AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Del Skrevet 4 timer siden Jeg fikk positiv test denne uka etter innsett av ferskt embryo. Jeg fikk beskjed om at jeg var ferdig med cyclogest når pakken jeg hadde var tom. Da har jeg brukt cyclogest i 14 dager. Er det vanlig å bare bruke det i kun 14 dager i forbindelse med IVF? Anonymkode: e601f...404 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #2 Del Skrevet 4 timer siden Tror jeg brukte det til uke 9 eller noe? 🧐 Anonymkode: cd26d...77f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tror jeg brukte det til uke 9 eller noe? 🧐 Anonymkode: cd26d...77f Oi, så lenge. Jeg frykter det er for kort tid med cyclogest for min del. Anonymkode: e601f...404 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #4 Del Skrevet 4 timer siden Man skal kun bruke det til testdato (typisk 14-16 dager etter uttak) Anonymkode: fec96...18b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #5 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Oi, så lenge. Jeg frykter det er for kort tid med cyclogest for min del. Anonymkode: e601f...404 Hvorfor tenker du at du trenger å bruke det lengre? Har du problemer med å produsere progesteron? Anonymkode: fec96...18b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #6 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Hvorfor tenker du at du trenger å bruke det lengre? Har du problemer med å produsere progesteron? Anonymkode: fec96...18b På grunn av tidligere spontanaborter. Anonymkode: e601f...404 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #7 Del Skrevet 4 timer siden På ferskforsøk sluttet jeg samme dag som jeg testet positivt. Anonymkode: 91c98...867 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #8 Del Skrevet 4 timer siden Brukte til uke 12. Morkaken tar ikke over produksjonen før i uke 10 ish. Anonymkode: 7d07a...799 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #9 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Brukte til uke 12. Morkaken tar ikke over produksjonen før i uke 10 ish. Anonymkode: 7d07a...799 Så i verste fall kan alt fram til nå være bortkastet? Anonymkode: e601f...404 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #10 Del Skrevet 3 timer siden Skulle bruke det i 3 uker. Begynte 3 dager før innsett. Skulle fortsette selv om jeg fikk positiv test. Anonymkode: 54ea9...645 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #11 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Skulle bruke det i 3 uker. Begynte 3 dager før innsett. Skulle fortsette selv om jeg fikk positiv test. Anonymkode: 54ea9...645 Ok. Det blir spennende for meg å se de neste ukene da. Anonymkode: e601f...404 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #12 Del Skrevet 3 timer siden To uker etter positiv test. Skulle ønske jeg gikk på det lenger, fikk vilt mye energi av det. Anonymkode: d629d...39f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå