AnnnonymBruker Skrevet 7. mars #181 Skrevet 7. mars Palmemor skrev (7 minutter siden): Her var det mye misforståelser, beklager!! Mitt spørsmål leger opp var om hun løy på vei UT av Norge. Så jeg leste automatisk svaret som ett svar på det jeg spurte om; men ser nå at hun løy for å komme seg hjem. DET hadde jeg gjort og. Men, hvordan kom hun seg ut av Norge og til Thailand så nære termin?? Hvor nærme termin er hun? Man kan vel fint fly frem til uke 36, men noen flyselskap krever en legeattest fra uke 29.
Palmemor Skrevet 7. mars #182 Skrevet 7. mars (endret) AnnnonymBruker skrev (18 minutter siden): Hvor nærme termin er hun? Man kan vel fint fly frem til uke 36, men noen flyselskap krever en legeattest fra uke 29. Jeg aner ikke. Spørsmålet mitt var basert på en uttalelse fra ungdommen i huset 😁 husker ikke hvor nært opptil termin man kan fly heller. Ungene mine er så store at jeg ikke aner googlet og ser at flyreiser over 4 timer frarådes etter uker 32-36, så hvis hu er 31 nå så var hu vel innafor Endret 7. mars av Palmemor
Diamant20 Skrevet 7. mars #183 Skrevet 7. mars Jeg skjønner ikke at hun reiser så langt så nære termin. Selvom hun har barn fra før er det ingen garanti mot at nr 4 kunne kommet prematurt feks. Hadde hun vært i Spania feks kunne de alltids kjørt bil hjem om hun ikke hadde fått fly, og hadde det skjedd noe prematurt hadde det vært vesentlig nærmere Norge på mer enn bare avstand 3 1
Nærsynt1234 Skrevet 7. mars #184 Skrevet 7. mars (endret) Palmemor skrev (5 timer siden): Her var det mye misforståelser, beklager!! Mitt spørsmål leger opp var om hun løy på vei UT av Norge. Så jeg leste automatisk svaret som ett svar på det jeg spurte om; men ser nå at hun løy for å komme seg hjem. DET hadde jeg gjort og. Men, hvordan kom hun seg ut av Norge og til Thailand så nære termin?? Hun har ikke vært i thailand. Hun hadde flybekreftelse fra lege, og de skulle orginalt fly til/fra dubai før den går ut. Flybekreftelsen gjaldt også for enkelte flyselskaper, noen har kortere flyfrist ved graviditet enn andre. Den bekreftelsen hun hadde med gjaldt orginalt selskap de skulle fly hjem med, men pga omstendighetene måtte de jo fly med andre selskaper hjem. Endret 7. mars av Nærsynt1234
Palmemor Skrevet 7. mars #185 Skrevet 7. mars Nærsynt1234 skrev (58 minutter siden): Hun har ikke vært i thailand. Hun hadde flybekreftelse fra lege, og de skulle orginalt fly til/fra dubai før den går ut. Flybekreftelsen gjaldt også for enkelte flyselskaper, noen har kortere flyfrist ved graviditet enn andre. Den bekreftelsen hun hadde med gjaldt orginalt selskap de skulle fly hjem med, men pga omstendighetene måtte de jo fly med andre selskaper hjem. Da skjønner jeg at jeg har blitt feilinformert av avkommet, takk for oppklaringen 🙏 1
Sfr Skrevet 7. mars #186 Skrevet 7. mars Palmemor skrev (På 6.3.2026 den 22.06): Hørte fra ungdommen i hus at hun hadde lagt ut at hun skjulte graviditeten før avreise? For å kunne fly? Følger ikke dama og har ikke tiktok, men ble bare nysgjerrig Ungdommen(?) som bor hjemme følger henne? Hvorfor skulle en ungdom følge henne? Gir null mening 3
Palmemor Skrevet 7. mars #187 Skrevet 7. mars Sfr skrev (5 minutter siden): Ungdommen(?) som bor hjemme følger henne? Hvorfor skulle en ungdom følge henne? Gir null mening Haha hæ?🤣🤣 jeg vet ikke om hu følger hu, men hu så det på tiktok
Sfr Skrevet 7. mars #188 Skrevet 7. mars Før litt sånn *noe som aldri skjedde* vibber av dette. Hvorfor skal en ungdom huske en snart trebarnsmor som folk flest utenfor kvinneguiden vet hvem er? 1
Leoline Skrevet 8. mars #189 Skrevet 8. mars Palmemor skrev (21 timer siden): Her var det mye misforståelser, beklager!! Mitt spørsmål leger opp var om hun løy på vei UT av Norge. Så jeg leste automatisk svaret som ett svar på det jeg spurte om; men ser nå at hun løy for å komme seg hjem. DET hadde jeg gjort og. Men, hvordan kom hun seg ut av Norge og til Thailand så nære termin?? Hun hadde bekreftelse på at hun kunne fly fra jordmor/lege på utreisen, det var hjemreisen hun skjulte det.
