AnonymBruker Skrevet 2. mars #1 Del Skrevet 2. mars Vaginal rugae er teksturen inne i vaginaen. Noen vaginaer kjennes glattere ut inni, noen har mer folder/riller. Slik jeg forstår det kan hormoner og fødsler påvirke denne teksturen. Er dette noe menn kjenner godt forskjell på og har preferanser rundt, eller er det det samme? Anonymkode: 21489...023 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars #2 Del Skrevet 2. mars Alle kjennes like glatte ut. Er kun de som har et "stort" gpunkt som kjennes anderledes ut, det er litt ruglete på overflaten mot resten. Anonymkode: 5acfc...07b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars #3 Del Skrevet 2. mars Jeg er ruglete, i en slags utover bue. Og har tenkt at alle er slik 😅 Har alltid fått høre ting som "herregud, deiligste fitta jeg har vært borti!". Eller utbrudd i det de trenger inn i meg og tar første jokket, "fy faen så sinnsykt deilig du er!". Samboeren min forteller meg flere ganger i uka at jeg innehar den deiligste fitta han vet om. Etter å ha lest her inne så spurte jeg samboeren min om det faktisk var tilfellet eller bare koseprat. Han sperret opp øyne og sa seriøst! Alle fitter er forskjellige! Så fikk jeg den beskrivelsen at jeg er deilig ruglete (😅🤭) og at jeg bruker muskulaturen på en naturlig måte for eksempel når jeg rir han. Veksler mellom flere teknikker, trykk og press. Hvem elsker vel ikke å bli melket av ei våt og villig fitte 🤩 Anonymkode: 9a465...884 3 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars #4 Del Skrevet 2. mars AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg er ruglete, i en slags utover bue. Og har tenkt at alle er slik 😅 Har alltid fått høre ting som "herregud, deiligste fitta jeg har vært borti!". Eller utbrudd i det de trenger inn i meg og tar første jokket, "fy faen så sinnsykt deilig du er!". Samboeren min forteller meg flere ganger i uka at jeg innehar den deiligste fitta han vet om. Etter å ha lest her inne så spurte jeg samboeren min om det faktisk var tilfellet eller bare koseprat. Han sperret opp øyne og sa seriøst! Alle fitter er forskjellige! Så fikk jeg den beskrivelsen at jeg er deilig ruglete (😅🤭) og at jeg bruker muskulaturen på en naturlig måte for eksempel når jeg rir han. Veksler mellom flere teknikker, trykk og press. Hvem elsker vel ikke å bli melket av ei våt og villig fitte 🤩 Anonymkode: 9a465...884 Akkurat dette jeg også har fått høre! Ble singel etter et 10 år langt forhold, har født to barn. Har hatt sex med noen menn nå som singel og har fått så mye komplimenter på vaginaen. Veldig overraskende egentlig. Får høre at det er helt magisk å være inni meg. Og tror ikke jeg er så ekstremt trang heller. Men er god på muskelbruk og har rugler inni tydeligvis Anonymkode: 49262...ccc 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Te- Presten Skrevet 2. mars #5 Del Skrevet 2. mars Hmmmm Jeg får tillate meg å tenke litt høyt her etter å ha lest innleggene. De eneste gangene jeg husker å ha tenkt på tekstur på innsiden er under sex med eksen da hun var gravid. Etter en stund/noen mnd inn i svangerskapet opplevde jeg skjedeveggen som litt hard. Flere som hadde den opplevelsen under sex med gravid partner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars #6 Del Skrevet 2. mars Jeg fikk kommentar fra en ex om disse ruglene, fikk inntrykk av at han og hans penis ikke var så fornøyd med skjeden min. Har aldri, som jeg kan huske i hvert fall, fått kommentar i motsatt retning heller. Ingen har sagt at min vagina er magisk å være inni🥲 Anonymkode: 21489...023 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars #7 Del Skrevet 2. mars Ruglete eller ikke har jeg ikke tenkt over, det er vel mer størrelsen som en kan merke forskjell på, som varierer mye slik som med menn Anonymkode: cd54f...ba6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soft mann Skrevet 2. mars #8 Del Skrevet 2. mars AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg fikk kommentar fra en ex om disse ruglene, fikk inntrykk av at han og hans penis ikke var så fornøyd med skjeden min. Har aldri, som jeg kan huske i hvert fall, fått kommentar i motsatt retning heller. Ingen har sagt at min vagina er magisk å være inni🥲 Anonymkode: 21489...023 Ikke bry deg om dei som ikke sier noe. Alle er helt magiske å være inni, forskjellige men magiske på hver sin måte😉 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars #9 Del Skrevet 2. mars AnonymBruker skrev (3 timer siden): Etter å ha lest her inne så spurte jeg samboeren min om det faktisk var tilfellet eller bare koseprat. Han sperret opp øyne og sa seriøst! Alle fitter er forskjellige! Så fikk jeg den beskrivelsen at jeg er deilig ruglete (😅🤭) og at jeg bruker muskulaturen på en naturlig måte for eksempel når jeg rir han. Veksler mellom flere teknikker, trykk og press. Hvem elsker vel ikke å bli melket av ei våt og villig fitte 🤩 Anonymkode: 9a465...884 Mulig han mente det, men sjansen for at han skulle svart ærlig om han ikke mente det er jo liten. "Nei, det var nok bare koseprat, den er ikke så magisk som jeg har gitt uttrykk for" - lite sannsynlig uansett hvor glad han er i deg (eller kanskje nettopp fordi han er glad i deg). Anonymkode: e9be2...3b9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars #10 Del Skrevet 2. mars AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Mulig han mente det, men sjansen for at han skulle svart ærlig om han ikke mente det er jo liten. "Nei, det var nok bare koseprat, den er ikke så magisk som jeg har gitt uttrykk for" - lite sannsynlig uansett hvor glad han er i deg (eller kanskje nettopp fordi han er glad i deg). Anonymkode: e9be2...3b9 Jeg spurte ikke om ruglete skjede, jeg spurte hva som var så fantastisk med fitta mi. Han beskrev da det som nevnes i denne tråden. Antar da at han synes det er deilig når han nevner det spesifikt. Som sagt, trodde dette var ordinær anatomi hos kvinner flest. Anonymkode: 9a465...884 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars #11 Del Skrevet 2. mars Jeg har også fått høre det samme, at tekstur inni gir en bedre opplevelse enn helt glatt Anonymkode: a1698...397 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars #12 Del Skrevet 2. mars Akkurat i det jeg kommer inn i vagina kan det være litt forskjell, men det som betyr noe er hvordan dama bruker muskulaturen under samleie. Uansett svulmer vagina kraftig opp når dama nærmer seg orgasme og dra drar det seg godt til rundt kuken, antakelig for at mannen letter skal komme. Slik har det vært med alle damene jeg har hatt samleie med. Anonymkode: fd8d5...6d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars #13 Del Skrevet 2. mars Jeg var mye mer ruglete før jeg fikk barn, får definitivt mye mer «wow så magisk» når jeg er glattere. Men bruker musklene mer nå enn tidligere da.. Anonymkode: a9785...b3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars #14 Del Skrevet 2. mars Jeg har aldri opplevd at noen ikke har hatt disse ruglene. Jeg har de og alle jeg har hatt sex med har de. Kjekt igrunnen, da de fungerer litt som et kart for å finne the sweet spot. Anonymkode: 9238d...dd2 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars #15 Del Skrevet 2. mars Å skryte av fitta etter første ligg er en selvfølge hvis man vil ha mer. Det handler absolutt ikke om at den er unik. Tekstur kjenner man ikke, bare om den er trang eller vid, noe annet er sprøyt. Anonymkode: 69340...336 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 3. mars #16 Del Skrevet 3. mars Takket være ruglene er det lettere å finne G-punktet.. Hvor har jeg fingeren da? Haha.. iallefall ikke på ruglene😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 3. mars #17 Del Skrevet 3. mars AnonymBruker skrev (5 timer siden): Å skryte av fitta etter første ligg er en selvfølge hvis man vil ha mer. Det handler absolutt ikke om at den er unik. Tekstur kjenner man ikke, bare om den er trang eller vid, noe annet er sprøyt. Anonymkode: 69340...336 Smart👏 "Åååh, herregud så godt du smaker"❣️ ..har betrygget mange kvinner🤭 litt uenig med deg i den siste linja da.. men men.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Singel-mor69 Skrevet 11. mars #18 Del Skrevet 11. mars Opplever at vagina blir mer fluffy og ja, kunne virke ruglete men kjente jeg kunne klemme ordentlig rundt kuken til min daværende samboer! Han var ganske stor nedentil og under graviditet opplevde jeg at dette va endelig mulig å få hele han inni meg uten smerter. Jeg var utrolig våt og fikk sprut orgasme for første gang i mitt liv. Etter fødselen synes jeg at leppene har blitt større og det sjenerer meg endel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soft mann Skrevet 11. mars #19 Del Skrevet 11. mars Singel-mor69 skrev (19 minutter siden): Opplever at vagina blir mer fluffy og ja, kunne virke ruglete men kjente jeg kunne klemme ordentlig rundt kuken til min daværende samboer! Han var ganske stor nedentil og under graviditet opplevde jeg at dette va endelig mulig å få hele han inni meg uten smerter. Jeg var utrolig våt og fikk sprut orgasme for første gang i mitt liv. Etter fødselen synes jeg at leppene har blitt større og det sjenerer meg endel! Ikke vær sjenert over leppene din. Eg skal love deg at dei er helt fine🤩 🐭er flott det syntes 99% av mennene om det er så eller stor lepper betyr mindre. Dei er flotte uansett. Å fantastiske å leke med.😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars #20 Del Skrevet 11. mars Bamseklemmer skrev (På 3.3.2025 den 5.44): Smart👏 "Åååh, herregud så godt du smaker"❣️ ..har betrygget mange kvinner🤭 litt uenig med deg i den siste linja da.. men men.. Vi merker det når dere lyver/overdriver, altså.. Anonymkode: 1cc63...aca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå