Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Drikker noe rødvin i helgene (deler en flaske vin med mannen), men har ikke vært på fest siden jul.

Anonymkode: 4143c...d63

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vi drikker rundt 5 ganger i året her i husstanden.

Anonymkode: 0d418...a8b

AnonymBruker
Skrevet

1 mnd siden. Har ikke hvit(e) måneder, men har bare ikke lyst på. Men, ser frem til sol og sommer, da blir det nok et glass vin på balkongen. 

Anonymkode: 8bb28...143

AnonymBruker
Skrevet

Ett glass rødvin på julaften.

Anonymkode: fabb8...e2c

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.3.2025 den 19.13):

Når drakk du alkohol sist? 

Hvor mye drakk du? 

Grunnen til at jeg spør er fordi vi snakker om alkohol her hjemme, og har litt forskjellig oppfatning av hva som er ofte, og hva som er mye. 

Anonymkode: f6f07...ee8

2 helger siden. 1 Flaske vin. 

Men i perioder drikker jeg kanskje en øl om dagen, og i andre perioder drikker jeg ikke alkohol på flere uker. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

2. desember 2021

Anonymkode: a38fc...9de

AnonymBruker
Skrevet

En eller annen gang i fjor. Tror det var i august. Juli? Noe sånt kanskje. Drakk et par glass vin.

Anonymkode: 8558a...be1

AnonymBruker
Skrevet

Ca 1-2 ganger i uken, kanskje annenhver uke typ èn øl og så fest kanskje 1 gang i måneden og da er det en del mer. Men jeg skal roe ned snart fordi det er så voldsomt dyrt og jeg egt blir litt dårlig av det

Anonymkode: 91fa0...00a

AnonymBruker
Skrevet

Fredag- delte 1 flaske vin med kjæresten + 1 drink.

Anonymkode: adbc0...587

AnonymBruker
Skrevet

Aner ikke, men det er over et halvt år siden, og da var det bare et par glass champagne. Er riktignok gravid, men drikker bare 1-2 ganger i året ellers også. Synes ikke det er så gøy med promille, og dagen derpå er aldri verdt det.

Anonymkode: ab83d...3b7

AnonymBruker
Skrevet

Fredag. Sikkert 8 pils og 5-6 shot med jäger. Afterski på Ski VM, dritgøy!

Blitt mye festing i det siste 3-4 ganger i mnd. Går hard for seg da, men lite drikking utover det. 

Anonymkode: 3fc30...37b

Skrevet

Lørdag - 5 øl og en drink. 

Sjelden jeg drikker såpass mye lengre, men blir 1-3 øl en dag rundt annenhver uke. 

AnonymBruker
Skrevet

Drakk to Corona for rundt to år siden.  

Anonymkode: 50f7b...d70

AnonymBruker
Skrevet

April 2024. Var på grensen til å bli pumpa. Tror jeg var bevisstløs en periode også. Husker jeg var på nach med folk jeg kjenner. Og plutselig var jeg hos noen jeg ikke kjenner og et nytt sted. Helt black out, men har kontakt med han ene i dag som var der. Han er veldig hyggelig og dritsnill. Så ingen følelse på at noe som ikke skulle skje skjedde.

Selvom de drev med kokain og røyka. Jeg kan huske at jeg sa nei til kokain da jeg begynte å bli edru. Og han skryter fortsatt av at jeg ikke rørte noe sånt mens de gjorde det. Så stoler på det. Men jeg ble vettskremt fordi alkoholen ble et stort problem for meg, så jeg sluttet. Jeg ble livredd for at jeg mistet så mye kontroll. Heldigvis endte jeg opp hos mennesker som virker genuint snille og ikke noen som traumatiserte livet mitt

Anonymkode: eedc0...a20

AnonymBruker
Skrevet

Fem år siden sist. Da vi gikk i lock down sluttet det av seg selv, og har ikke hatt behov for å drikke igjen. Ikke noe standpunkt jeg har tatt, bare har ikke lyst på, selv om mann og andre rundt meg drikker. 

Anonymkode: e5691...1ec

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...