Jaddah123 Skrevet 20. mars #221 Skrevet 20. mars Marsipan123 skrev (22 minutter siden): Hvem andre går på ski i niende måned? Therese Johaug🤷♀️ Hun går sikkert bare noen få meter bortover med unga sine. Hva er problemet? 2
BlåSwix Skrevet 21. mars #222 Skrevet 21. mars Marsipan123 skrev (11 timer siden): Hvem andre går på ski i niende måned? Så lenge man har helse og overskudd til det, hvorfor ikke? Neppe snakk om noen lang skitur uansett. 3
MzMe Skrevet 21. mars #223 Skrevet 21. mars Marsipan123 skrev (14 timer siden): Hvem andre går på ski i niende måned? Noe galt i det? 2
Marsipan123 Skrevet 21. mars #224 Skrevet 21. mars MzMe skrev (Akkurat nå): Noe galt i det? Om hun er så dårlig til å gå på ski som hun framstiller det som selv så, ja. Er vel ikke noe særlig å falle høygravid. Ikke akkurat Johaug-takter som noen over her nevner. 2
MzMe Skrevet 21. mars #225 Skrevet 21. mars (endret) Marsipan123 skrev (3 timer siden): Om hun er så dårlig til å gå på ski som hun framstiller det som selv så, ja. Er vel ikke noe særlig å falle høygravid. Ikke akkurat Johaug-takter som noen over her nevner. Går det utover DEG på noen måte? Regner ikke med at hu går i Johaug-tempo uansett. Endret 21. mars av MzMe 2
Måne Rampelyset Skrevet 21. mars #226 Skrevet 21. mars Tråden er ryddet for brukerdebatt. Måne, admin.
Margit777 Skrevet 24. mars #228 Skrevet 24. mars Jaddah123 skrev (16 minutter siden): Hvorfor går hun hele tiden med magen bar? Da ser den så stram ut
Jaddah123 Skrevet 25. mars #229 Skrevet 25. mars For et voldsomt behov for å reise bare de to hele tiden. De går oppå hverandre 24/7. At de aldri blir lei… 1
Jaddah123 Skrevet 28. mars #231 Skrevet 28. mars Margit777 skrev (På 24.3.2026 den 17.26): Da ser den så stram ut Stram?
Marsipan123 Skrevet 10. april #232 Skrevet 10. april Fisking etter bil IGJEN! Hvorfor skal ikke hun få billån som tjener tresifret i måneden?! Det forstår jeg ikke. Ny strategi på gang også. Billånet skal være på 650.000, mens det før har vært om å gjøre å bruke minst mulig på bil. Kanskje noen biter på.
GreenHarmony Skrevet 11. april #233 Skrevet 11. april Marsipan123 skrev (19 timer siden): Fisking etter bil IGJEN! Hvorfor skal ikke hun få billån som tjener tresifret i måneden?! Det forstår jeg ikke. Ny strategi på gang også. Billånet skal være på 650.000, mens det før har vært om å gjøre å bruke minst mulig på bil. Kanskje noen biter på. Det er egentlig ikke rart.. Banken ser på hva som kommer inn, men også hva som går ut. Hun og mannen sitter med 2 hus og 3 barn (snart 4), samt at jobben hennes i grunn er ganske usikker inntekt. Ja hun tjener mye penger nå, men det er ikke gitt at det fortsetter måned etter måned, det kommer helt an på hvilke samarbeid hun gjør og visningstid på snapchat. Det kan fort endre seg, mange influencere som har gått på en smell der. Det er nok at du uttaler deg om noe som ikke faller i god jord hos folk, så blir man "cancelled" og inntekten stuper.. Celine sier dog at hun har nok penger til å kjøpe en bil med oppsparte midler, men skjønner godt at hun ikke ønsker å ta av de pengene om hun ikke må.
Marsipan123 Skrevet 11. april #234 Skrevet 11. april Forstår. Å være influenser regnes kanskje ikke som en jobb med fast inntekt.. Skjønner på en måte at hun ikke vil bruke oppsparte midler, men det er jo rart å låne når en har. Om du har pengene, betaler du akkurat det bilen koster. Om du låner, betaler du jo renter i tillegg og betaler mer for enn hva man behøver å gjøre.
GreenHarmony Skrevet 11. april #235 Skrevet 11. april Marsipan123 skrev (24 minutter siden): Forstår. Å være influenser regnes kanskje ikke som en jobb med fast inntekt.. Skjønner på en måte at hun ikke vil bruke oppsparte midler, men det er jo rart å låne når en har. Om du har pengene, betaler du akkurat det bilen koster. Om du låner, betaler du jo renter i tillegg og betaler mer for enn hva man behøver å gjøre. Det kommer veldig an på, som regel får man ganske gunstige betingelser ved billån, og det er dumt å brenne av hele bufferen hvis det skulle oppstå uventede utgifter. Jeg har gjort akkurat det samme selv, det billånet koster meg de årene jeg betaler ned på den er såpass lite, at det "tapet" går helt fint. Skulle jeg ha spart opp igjen bufferkontoen hadde det tatt meg flere år.. Ikke sikkert jeg har tid til det, og det andre alternativet da blir å ta opp forbrukslån.. Kjøp av bil er sånn sett ikke annet enn tap uansett, det er og blir en bruksgjenstand 😊 Men, for å ha det sagt, og det sier Celine selv også, at hadde hun ikke reist så mye som hun har gjort, eller spart inn på shopping så hadde hun kunne spart mye penger til bil. Det er jo ikke synd på henne, og det føler jeg ikke at hun mener heller. Hun har ganske mye selvironi.
Leoline Skrevet 12. april #236 Skrevet 12. april Marsipan123 skrev (På 10.4.2026 den 18.33): Fisking etter bil IGJEN! Hvorfor skal ikke hun få billån som tjener tresifret i måneden?! Det forstår jeg ikke. Ny strategi på gang også. Billånet skal være på 650.000, mens det før har vært om å gjøre å bruke minst mulig på bil. Kanskje noen biter på. Ja, nå prøver hun hardt 😅
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå