Leoline Skrevet 1. mars #161 Skrevet 1. mars Ellie25 skrev (54 minutter siden): Ja, som en skriver over her så er de i Dubai. De er på babymoon i Dubai, venter barn nr fire.
Leoline Skrevet 1. mars #162 Skrevet 1. mars Klump skrev (18 timer siden): Fett å sitte høygravid i Dubai nå. Stakkars de tre små som er hjemme å venter på mamma og pappa😢 7 4
Tjoheiii Skrevet 1. mars #163 Skrevet 1. mars Leoline skrev (2 timer siden): Stakkars de tre små som er hjemme å venter på mamma og pappa😢 Heldigvis er de for små til å skjønne noe av dette og bekymre seg - men ja, det kan jo ta laaang tid før de kommer seg hjem så savnet blir nok stort uansett💛 1
Marsipan123 Skrevet 1. mars #165 Skrevet 1. mars De påstår at de leste seg opp før de dro, men det kan de ikke har gjort. Det sto jo klart og tydelig i reiserådene fra UD at situasjonen i landet var svært spent og at sikkerhetssituasjonen i landet kunne forverres raskt. Det sto også at det var fare for terror. Dumt å sette igjen tre barn hjemme og reise spør du meg. Det er jo fare for at reiseforsikring ikke gjelder også, men det spiller vel ikke rolle for influensere sikkert. 13 2
Marsipan123 Skrevet 1. mars #166 Skrevet 1. mars Melus skrev (2 timer siden): Så skummelt. Når har hun termin da? Mener hun sa nylig at hun var i uke 31…? Får håpe de kommer seg hjem før det. Kan bli dyrt å føde utenlands..
Klump Skrevet 2. mars #167 Skrevet 2. mars Jeg fatter ikke at man kan være så dum å dra til Dubai. Og attpåtil høygravid. Det er jo ren idioti. Endelig godt de ikke tok med barna 5 2
Taddah Skrevet 2. mars #168 Skrevet 2. mars Klump skrev (10 minutter siden): Jeg fatter ikke at man kan være så dum å dra til Dubai. Og attpåtil høygravid. Det er jo ren idioti. Endelig godt de ikke tok med barna Er de skikkelig uheldig, så må hun føde nedi der. Trump har nok ingen planer om å gi seg med det første.
Smukgid Skrevet 4. mars #169 Skrevet 4. mars Taddah skrev (På 1.3.2026 den 9.06): Er dette samme barnefar til alle barna? Åååh som jeg HATER slike spørsmål ! Har fått de selv hele min voksene liv selv. Ja skjønner at mange har flere fedre til sine barn, men allikevel bare fordi du er ung mor så må ikke barna dine ha flere fedre…. jeg var så heldig at jeg møtte min mann som 15 åring. Pga omgangssyke ( i følge legene) så ble jeg gravid som 18 åring og mamma som 19, Vi bestemte oss for la nr 2 komme av seg selv etter det for vis vi skulle ha en til skulle de være tette i alder. Gravid som 20 og mamma for andre gang når jeg var 21. Nei vi er heller ikke kristene eller religiøse på noen som helst måte, vi var bare veldig heldige som fant hverandre så tidlig som vi gjorde. og når min første fødte var 8-9 mnd reiste vi en helg til Gøtebord på konsert og var borte noen dager , og uke. Etter reiste vi 1 uke til syden mens babyen var hos bestemor og bestefar. Den ungen blir 18 år i år, å har ikke tatt skade av det til de som mente det i fjor. du må være der for barna dine, elske de, bry deg og gi de klemmer. du må ikke være et helikopter som skal være med på alt, se alt og holde i hånda for «det kan være farlig» og klatre i trær. barn må lære av sine feil, jeg blir ALDRI sint på mine barn så lenge de ikke lyver til meg uansett hva de har gjort… så de har lært at det og fortelle sannheten.. livettiø dine barn blir ikke definert om de ble «forlatt» en uke når de var baby. De blir formet av de som er sammen med de, formet av kjærligheten du viser barnet dit og den friheten du gir de til å finne sin sanne seg. Ikke den venner eller samfunnet mener de skal være. 1 2
Rockefot99 Skrevet 4. mars #170 Skrevet 4. mars Smukgid skrev (5 timer siden): Åååh som jeg HATER slike spørsmål ! Har fått de selv hele min voksene liv selv. Ja skjønner at mange har flere fedre til sine barn, men allikevel bare fordi du er ung mor så må ikke barna dine ha flere fedre…. jeg var så heldig at jeg møtte min mann som 15 åring. Pga omgangssyke ( i følge legene) så ble jeg gravid som 18 åring og mamma som 19, Vi bestemte oss for la nr 2 komme av seg selv etter det for vis vi skulle ha en til skulle de være tette i alder. Gravid som 20 og mamma for andre gang når jeg var 21. Nei vi er heller ikke kristene eller religiøse på noen som helst måte, vi var bare veldig heldige som fant hverandre så tidlig som vi gjorde. og når min første fødte var 8-9 mnd reiste vi en helg til Gøtebord på konsert og var borte noen dager , og uke. Etter reiste vi 1 uke til syden mens babyen var hos bestemor og bestefar. Den ungen blir 18 år i år, å har ikke tatt skade av det til de som mente det i fjor. du må være der for barna dine, elske de, bry deg og gi de klemmer. du må ikke være et helikopter som skal være med på alt, se alt og holde i hånda for «det kan være farlig» og klatre i trær. barn må lære av sine feil, jeg blir ALDRI sint på mine barn så lenge de ikke lyver til meg uansett hva de har gjort… så de har lært at det og fortelle sannheten.. livettiø dine barn blir ikke definert om de ble «forlatt» en uke når de var baby. De blir formet av de som er sammen med de, formet av kjærligheten du viser barnet dit og den friheten du gir de til å finne sin sanne seg. Ikke den venner eller samfunnet mener de skal være. Takk for god informasjon! 4
FruMum Skrevet 4. mars #171 Skrevet 4. mars Cuddlegirl skrev (På 1.3.2025 den 10.53): Jeg har selv vært i Thailand, og er ikke livredd Thailand. Det er fordi det er nesten en dags reise dit, hva tror du? I tillegg så er det ikke bare bare å fly dit nå, pga mange stengte luftrom. Hørte noen som måtte fly over nordpolen for å komme hjem igjen.. Men det var heller ikke problemstillingen, til dem vil jeg si, at jeg selv aldri i verden hadde reist fra så små barn. Uansett hvem som passet. 2
Fenomen Skrevet 4. mars #172 Skrevet 4. mars Smukgid skrev (12 timer siden): Åååh som jeg HATER slike spørsmål ! Har fått de selv hele min voksene liv selv. Ja skjønner at mange har flere fedre til sine barn, men allikevel bare fordi du er ung mor så må ikke barna dine ha flere fedre…. jeg var så heldig at jeg møtte min mann som 15 åring. Pga omgangssyke ( i følge legene) så ble jeg gravid som 18 åring og mamma som 19, Vi bestemte oss for la nr 2 komme av seg selv etter det for vis vi skulle ha en til skulle de være tette i alder. Gravid som 20 og mamma for andre gang når jeg var 21. Nei vi er heller ikke kristene eller religiøse på noen som helst måte, vi var bare veldig heldige som fant hverandre så tidlig som vi gjorde. og når min første fødte var 8-9 mnd reiste vi en helg til Gøtebord på konsert og var borte noen dager , og uke. Etter reiste vi 1 uke til syden mens babyen var hos bestemor og bestefar. Den ungen blir 18 år i år, å har ikke tatt skade av det til de som mente det i fjor. du må være der for barna dine, elske de, bry deg og gi de klemmer. du må ikke være et helikopter som skal være med på alt, se alt og holde i hånda for «det kan være farlig» og klatre i trær. barn må lære av sine feil, jeg blir ALDRI sint på mine barn så lenge de ikke lyver til meg uansett hva de har gjort… så de har lært at det og fortelle sannheten.. livettiø dine barn blir ikke definert om de ble «forlatt» en uke når de var baby. De blir formet av de som er sammen med de, formet av kjærligheten du viser barnet dit og den friheten du gir de til å finne sin sanne seg. Ikke den venner eller samfunnet mener de skal være. Tydelig at man traff et sårt punkt her.. Denne tråden handler jo ikke om deg 6 2 20
Marsipan123 Skrevet 6. mars #173 Skrevet 6. mars Kommenterte på siste TikTok at et tips var å sjekke UDs reiseinformasjon før en reiser. Hun har slettet innlegget, men varselet om at hun har svart ser jeg. Hun svarer at det ikke var frarådet å reise og at de sjekket det. Riktig, det var ikke frarådet å reise til Emiratene, MEN det sto at sikkerhetssituasjonen i Midt-Østen er svært spent, at endringer kan skje raskt og at det er fare for terror. Vet ikke om det er plassen å dra høygravid med tre barn hjemme.. De vurderte det dit.. 5
Lyslys Skrevet 6. mars #174 Skrevet 6. mars Marsipan123 skrev (8 minutter siden): Kommenterte på siste TikTok at et tips var å sjekke UDs reiseinformasjon før en reiser. Hun har slettet innlegget, men varselet om at hun har svart ser jeg. Hun svarer at det ikke var frarådet å reise og at de sjekket det. Riktig, det var ikke frarådet å reise til Emiratene, MEN det sto at sikkerhetssituasjonen i Midt-Østen er svært spent, at endringer kan skje raskt og at det er fare for terror. Vet ikke om det er plassen å dra høygravid med tre barn hjemme.. De vurderte det dit.. Hun moderer sine innlegg voldsomt og tåler ikke kommentar eller kritikk. Vil bare bli hyllet og inntar offerrolle om noen har andre innspill. 1
Palmemor Skrevet 6. mars #175 Skrevet 6. mars Hørte fra ungdommen i hus at hun hadde lagt ut at hun skjulte graviditeten før avreise? For å kunne fly? Følger ikke dama og har ikke tiktok, men ble bare nysgjerrig
Kaffe(vimse) kopp Skrevet 6. mars #176 Skrevet 6. mars Palmemor skrev (6 minutter siden): Hørte fra ungdommen i hus at hun hadde lagt ut at hun skjulte graviditeten før avreise? For å kunne fly? Følger ikke dama og har ikke tiktok, men ble bare nysgjerrig Ja det stemmer det, slik at de kom seg hjem, "fit to fly" beviset hadde gått ut . Hun tok på seg baggy klær. 1
Palmemor Skrevet 6. mars #177 Skrevet 6. mars Kaffe(vimse) kopp skrev (2 minutter siden): Ja det stemmer det, slik at de kom seg hjem, "fit to fly" beviset hadde gått ut . Hun tok på seg baggy klær. Sorry men fy faen så dum. Det er jo ingen forsikring som gjelder da. En ting er krigen som nå pågår, men tenk om det skjer noe på den ulidelig lange flyreisen 😩 7
Mot88 Skrevet 6. mars #178 Skrevet 6. mars Palmemor skrev (2 timer siden): Sorry men fy faen så dum. Det er jo ingen forsikring som gjelder da. En ting er krigen som nå pågår, men tenk om det skjer noe på den ulidelig lange flyreisen 😩 Vet ikke hvem som er dum eller ikke her, men jeg hadde kommet til å gjort akkurat det samme!! Hvis ikke de hadde kommet seg hjem når de gjorde så hadde de endt med å måtte føde der de var, og det skjønner jeg faktisk at ikke var ønskelig. I tillegg var de adskilt fra tre små barn hjemme, jeg hadde også kommet til å blitt desperat etter å komme meg hjem! INGEN som ikke har vært i denne situasjonen klarer å sette seg inn i den, og bør holde seg for god for å slenge dritt! De kom seg trygt hjem, det er det som betyr noe! Når det kommer til en rekke influensere som drar ut i verden med små barn, evt. med sine små hjemme nå er, det er faktisk værre! 10
Palmemor Skrevet 7. mars #179 Skrevet 7. mars Mot88 skrev (10 timer siden): Vet ikke hvem som er dum eller ikke her, men jeg hadde kommet til å gjort akkurat det samme!! Hvis ikke de hadde kommet seg hjem når de gjorde så hadde de endt med å måtte føde der de var, og det skjønner jeg faktisk at ikke var ønskelig. I tillegg var de adskilt fra tre små barn hjemme, jeg hadde også kommet til å blitt desperat etter å komme meg hjem! INGEN som ikke har vært i denne situasjonen klarer å sette seg inn i den, og bør holde seg for god for å slenge dritt! De kom seg trygt hjem, det er det som betyr noe! Når det kommer til en rekke influensere som drar ut i verden med små barn, evt. med sine små hjemme nå er, det er faktisk værre! Her var det mye misforståelser, beklager!! Mitt spørsmål leger opp var om hun løy på vei UT av Norge. Så jeg leste automatisk svaret som ett svar på det jeg spurte om; men ser nå at hun løy for å komme seg hjem. DET hadde jeg gjort og. Men, hvordan kom hun seg ut av Norge og til Thailand så nære termin?? 1 2
Fenomen Skrevet 7. mars #180 Skrevet 7. mars Jeg trodde også det var snakk om på avreise, altså ut fra Norge. Hjemreise forstår jeg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå