Gå til innhold

Han koste med føttene mine

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Opplevde noe veldig nice her om dagen ;)

Kjæresten min som jeg har vært sammen med en stund spurt om han kunne få massere mine føtter på en ny måte! Han sa de var så fine med rød neglelakk på:=)

JA sa jeg, og han begynnte å slikke dem med tung, suge og kose. Det var så inmari deilig at det gikk for meg (han brukte også fingerene på klitoris...)

Dette kan virkelig anbefalles på det STERKESTE!

Klemmer

Kaja 23 (snart 24 :) )

Videoannonse
Annonse
Gjest Bite me
Skrevet

Jeg har en slik sperre for føtter jeg da, så for meg hadde det bare blitt veldig anstrengt. :ler:

Men fint at du liker det. :)

Gjest Gjest
Skrevet

Flott da, å høre ei jente som liker annerledes fotmassasje. Noen av oss gutta

elsker å se, lukte og ikke minst slikke velstelte dameføtter. Vi kan bli kjempekåte bare av synet. En kosestund med kjæresten starter ofte med at jeg får nyte hennes undersotter. Etter en lang arbeidsdag, spenner hun av skoene, og jeg kjenner duften av hennes varme føtter. Da er det vidunderlig og rulle av henne tynnstrømpene, lukte, massere og slikke de søte føttene.

Hun liker det så godt,..og jeg blir helt vill.

Skrevet
Etter en lang arbeidsdag, spenner hun av skoene, og jeg kjenner duften av hennes varme føtter.

Ikke så mange føtter som "dufter" etter en lang arbeidsdag. Hva jobber hun med? Druetråkker? :ler:

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg er så kilen at det heller hadde vært tortur for meg enn nytelse. Men hvis du er bra for deg, bør dere fortsette med det! :)

Gjest Gjesta
Skrevet
Jeg har en slik sperre for føtter jeg da, så for meg hadde det bare blitt veldig anstrengt.  :ler:

Men fint at du liker det. :)

Jeg også! Fotfobi, også for mine egne føtter. :ler:

Gjest GreenSky
Skrevet (endret)

Jeg liker fotmasasje, men skulle det blitt noe mer, hadde jeg ikke klart å slappe av. Rett og slett fordi jeg ikke liker føtter generelt.

Endret av GrønnSky
  • 6 måneder senere...
Skrevet
Ikke så mange føtter som "dufter" etter en lang arbeidsdag. Hva jobber hun med? Druetråkker? :ler:

Er det ikke mange føtter som dufter etter en lang arbeidsdag??? Det må da være akkurat det de gjør....

• 3 måneder senere...
Gjest dompapp
Skrevet

Fiine jenteføtter e rett og slett digg! smaker og lukter godt nettopp fordi de er fiiine jenteføtter! nemlig! :)

Skrevet

Fotfetisher gjør meg fysisk kvalm, jeg tenker da bare på inngrodde tånegler, liktorner og neglesopp.... usj!

Gjest Ferskvannsblekksprut
Skrevet

Dette er pølsevev og sjømannsviser, kramer! Jeg har føtter silkemyke som de sju hav med pedikyrerte negler å en stjerne på foten, dette er fåtkunst!

Skrevet

Alle negler stinker jarlsberg fra oktober, til og med mine når jeg klipper de!

• Liker 1
Gjest Ferskvannsblekksprut
Skrevet

jei klippet å filte mine i dag, ikke bøff med mine bodysjoppkokosnøttdusjsåpeluktende tæs :(

Skrevet

Flott at du likte det! :)

Jeg har fotfobi, så det hadde ikke vært noe for meg.. Men kjæresten pleier å snike til seg et kyss på føttene mine avogtil - det er litt godt - men jeg klarer ikke slappe av.

Gjest Gjest_Kl_*
Skrevet

Suger han på tærne dine? Har du noen sinne tatt en prøve av det som ligger like under neglen og sett på det i mikroskop? Selv under helt nyrensede negler finnes enorme mengder med mikroorganismer. Dette kan ikke sammenlignes med munnhulen og tungen, da dette er selvrensende organer. Neglene er ikke det. De er døde.

Ellers er jo selvsagt fotmassasje veldig deilig. Slikk og kyss så mye dere vil, men for guds skyld, ikke stikk tærne i munnen og sug til. Om du ikke vil ha munnen full av mikroorganismer, da selvsagt.

• 3 måneder senere...
Skrevet
Suger han på tærne dine? Har du noen sinne tatt en prøve av det som ligger like under neglen og sett på det i mikroskop? Selv under helt nyrensede negler finnes enorme mengder med mikroorganismer. Dette kan ikke sammenlignes med munnhulen og tungen, da dette er selvrensende organer. Neglene er ikke det. De er døde.

Ellers er jo selvsagt fotmassasje veldig deilig. Slikk og kyss så mye dere vil, men for guds skyld, ikke stikk tærne i munnen og sug til. Om du ikke vil ha munnen full av mikroorganismer, da selvsagt.

Hva med de som ofte stikker fingrene i munnen på hverandre, det må da være enda værre da de har vært over alt??!!!!

Jeg hadde ikke klart å få sånn behandling, liker ikke føtter jeg heller, men det er litt godt å bli kose på bare litt av og til

Gjest fotsopp
Skrevet
:overrasket: æsj..det første jeg tenkte på var lakrisbåter og basilusker..fotsopp på tunga..nam :flekke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...