AnonymBruker Skrevet i går, 11:33 #1 Del Skrevet i går, 11:33 Får eieren av bilen automatisk beskjed på sms om jeg parkerer på Gardermoen? Jeg skal betale på forhånd. Anonymkode: 5add8...fd9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 15:15 #2 Del Skrevet i går, 15:15 Ingen som har parkert på Gardermoen før? Anonymkode: 5add8...fd9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 15:21 #3 Del Skrevet i går, 15:21 Jeg kan ikke huske at jeg noen ganger har fått en sms når jeg har parkert på Gardermoen. Anonymkode: 52240...7a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Skrevet i går, 16:18 #4 Del Skrevet i går, 16:18 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Jeg kan ikke huske at jeg noen ganger har fått en sms når jeg har parkert på Gardermoen. Anonymkode: 52240...7a8 Det kan ikke jeg huske heller, har parkert der flere ganger. Men er det et problem at eier får sms skal tro`? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 16:26 #5 Del Skrevet i går, 16:26 Man får ikke sms ved start av parkering uansett hvor man parkerer. Men hvis bilen er koblet mot en app med skiltgjenkjenning så vil den som har appen kunne få varsel, dersom det er valgt. Jeg får varsel om jeg kjører inn ett sted som har parklink eller easypark. På andre får jeg kun varsel når betalingen er gjennomført. Anonymkode: 7b8a2...50e 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 18:50 #6 Del Skrevet i går, 18:50 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Man får ikke sms ved start av parkering uansett hvor man parkerer. Men hvis bilen er koblet mot en app med skiltgjenkjenning så vil den som har appen kunne få varsel, dersom det er valgt. Jeg får varsel om jeg kjører inn ett sted som har parklink eller easypark. På andre får jeg kun varsel når betalingen er gjennomført. Anonymkode: 7b8a2...50e Jeg får ikke noen varsel på apper? Hvorfor får man det? Anonymkode: 5add8...fd9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TBL12 Skrevet i går, 18:58 #7 Del Skrevet i går, 18:58 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg får ikke noen varsel på apper? Hvorfor får man det? Anonymkode: 5add8...fd9 Det kommer varsel om en har aktivert automatisk kamera parkering. Fordelen er å vite parkering har startet og avsluttet korrekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #8 Del Skrevet 13 timer siden Svaret er nei. Eventuelle varslinger via mail eller sms går til den som har bestilt parkeringen, ikke eier. Men husk å slette history på bilens gps hvis du har brukt den til å navigere til Gardermoen...😄 Anonymkode: 93332...e6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #9 Del Skrevet 13 timer siden På langtidsparkering bestilte jeg parkering på forhånd. App på nett. Da velger du hvor du skal stå og hvor lenge du skal stå. Anonymkode: 6a3ed...c31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #10 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg får ikke noen varsel på apper? Hvorfor får man det? Anonymkode: 5add8...fd9 Da har du mest sannsynlig valgt at du ikke skal ha det? Jeg aktiverte det på parklink og easypark etter å ha opplevd flere ganger at den ikke ble aktivert. På onepark/apoca får jeg kvittering på mail når betalingen er gjennomført. De eneste gangene jeg bruker parkeringsplasser hvor de styrer er når jeg uansett skal sende inn reiseregning. Anonymkode: 7b8a2...50e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #11 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Svaret er nei. Eventuelle varslinger via mail eller sms går til den som har bestilt parkeringen, ikke eier. Men husk å slette history på bilens gps hvis du har brukt den til å navigere til Gardermoen...😄 Anonymkode: 93332...e6f På mange nyere biler vil eier av bilen også kunne sjekke hvor bilen er i nåtid, via bilens app. Anonymkode: 7b8a2...50e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 11 timer siden #12 Del Skrevet 11 timer siden Om man har et kundeforhold med AutoPay så får man kvittering når parkeringen er gjennomført. Systemet leser av bilskiltet og fakturerer bankkortet som ligger i systemet. Samme gjelder for EasyPark, Onepark, Apcoa, Autopass og alle de andre bilrelaterte tjenestene. Men om eier av bilen ikke har noe kundeforhold til noen av disse tjenestene vil man ikke bli varslet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå