AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Del Skrevet 3 timer siden Jeg prøver å finne alternativer til grove knekkebrød med minst mulig fett. En mnd før operasjonen må jeg spise en så fettfri diett som mulig og må gå på knekkebrød dietten.. Har dere noen tips? Jeg spiser foreløpig havre Leksand sine nå siden de har 3.2g fett pr 100g, men så ser jeg at de har over 60g med karbohydrater, og det er vel heller ikke så bra. Har dere noen tips? Anonymkode: a6165...5c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Del Skrevet 3 timer siden Jeg spiser Wasa husmann. Ble operert på Aleris, og ernæringsfysiologen der er veldig fornøyd med mitt valg da dette jo er et grovt knekkebrød. Det har 60 gram karbo og 1,5 gram fett pr 100 gram. Anonymkode: cdf59...eab 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yvo Skrevet 1 time siden #3 Del Skrevet 1 time siden Wasa Husmann her også. Du skal jo spise lavKALORI, ikke lavKARBO, så ikke tenk på det. Spis knekkebrød, magert pålegg, rent kjøtt og masse grønnsaker, så går det nok bra😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå