha fått henne på kroken slipper henne ut igjen? 

Mister kun interessen om sexen er dårlig, og det har da hendt en del ganger. Er sexen fantastisk, hvorfor skal jeg da lete videre etter noen andre å ligge med 

Anonymkode: 778a3...f54

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kommer helt an på dama. Noen damer har ikke mer enn fitte å by på. Andre vil du ha mer av både seksuelt og relasjonsmessig. Få damer i siste kategori.

Anonymkode: 15b45...0fd

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Kommer helt an på dama. Noen damer har ikke mer enn fitte å by på. Andre vil du ha mer av både seksuelt og relasjonsmessig. Få damer i siste kategori.

Hadler ikke om at det er få damer i siste kategori. Det handler om at ikke alle passer sammen med DEG. Men at du synes det er ok å ligge med de du ikke synes er bra nok for alt, sier mest om deg. 
Dette er nok grunnen til at menn mener kvinner er så kresne, vi ligger (nesten) bare med menn vi også kan se et forhold med

Anonymkode: 4ddb9...def

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Kynisk men ærlig. Det er mange måter å se det på. 

Klarer du emosjonelt å knytte deg til damer?

Hva er kjærlighet for deg?

Anonymkode: bdb3a...1d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Jakten er jo fryktelig. Hvis vi passer sammen ellers handler det mer om å finne ut hvordan jeg kan beholde henne.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Hadler ikke om at det er få damer i siste kategori. Det handler om at ikke alle passer sammen med DEG. Men at du synes det er ok å ligge med de du ikke synes er bra nok for alt, sier mest om deg. 
Dette er nok grunnen til at menn mener kvinner er så kresne, vi ligger (nesten) bare med menn vi også kan se et forhold med

Det er ganske åpenbart at jeg snakker om hva som passer MEG ja. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Min erfaring er at damer ikke er mer kresen en menn.
Ønsker man en dame bare for sex er det ikke så vanskelig.
Er å finne en dame man vil ha resten av livet som er problemet.

Men heldigvis er det mange å velge i så lenge man ser utenfor der man bor. (ink norge)

Og til TS.
Jakta er noe herk.

Anonymkode: e6759...5ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

På ingen verdens måte. Jakten er utelukkende et nødvendig onde. 

Anonymkode: e5f59...ae2

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Mister kun interessen om sexen er dårlig, og det har da hendt en del ganger. Er sexen fantastisk, hvorfor skal jeg da lete videre etter noen andre å ligge med 

Anonymkode: 778a3...f54

Signerer denne. 
Det har en sjelden gang hendt (da jeg var singel for mange år siden)  at jeg allerede på forhånd visste at dette ikke blir noe mer. Men selve jakten var aldri noe mål i seg selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Okapi skrev (8 timer siden):

Jakten er jo fryktelig. Hvis vi passer sammen ellers handler det mer om å finne ut hvordan jeg kan beholde henne.

Så utrolig søtt svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

De fleste passer ikke sammen, og slik er det bare begge veier. Det kan man fint klare å utrykke, uten å bli ugrei. Handler mye om hvor anstendig menneske du er hvordan du velger å utrykke dette. 

Mennene vi kvinner velger bort kan finfint passe til andre kvinner, selv om de ikke er rett for oss. Samme omvendt. 

Ja det er få hver og en av oss passer sammen med og faller for. Helt normalt! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakker bare for meg selv her,men som meg som mann,så var deffinetivt "the chase" bedre en "the catch" i ungdommen. Gjerne så langt nede som i 7 klasse,da virkelig kjærester ble en ting. Den spenningen der finner jeg aldri igjen. Etter mange forhold og relasjoner,så er det for meg blitt komplett motsatt. Ønsker nå forutsigbart,stabilt og trygghet. Har prøvd det jeg har hatt lyst å prøve mtp sex etc. Er bare 44,så for enkelte høres det gjerne trist ut,eller noe de ikke kan kjenne seg igjen i. De om det. Jeg har venner og kollegaer på min alder som fortsatt driver på slik jeg gjode i begynnelsen på 20 åra.  Ikke noe for meg.

Kan godt ta en øl på byen,eller en fest fremdeles f.eks. Men målet har endret seg til å ha det gøy med de jeg er sammen med,fremfor å prøve å finne seg noe nytt.

Endret av Fant80
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hm.. jeg har vel egentlug ikke opplevd det bak første komma. Så det har foregått mer på nett. Blir det sex vil jeg fortsette med den damen.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flintis skrev (20 minutter siden):

Hm.. jeg har vel egentlug ikke opplevd det bak første komma. Så det har foregått mer på nett. Blir det sex vil jeg fortsette med den damen.

Helt enig, men vi har sikkert en annen innstilling ifht andre menn..
Vi gjør totalopplevelsen såå koselig, god og behagelig, at det blir nesten klink umulig for dama å ikke komme tilbake👏

Og alle burde lære av samene:  De må alltid ofre noe for å få fisk, og de takker alltid naturen for maten❣️🤭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Hvis jeg har falt litt for henne, så mister jeg ikke interessen for henne etter sex. Jeg kan slappe av litt fordi vi etter hvert etablerer noe som kan minne om et forhold. 

Det er kvinner jeg har datet, brukt tid og penger på, som jeg ikke har falt for, vil jeg likevel vil ha sex med, hvis hun ikke har turned me off. Her er jeg investert og det eneste som kan gjøre opp for det er å ha sex med henne. Om jeg kan få sex av andre kvinner har ingenting med saken å gjøre. 

Jeg tror det er pga evolusjon/biologi at menn kan føle seg (potensielt) genetisk vellykkede, ved å få sex med dem. At det brukes kondom har ingenting med saken å gjøre og det bør man. Suksessfulle menn kan få 100 damer prego. Dere hater jo incels-gutta. Ikke fordi  de er incels, men de er incels fordi de ikke kan tilby kvinner det de vil ha. Menn som kan tilby kvinner det de vil ha har jo hatt en del muligheter og ofte brukt dem. 

Jeg forstår ikke at så mange kvinner ikke forstår dette. Kvinner er ikke biologisk suksessfulle ved å ligge med 100 menn. 

Menn får flest barn ved å ligge med de damene som ikke ligger med 100 menn fortiden. 

Har kvinnen ligget med 100 menn er hun ikke spesiell for oss. Dette tror jeg er mer ett sosialt og emosjonelt ønske. Ikke et basert på evolusjon/biologi. 

Anonymkode: 577c3...bb7

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har mistet interessen fordi det ikke er en dypere connection eller sexen er dårlig/ikke kompatibel.

Noen kvinner er en helt annen person før og etter sex, og jeg føler at når man ligger på sengeputa etter akten, og bare prater og er nært hverandre, at den ekte personen kommer fram.

I noen tilfeller viser det seg at den ekte personen ikke matcher med min. Da snakker jeg om de jeg f.eks. hadde pratet med lenge på tinder eller lignende. Ble mer og mer sær og kravstor med alderen, så partnerne mine de siste ~8 årene har alle vært helt fantastiske dog - og enda mer fantastiske etter sex.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...