AnnnonymBruker Skrevet 8. mars #190 Skrevet 8. mars Sfr skrev (11 timer siden): Før litt sånn *noe som aldri skjedde* vibber av dette. Hvorfor skal en ungdom huske en snart trebarnsmor som folk flest utenfor kvinneguiden vet hvem er? Hæ🤣 Jeg følger hu heller ikke, men influensere dukker jo stadig opp i feeden på TikTok og Snap, med mindre man blokkerer dem. 1
Marsipan123 Skrevet 8. mars #191 Skrevet 8. mars Før syns hun det var skummelt å gå inn på bensinstasjoner på kvelden, men nå, etter å ha vært fem dager i krig, bryr hun seg ikke lenger. 3
Palmemor Skrevet 8. mars #192 Skrevet 8. mars Sfr skrev (12 timer siden): Før litt sånn *noe som aldri skjedde* vibber av dette. Hvorfor skal en ungdom huske en snart trebarnsmor som folk flest utenfor kvinneguiden vet hvem er? Maigadd. Jeg har tiktok, i form av at jeg kan åpne ting jeg får tilsendt. Går aldri inn der ellers. Snakket med eldste her om dagen oooog vi snakket om folk som var stuck i utlandet og da nevnte hun denne dama. Djis louis hvorfor i alle dager skal jeg lyve om det her?? 5
Spania33 Skrevet 8. mars #193 Skrevet 8. mars Sfr skrev (21 timer siden): Før litt sånn *noe som aldri skjedde* vibber av dette. Hvorfor skal en ungdom huske en snart trebarnsmor som folk flest utenfor kvinneguiden vet hvem er? Får en litt sånn «han burde ha sjekket ut ungdom sitt forhold til SOME og deres evne til å huske FØR han hev ut beskyldninger på KG»… 1
Palmemor Skrevet 8. mars #194 Skrevet 8. mars Spania33 skrev (44 minutter siden): Får en litt sånn «han burde ha sjekket ut ungdom sitt forhold til SOME og deres evne til å huske FØR han hev ut beskyldninger på KG»… Jeg bare spurte. Og har beklaga. Her er det ikke rom for å feile, nei… «Hørte fra ungdommen i hus at hun hadde lagt ut at hun skjulte graviditeten før avreise? For å kunne fly? Følger ikke dama og har ikke tiktok, men ble bare nysgjerrig»
Spania33 Skrevet 8. mars #195 Skrevet 8. mars (endret) Palmemor skrev (22 minutter siden): Jeg bare spurte. Og har beklaga. Her er det ikke rom for å feile, nei… «Hørte fra ungdommen i hus at hun hadde lagt ut at hun skjulte graviditeten før avreise? For å kunne fly? Følger ikke dama og har ikke tiktok, men ble bare nysgjerrig» Endret 8. mars av Spania33
Palmemor Skrevet 8. mars #196 Skrevet 8. mars Spania33 skrev (1 minutt siden): Nei, du spurte ikke ikke dette. Du fortalte at du fikk en følelelse, overhodet ikke et spørsmål, men en beretning. Hæ? Det er vel nok spørsmålstegn i de setningene der til å forstå at det er ett spørsmål. Etterfulgt av «jeg har ikke tiktok, men ble nysgjerrig». Hvor har jeg skrevet at jeg fikk en følelse? 3
Spania33 Skrevet 8. mars #197 Skrevet 8. mars Palmemor skrev (Akkurat nå): Hæ? Det er vel nok spørsmålstegn i de setningene der til å forstå at det er ett spørsmål. Etterfulgt av «jeg har ikke tiktok, men ble nysgjerrig». Hvor har jeg skrevet at jeg fikk en følelse? Tror du starte å svare meg helt feil, hvorpå jeg tror at du er han som jeg svarte i første omgang, brukeren Sfr. Skjønner ikke hvorfor du plutselig har begynt å svare meg på det jeg skrev til den brukeren.
Palmemor Skrevet 8. mars #198 Skrevet 8. mars Spania33 skrev (3 minutter siden): Tror du starte å svare meg helt feil, hvorpå jeg tror at du er han som jeg svarte i første omgang, brukeren Sfr. Skjønner ikke hvorfor du plutselig har begynt å svare meg på det jeg skrev til den brukeren. Fordi sfr snakket om meg.
Spania33 Skrevet 8. mars #199 Skrevet 8. mars Palmemor skrev (31 minutter siden): Fordi sfr snakket om meg. Men skjønner fortsatt ikke hvorfor du svarer meg som om du var Sfr, som jeg hadde henvendt meg til. Skjønner helller ikke hva du skriver til meg, skal det være noe slags svar på det jeg skrev til Sfr? Eller skulle du aldri ha svart på min mld til Sfr?
Palmemor Skrevet 9. mars #200 Skrevet 9. mars Spania33 skrev (9 timer siden): Men skjønner fortsatt ikke hvorfor du svarer meg som om du var Sfr, som jeg hadde henvendt meg til. Skjønner helller ikke hva du skriver til meg, skal det være noe slags svar på det jeg skrev til Sfr? Eller skulle du aldri ha svart på min mld til Sfr? Det gjør jeg ikke og det vet du. Jeg svarte på det du skrev OM min uttalelse. Men nå gidder jeg ikke diskutere lenger. Du har sletta det svaret jeg siterte og så antar du skjønner at det ble vanskelig dette her 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå