AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:23 #61 Del Skrevet lørdag kl 21:23 Drakk et halvt glass bobler til julemiddagen. Før det var vel i juni 2023... har vært gravid og har baby som snart er ett år, og har ikke hatt behov for å ha barnevakt slik jeg kan ut på festligheter. Anonymkode: 81b7f...d6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:24 #62 Del Skrevet lørdag kl 21:24 To glass vin i går kveld. En 0,33-øl til middag i dag og et lite glass vin i kveld. Har 60-70 liter hjemmelaget vin jeg prøver å få drukket opp før den blir dårlig, men tror ikke jeg klarer det i dette tempoet. Anonymkode: c130c...0ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:29 #63 Del Skrevet lørdag kl 21:29 Er på mitt andre vinglass i kveld. Tenker det holder og er fornøyd med det på en "treating myself evening" mens ungdommene er på overnatting hos kjærester. Anonymkode: 0d25e...6e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:31 #64 Del Skrevet lørdag kl 21:31 I 1999. En sider. Kanskje ikke veldig relevant for dere. Anonymkode: 10425...def Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:34 #65 Del Skrevet lørdag kl 21:34 Et glass vin for 2-3 år siden. Anonymkode: 06f76...eaf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sicario Skrevet lørdag kl 21:38 #66 Del Skrevet lørdag kl 21:38 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Når drakk du alkohol sist? Hvor mye drakk du? Anonymkode: f6f07...ee8 I sommer en gang. Noen øl. Husker ikke eksakt hvor mange. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meowmere Skrevet lørdag kl 21:42 #67 Del Skrevet lørdag kl 21:42 Tror det var i august Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 00:02 #68 Del Skrevet i går, 00:02 I desember 2024. Drakk fire cider. Neste gang jeg skal drikke blir trolig til påske. Også en eller annen gang i juli. Drikker kun en eller annen gang i en eller annen ferie. Men er ikke alltid jeg gjør det heller. Kommer litt an på om jeg er på ett sosialt lag eller ikke. Anonymkode: f681a...126 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 00:05 #69 Del Skrevet i går, 00:05 To uker siden, da drakk jeg en halv flaske vin. Før det er det såpass lenge siden at jeg ikke husker helt når. Anonymkode: c2695...f5f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 05:44 #70 Del Skrevet i går, 05:44 2018, men det var én drink. Sist jeg var på fylla var vel 2010. Anonymkode: c6821...010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 05:45 #71 Del Skrevet i går, 05:45 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Når drakk du alkohol sist? Hvor mye drakk du? Grunnen til at jeg spør er fordi vi snakker om alkohol her hjemme, og har litt forskjellig oppfatning av hva som er ofte, og hva som er mye. Anonymkode: f6f07...ee8 jeg tok 3 halvlitere på valentines day når jeg og mannen var ute og spiste middag. Ble bilsyk så kastet opp på vei hjem. hahaha Anonymkode: cc8a7...511 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet i går, 05:51 #72 Del Skrevet i går, 05:51 Sist jeg drakk alkohol var på julebord i november i fjor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crobern Skrevet i går, 07:40 #73 Del Skrevet i går, 07:40 AnonymBruker skrev (10 timer siden): 31.12 nyttårsforsett å ikke drikke alkohol i 2025 Anonymkode: b4b8b...2fe Hvorfor bestemte du deg for det, og hvordan føles det å ha et så langsiktig mål? Selv drakk jeg sist i går, og blir fort noen øl når jeg er ute med kompiser. Hverdag og helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KatteLatte Skrevet i går, 07:47 #74 Del Skrevet i går, 07:47 Nyttårsaften. Ble vel maks tre glass vin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #75 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (12 timer siden): Tja, du er nå oppe i tre enheter bare i dag.. Anonymkode: d794c...67e Haha, jada jeg kan også regne. Kan gjøre det på petimetermåten: Jeg drikker 1-3 enheter 1 gang eller sjeldnere pr uke. 1-2 enheter 1-3 ganger i uken. Eller 4 ganger, kommer an på helheten. Hvis jeg har drukket tre glass en dag, drikker jeg litt færre neste gang. Gjennomsnitlig drikking er mellom 2-3 glass til 7-8 glass i løpet av ei uke. Men jeg drikker hver uke fordelt på flere dager, gjerne et glass på en tirsdag, ofte et glass på søndag til lunsj. Dette er normalt forbruk blant folk jeg omgås, og handler for meg om kos, hverdagsluksus og livskvalitet. Jeg kan fint la være å drikke i ukesvis i strekk, det skjer flere ganger i året, men det er ikke noe stort poeng for meg å redusere forbruket. Anonymkode: b23e0...38d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #76 Del Skrevet 23 timer siden To dager siden. Sikkert over to flasker vin og et par shots. Følte meg overraskende oppegående dagen etter, jeg har ikke vært ute på nesten ett år. Anonymkode: 2c900...0bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #77 Del Skrevet 19 timer siden Drikker 1-2 glass vin ved selskap/middager med andre i helgene. Nå er det to uker siden sist. Kan noen ganger bli hver helg (spesielt om sommeren) og sjeldnere som 2-4 uker mellom hver helg ellers gjennom året. Anonymkode: 5e25a...b87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #78 Del Skrevet 19 timer siden I går, 3 stk 0,33 med lettøl. Anonymkode: 29802...c09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #79 Del Skrevet 19 timer siden Juli i 2024. Samboer drikker i ferier og stort sett hver fredag. Kun øl og aldri mer enn beruset i mild grad. Anonymkode: baf96...456 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #80 Del Skrevet 12 timer siden Drakk et glass vin på julaften. Anonymkode: ab210...d5d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå