AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:39 #41 Del Skrevet lørdag kl 20:39 Over ett år siden Anonymkode: 9d61f...0f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:41 #42 Del Skrevet lørdag kl 20:41 Tok en langweekend med mannen min i januar, da tok jeg en drink eller et par glass prosecco før middag hver dag. Det var første gang siden sommeren. Drikker egentlig bare alkohol når vi er på alenetur, innser jeg nå Anonymkode: 75eb7...156 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:42 #43 Del Skrevet lørdag kl 20:42 Nyttårsaften, to drinker med rom & cola. Anonymkode: e5abf...7f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:42 #44 Del Skrevet lørdag kl 20:42 Onsdag tror jeg, en liten øl. Blir gjerne 1-2 øl eller 1-2 glass vin i løpet uka. Drikker lite i gangen, men relativt ofte(?). Jeg liker smaken av alkohol, ikke så glad i å være full. Anonymkode: 2898f...5c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:42 #45 Del Skrevet lørdag kl 20:42 Tar meg ett glass rødvin nå, sist jeg drakk var i jula. Før det, oktober/november 2023. Anonymkode: 66e89...9ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:45 #46 Del Skrevet lørdag kl 20:45 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Når drakk du alkohol sist? Hvor mye drakk du? Grunnen til at jeg spør er fordi vi snakker om alkohol her hjemme, og har litt forskjellig oppfatning av hva som er ofte, og hva som er mye. Anonymkode: f6f07...ee8 Det er litt over 1 mnd siden sist. Da drakk jeg ett glass rødvin. Før det drakk jeg sist i mars i fjor. Det blir nok ca like lenge til neste gang og 😅 Kjøper meg heller en (alkoholfri) Ginger Joe til lørdagskvelden. Synes det smaker mye bedre enn vin. Anonymkode: 7c76c...ba2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:46 #47 Del Skrevet lørdag kl 20:46 August 2024, var årets store fylle, så jeg var snydens. Samler opp mine enheter ila året og tar ei ny runde i august igjen. Anonymkode: f8166...525 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:46 #48 Del Skrevet lørdag kl 20:46 31.12 nyttårsforsett å ikke drikke alkohol i 2025 Anonymkode: b4b8b...2fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:47 #49 Del Skrevet lørdag kl 20:47 Julebordet i begynnelsen av desember. Holdt på til kl 04.30 for første gang😄🎉 Anonymkode: c9afb...fc0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:49 #50 Del Skrevet lørdag kl 20:49 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Når drakk du alkohol sist? Hvor mye drakk du? Grunnen til at jeg spør er fordi vi snakker om alkohol her hjemme, og har litt forskjellig oppfatning av hva som er ofte, og hva som er mye. Anonymkode: f6f07...ee8 For 2 uker siden drakk 5 drinker. Før dette var det 4 månder siden jeg drakk sist. Anonymkode: 3b7ee...63d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:49 #51 Del Skrevet lørdag kl 20:49 For 3 måneder siden på julebord. Drikker maks 1-2 ganger per år, blir lenge til neste gang. Anonymkode: 38fd4...a80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:51 #52 Del Skrevet lørdag kl 20:51 Over et år siden. Anonymkode: 0a0d8...3bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:53 #53 Del Skrevet lørdag kl 20:53 Igår, 1 øl i sola på terrassen etter jobb🥰 Anonymkode: bf394...09a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:54 #54 Del Skrevet lørdag kl 20:54 To år siden. Anonymkode: 978c0...cab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet lørdag kl 20:56 #55 Del Skrevet lørdag kl 20:56 1 gl vin til middag i dag, så ble ferdig denne ukens flaske. (Ja jeg bruker 1 uke på 1 flaske) Har nok vin, sprit m.m til at jeg kunne starter utsalg på lageret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:58 #56 Del Skrevet lørdag kl 20:58 I fjor sommer. Et par sider😊 Anonymkode: 3f1c7...145 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:01 #57 Del Skrevet lørdag kl 21:01 I går, fem enheter med venninner. I kveld en cider med typen. Drikker noe nesten hver helg + quiz midt i uka. Anonymkode: 9621e...be1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:06 #58 Del Skrevet lørdag kl 21:06 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Jeg drakk to glass hvitvin med ei venninne til lunsj i dag og har et glass cava nå. Drikker 1 -2 enheter 2-4 ganger i uka. Er i 50-åra. Anonymkode: b23e0...38d Tja, du er nå oppe i tre enheter bare i dag.. Anonymkode: d794c...67e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:10 #59 Del Skrevet lørdag kl 21:10 En gang i 2020. Ødelegger søvnrytmen min selv med en enhet, så like greit å la være. Anonymkode: e9b9c...4af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet lørdag kl 21:20 #60 Del Skrevet lørdag kl 21:20 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Når drakk du alkohol sist? Hvor mye drakk du? Grunnen til at jeg spør er fordi vi snakker om alkohol her hjemme, og har litt forskjellig oppfatning av hva som er ofte, og hva som er mye. Anonymkode: f6f07...ee8 Tar Antabus for å holde meg unna alkohol, men av og til sprekker det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå