AnonymBruker Skrevet 1. mars #1 Skrevet 1. mars Vurderer Japan i sommer. Jeg foretrekker steder hvor jeg kan tilbringe en ukes tid uten å gå tom for ting å finne på der. Med andre ord er jeg ikke så ivrig på å farte rundt omkring i landet i løpet av tiden jeg er der. Gjerne et sted med gode muligheter for naturopplevelser. Noen som har noen forslag? Anonymkode: e3c1e...012
SPOCA Skrevet 1. mars #2 Skrevet 1. mars Ja, vi var i Tokyo og Okinawa. Vi leide bil på Okinawa, og var på dagsturer med f.eks Shinkansen fra Tokyo. Når du sier at du ikke vil farte rundt, mener du at du vil bevege deg minst mulig i det hele tatt, at du kan ta litt tog eller hva legger du i det? I Tokyo er det jo mye flott å se på, men man må jo gjerne farten rundt på t-banen liksom. 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars #3 Skrevet 3. mars SPOCA skrev (På 1.3.2025 den 23.10): Ja, vi var i Tokyo og Okinawa. Vi leide bil på Okinawa, og var på dagsturer med f.eks Shinkansen fra Tokyo. Når du sier at du ikke vil farte rundt, mener du at du vil bevege deg minst mulig i det hele tatt, at du kan ta litt tog eller hva legger du i det? I Tokyo er det jo mye flott å se på, men man må jo gjerne farten rundt på t-banen liksom. Ikke TS, her, men ser du har erfaring med Japan. Jeg tenker å reise dit Januar neste år. Hva er dine tanker om prisnivå på hotell? Jeg skal reise alene som kvinne, er ikke ute etter noe luksuriøst, men grei standard der man føler seg trygg Anonymkode: e1e33...047
SPOCA Skrevet 3. mars #4 Skrevet 3. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ikke TS, her, men ser du har erfaring med Japan. Jeg tenker å reise dit Januar neste år. Hva er dine tanker om prisnivå på hotell? Jeg skal reise alene som kvinne, er ikke ute etter noe luksuriøst, men grei standard der man føler seg trygg Anonymkode: e1e33...047 Jeg vil si at prisnivået ligger som her i Norge, dvs i Oslo, eller litt lavere. MEN, det kommer helt an på hvor du reiser og standarden. Vi bodde veldig godt til norske priser. Så, ikke et billig land sånn sett, men ikke det dyreste heller (utfra norsk lommebok). Følte meg veldig trygg i Japan generelt da, det er et veldig ordentlig og fint land å reise i. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå