Spania33 Skrevet 9. mars #201 Skrevet 9. mars Palmemor skrev (5 timer siden): Det gjør jeg ikke og det vet du. Jeg svarte på det du skrev OM min uttalelse. Men nå gidder jeg ikke diskutere lenger. Du har sletta det svaret jeg siterte og så antar du skjønner at det ble vanskelig dette her Skjønner ikke din innblanding i et svar som var ment til støtte for deg, men som ikke var skrevet direkte til deg. Innlegget skulle jeg redigere for en skrivefeil, mens jeg holdt på med det dukket ditt «borti natta-svar opp», jeg svarte deg og vips så var mitt svar til den andre brukeren borte. Men hva spiller det for noen rolle da, vi alle ser jo det som ble skrevet fra min side. Tror du har skjønt nå at du var litt for rask på labben til å svare negativt til en som faktisk støttet ditt innspill, og da er det nok ingen vei tilbake. Begynner faktisk å skjønne han som uttrykte «ting som ikke skjedde», for jammen er du kjapp til å konstruere opp ting for å dekke deg selv. 1
Palmemor Skrevet 9. mars #202 Skrevet 9. mars Spania33 skrev (1 time siden): Skjønner ikke din innblanding i et svar som var ment til støtte for deg, men som ikke var skrevet direkte til deg. Innlegget skulle jeg redigere for en skrivefeil, mens jeg holdt på med det dukket ditt «borti natta-svar opp», jeg svarte deg og vips så var mitt svar til den andre brukeren borte. Men hva spiller det for noen rolle da, vi alle ser jo det som ble skrevet fra min side. Tror du har skjønt nå at du var litt for rask på labben til å svare negativt til en som faktisk støttet ditt innspill, og da er det nok ingen vei tilbake. Begynner faktisk å skjønne han som uttrykte «ting som ikke skjedde», for jammen er du kjapp til å konstruere opp ting for å dekke deg selv. Hvis du mente å støtte meg kom ikke dette frem så tydelig at jeg forsto det, men denne drittslengingen gidder jeg ikke sitte å ta imot. Takk for støtten! 1
Spania33 Skrevet 9. mars #203 Skrevet 9. mars Palmemor skrev (14 minutter siden): Hvis du mente å støtte meg kom ikke dette frem så tydelig at jeg forsto det, men denne drittslengingen gidder jeg ikke sitte å ta imot. Takk for støtten! Om du prøver å gå tilbake til det første innlegget så vil du kunne se jeg skriver han, og du er ikke hann-kjønn pr egen bio. Hvordan du har klart å tolke mitt innlegg som støtte til han er overhodet ikke til å skjønne. Men det har du klart, og du har heller ikke klart å ta ett steg tilbake de gangene jeg har prøvd å fortelle deg at jeg ikke skjønner hvorfor du responderer sånn på mitt innlegg. Men du har altså klart å slenge nok eder og galle til at jeg ikke lengre står inne for å ha støttet ditt opprinnelige innlegg, for det var tydeligvis helt feil… 😅😂 2
Harnoejegvilsi Skrevet 9. mars #204 Skrevet 9. mars Palmemor skrev (På 7.3.2026 den 10.51): Her var det mye misforståelser, beklager!! Mitt spørsmål leger opp var om hun løy på vei UT av Norge. Så jeg leste automatisk svaret som ett svar på det jeg spurte om; men ser nå at hun løy for å komme seg hjem. DET hadde jeg gjort og. Men, hvordan kom hun seg ut av Norge og til Thailand så nære termin?? Hun var i Dubai.
Zena33 Skrevet 9. mars #205 Skrevet 9. mars Palmemor skrev (5 timer siden): Hvis du mente å støtte meg kom ikke dette frem så tydelig at jeg forsto det, men denne drittslengingen gidder jeg ikke sitte å ta imot. Takk for støtten! Nå synes jeg du skal puste godt inn og telle til hundre. Så kan du gå bakover i tråden og lese den slik vi som har hvilepuls gjør. Du har totalt misforstått innlegget til @Spania33 fra start av, og vondt blir verre når du verken klarer å snu for å lese på nytt eller tar til deg det som blir sagt. Den eder og galle som det refereres til her hadde ikke vært her om du første, andre eller tredje gangen klarte å lese hva som ble skrevet og ikke minst, til hvem det var skrevet til. 1 2
Sitron10 Skrevet 9. mars #206 Skrevet 9. mars 🫠🫠 ny babymoon. Tydeligvis ikke så påvirket at de drar fra ungene igjen. Skjønner liksom ikke greia? Ny til hele sulamitten her, men så langt er det bare reising og overnatting uten barn de gangene jeg kikket innom. Er det hennes vanlig hverdag eller er de/hun faktisk mer hjemme enn på reise? 5 2
Selungen Skrevet 9. mars #207 Skrevet 9. mars Sitron10 skrev (50 minutter siden): 🫠🫠 ny babymoon. Tydeligvis ikke så påvirket at de drar fra ungene igjen. Skjønner liksom ikke greia? Ny til hele sulamitten her, men så langt er det bare reising og overnatting uten barn de gangene jeg kikket innom. Er det hennes vanlig hverdag eller er de/hun faktisk mer hjemme enn på reise? Reagerte på denne å er jeg eneste som tenker hun er opptatt av IR? Å nå vi reise til Paris i helgen hun også siden Isabel skal ?? ville holdt meg hjemme evt kun en hotellweekend til en nabo by
Catnip Skrevet 9. mars #208 Skrevet 9. mars Sitron10 skrev (1 time siden): 🫠🫠 ny babymoon. Tydeligvis ikke så påvirket at de drar fra ungene igjen. Skjønner liksom ikke greia? Ny til hele sulamitten her, men så langt er det bare reising og overnatting uten barn de gangene jeg kikket innom. Er det hennes vanlig hverdag eller er de/hun faktisk mer hjemme enn på reise? Enig, reagerte også på dette. Hvorfor dette voldsomme behovet for å dra fra de (små!) barna sine? Særlig etter å ha vært strandet i Dubai og strevd med å komme seg hjem, skulle tro hun gjerne ville være sammen med barna nå. Får så vond smak i munnen av folk som prioriterer på den måten, ugggh. 8 2
MzMe Skrevet 10. mars #209 Skrevet 10. mars (endret) Catnip skrev (2 timer siden): Enig, reagerte også på dette. Hvorfor dette voldsomme behovet for å dra fra de (små!) barna sine? Særlig etter å ha vært strandet i Dubai og strevd med å komme seg hjem, skulle tro hun gjerne ville være sammen med barna nå. Får så vond smak i munnen av folk som prioriterer på den måten, ugggh. Først «klager» hu på at hu må kjøpe en billigere vaskemaskin fordi det gikk så mye penger da de var i «krigen».. Og nå skal de på ny ferie.. Er det for å briefe med hvor mye penger de egentlig har? Endret 10. mars av MzMe 4
Leoline Skrevet 10. mars #210 Skrevet 10. mars MzMe skrev (8 timer siden): Først «klager» hu på at hu må kjøpe en billigere vaskemaskin fordi det gikk så mye penger da de var i «krigen».. Og nå skal de på ny ferie.. Er det for å briefe med hvor mye penger de egentlig har? Det reagerte jeg på også, shopping har høy prioritet der i huset. De fikk vel ikke shoppet så mye i Dubai, så da blir det ny tur. Tror ikke de har så mye penger, to hus, han selvstendig næringsdrivende og snart fire barn. Hun sa vel at de fikk hjelp av noen i menigheten til å komme seg hjem, men det må jo betales tilbake. Helt vilt hele greia. 3
AnnnonymBruker Skrevet 10. mars #211 Skrevet 10. mars MzMe skrev (8 timer siden): Først «klager» hu på at hu må kjøpe en billigere vaskemaskin fordi det gikk så mye penger da de var i «krigen».. Og nå skal de på ny ferie.. Er det for å briefe med hvor mye penger de egentlig har? Tipper det er fordi det ene er kun en utgift, mens det andre er en utgift som genererer en større inntekt. 2
Litenhopp Skrevet 10. mars #212 Skrevet 10. mars Tom for ord. Under ei veke sidan dei ikkje kom seg heim frå Dubai og no er neste ferietur bestilt? So små barn og so stort behov for å reise på egotrip... Trist 4
Rockefot99 Skrevet 10. mars #213 Skrevet 10. mars Litenhopp skrev (6 timer siden): Tom for ord. Under ei veke sidan dei ikkje kom seg heim frå Dubai og no er neste ferietur bestilt? So små barn og so stort behov for å reise på egotrip... Trist Slapp av! De skal en natt på hotell i Oslo… 1
Litenhopp Skrevet 11. mars #214 Skrevet 11. mars Rockefot99 skrev (14 timer siden): Slapp av! De skal en natt på hotell i Oslo… Ja ho fekk den reaksjonen ho ville der først skrive at ein ny liten tur er bestilt og neste dag skrive at det kun gjeld ei hotell overnatting. Det som gir mest mulig penga i kassa 💰 💰 2 1
Leoline Skrevet 11. mars #216 Skrevet 11. mars Jaddah123 skrev (54 minutter siden): Jobber ikke samboeren hennes? Han er selvstendig næringsdrivende. 1
Jaddah123 Skrevet 11. mars #217 Skrevet 11. mars Leoline skrev (18 minutter siden): Han er selvstendig næringsdrivende. Ok. Ser ikke ut som han gjør noe annet enn å henge med henne. 1
Sitron10 Skrevet 14. mars #218 Skrevet 14. mars Hva var trikset hennes for å få ut ungen? Fikk ikke med meg når hun la den ut 😅 spent på om det var noe vanlig eller ikke
Marsipan123 Skrevet 15. mars #219 Skrevet 15. mars Sitron10 skrev (13 timer siden): Hva var trikset hennes for å få ut ungen? Fikk ikke med meg når hun la den ut 😅 spent på om det var noe vanlig eller ikke Jeg tror hun drakk castor oil, men at det ikke var å anbefale. Hun hadde sett det på TikTok.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå