AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Del Skrevet 6 timer siden Du initierer sex, partneren din sier nei. Hvordan får dette avslaget deg til å føle deg? Hva tenker du der og da? Påvirker dette deg videre i forholdet deres på noe vis? Endrer du deg? Eller er du kanskje bare happy go lucky som smiler, sier jaja og forsøker igjen neste dag? Må innrømme at jeg sikkert ikke håndterer det så bra. Jeg blir lei meg, får tanker om dette forholdet er riktig for meg lenger, og mister lysten på å ta initiativ igjen. Jeg får en sperre mot intimitet og det å sette meg i situasjoner med han der jeg kan bli avvist igjen. Anonymkode: 2bc56...c70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden Å bli avvist seksuelt er aldri særlig kjekt. Men tror mye avhenger av hyppigheten, både i sekuell interesse fra partneren og avvisningen. Og måten det gjøres på. Det finnes mange måter å avvise på. Et surt, iskaldt og irritabelt nei, kontra en mer forståelsesfull og "nært" nei. Litt vanskelig hvordan jeg skal beskrive forskjellen, men tror de fleste her kan kjenne seg igjen og kanskje forstå hva jeg mener. Men jeg tror de fleste med hånda på hjerte kan innrømme at det alltid vil gjøre litt vondt å bli avvist. Og frekvensen på avvisningen vil forsterke. Anonymkode: 3ffa5...a76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden Jeg tenker det gjør litt vondere å bli avvist som kvinne enn mann fordi menn liksom alltid skal være kåte? Ts, er du kvinne? Av eksen ble jeg avvist ca halvparten av gangene jeg prøvde meg. Som var max 1 gang i mnd. Av min nåværende kjæreste tror jeg bare at jeg har blitt avvist 1 gang, men vi er ganske ferske da. Vi har sex 2-4 ganger de dagene vi møtes😂 Anonymkode: 0fd57...41b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #4 Del Skrevet 5 timer siden Voldsomt så mange tråder om avvisning det er på forumet for tiden. Jeg synes det er såpass enkelt at om du har en partner som ikke lenger er så interessert i deg, så snakker du først med ham/henne, så tenker du gjennom situasjonen din, vil jeg bli eller vil jeg gå, er det barn inne i bildet etc. Kanskje riktig avgjørelse er å skille lag. Det er ingen som liker avvisning, men i et forhold må man jo regne med at ting går litt opp og ned, og noen ganger er vi ikke helt på topp osv., og da må man som partner selvsagt se gjennom fingrene med sånt! Kan ikke tvinge noen til å orke. Det er helheten du må se på, om du blir avvist hele tiden, eller bare en sjelden gang. Anonymkode: b0b79...367 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 5 timer siden #5 Del Skrevet 5 timer siden Jeg blir såret og lei meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå