Gå til innhold

Kvinner fraværende i nettdebatt ?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Jeg er kvinne!
Skrevet

Hvem er det som forteller kjønnet sitt i nettdebatter..?

Gjest Gjest
Skrevet

Det er jo nettdebatter på KG også.! Og her er det jo mange kvinner.

Dessuten er det mange alias og nicknames der ute og denne medieforskeren vet vel ikke hva slags kjønn de har.

Gjest Gjest
Skrevet

Lurer på om forskeren skiller mellom "meningsbrytning" og faktisk påvirkningskraft. JEG deltar i hvert fall ikke på f eks VGs diskusjonssider fordi det er så mye ekstreme folk der at forsøk på konstruktive innspill sannsynligvis ville forbigåes under høylytte tilrop om at man er pk, psykopat, kommunist, nazist, imperialist eller liknende, uten at man påvirker noen. Eller at ingen ser det teite, men lange innlegget mitt i en av Dagbladets ørtogførti intetsigende blogger?

Jeg tviler også på om politikere eller andre som bestemmer sitter og får lyspærer over hodet når de leser disse foraene.

Da velger jeg heller motdebattanter som reflekterer noe tilbake... Eller henvender meg til rette instans framfor å bare syte og banne, f eks.

Ellers er det mulig kvinner reagerer mer på tendensen til drittslenging og andre slike fenomener i endel fora enn det menn gjør? Det er nok en av grunnene til at jeg ikke gidder å engasjere meg i hvert fall. Synes det ofte blir voldsomt aggressivt... Sånn er KG faktisk ofte bedre.

Gjest Gjest
Skrevet

Har aldri hørt om den avisen jeg.."Aftenbladet" høres jo ut som en kopi av svenske Aftonbladet. Er det en papiravis eller hva?

Gjest Gjest
Skrevet
Har aldri hørt om den avisen jeg.."Aftenbladet" høres jo ut som en kopi av svenske Aftonbladet. Er det en papiravis eller hva?

Aftenbladet = Stavanger Aftenblad. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...