AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 08:31 #41 Skrevet onsdag kl. 08:31 Enkelte uniformer kan være sexy, inkl politi. Men det er jo ikke sånn at jeg mister hodet og ønsker å flørte med alle menn som ser bra ut i uniformen sin. Anonymkode: 15aa4...382
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 08:39 #42 Skrevet onsdag kl. 08:39 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Alle politimenn er single og det er pga kulturen i politiet. Jeg ser på de som jobber hos politiet mer som trashy mennesker nå. Blir flau på deres vegne. Anonymkode: 42712...2ad Helt enig. Det er et flaut yrke. Anonymkode: 21ea8...95d 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 10:01 #43 Skrevet onsdag kl. 10:01 AnonymBruker skrev (1 time siden): Helt enig. Det er et flaut yrke. Anonymkode: 21ea8...95d Dette må du utdype. Flaut yrke? I alle sine dager… Anonymkode: ffc8e...6dd 1
xHenrik Skrevet onsdag kl. 11:05 #44 Skrevet onsdag kl. 11:05 Det er nok heller det at kvinner tenner på makt og autoritet fremfor selve uniformen. Tyrefekting er et system som er skreddersydd for at matadoren skal få ligge. Matadoren har den flotteste drakten (og er den med makt), mens de andre mennene på arenaen er kledd som klovner. Tipp hvem som har mest drag på damene!
GrønnNellik68 Skrevet onsdag kl. 12:05 #45 Skrevet onsdag kl. 12:05 xHenrik skrev (1 time siden): Det er nok heller det at kvinner tenner på makt og autoritet fremfor selve uniformen. Tyrefekting er et system som er skreddersydd for at matadoren skal få ligge. Matadoren har den flotteste drakten (og er den med makt), mens de andre mennene på arenaen er kledd som klovner. Tipp hvem som har mest drag på damene! Blir som hos fuglene den hannen som er mest utspjåka vinner eller den som viser at de er sterkest osv osv 1
xHenrik Skrevet onsdag kl. 14:30 #46 Skrevet onsdag kl. 14:30 GrønnNellik68 skrev (2 timer siden): Blir som hos fuglene den hannen som er mest utspjåka vinner eller den som viser at de er sterkest osv osv Ja. Forskjellen er at hos mennesker er dette planlagt.
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 14:33 #47 Skrevet onsdag kl. 14:33 xHenrik skrev (3 timer siden): Det er nok heller det at kvinner tenner på makt og autoritet fremfor selve uniformen. Tyrefekting er et system som er skreddersydd for at matadoren skal få ligge. Matadoren har den flotteste drakten (og er den med makt), mens de andre mennene på arenaen er kledd som klovner. Tipp hvem som har mest drag på damene! uff, det må jo være for spesielt interesserte? den latino stilen på menn er ikke noe særlig ... Anonymkode: ec263...74b 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 14:35 #48 Skrevet onsdag kl. 14:35 Jeg har vært for mange år i Forsvaret til å like menn i uniform. Jeg er svak for elektrikere, rørleggere o.l.😊 Anonymkode: 98a43...4d6
xHenrik Skrevet onsdag kl. 14:54 #49 Skrevet onsdag kl. 14:54 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): uff, det må jo være for spesielt interesserte? den latino stilen på menn er ikke noe særlig ... Anonymkode: ec263...74b Latinas liker vel latinostil. Tror som nevnt at det ikke bare har med klærne å gjøre, men heller demonstrasjon av makt og dominans.
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 15:12 #50 Skrevet onsdag kl. 15:12 Min sønn er politi. Veldig kjekk i uniform. Flott ung mann med riktige verdier og han er en omsorgsfull sønn og kjæreste. Men jeg er mer opptatt av en skjønn og hot IT mann uten uniform 😍 Anonymkode: bf0e8...ff6
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 15:44 #51 Skrevet onsdag kl. 15:44 Nei, jeg syns egentlig ikke det.. Ikke syns jeg det er 'hot' med makta, eller arbeidstidene. Ei heller rensingen som kommer med enkelte yrker. Setter veldig pris på min mann som jobber fra 7-15.30, med halve fredager og mulighet til å jobbe hjemmefra enkelte dager. Ingen helgejobbing, ingen reising.. Anonymkode: 16e04...087 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 15:54 #52 Skrevet onsdag kl. 15:54 xHenrik skrev (4 timer siden): Det er nok heller det at kvinner tenner på makt og autoritet fremfor selve uniformen. Tyrefekting er et system som er skreddersydd for at matadoren skal få ligge. Matadoren har den flotteste drakten (og er den med makt), mens de andre mennene på arenaen er kledd som klovner. Tipp hvem som har mest drag på damene! Ja ikke helt feil. Vi tenner iallefall på menn som ikke er feig ovenfor andre menn, for det har vi ingen nytte i angående det eneste kvinner faktisk ikke ganske enkelt kan ordne opp i selv. Aggressive og ugreie menn respekterer nemlig ikke kvinner. Eller feige og veike menn. Så vi liker menn som klarer å sette seg i respekt ovenfor andre menn. Vi faller i liten grad for menn andre menn ser ned på, og håner. Anonymkode: 0ef32...d19 2
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 15:55 #53 Skrevet onsdag kl. 15:55 Svak for brannmenn, flygere, kapteiner o.l, IKKE for politimenn. Anonymkode: 1ce46...d46
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 15:56 #54 Skrevet onsdag kl. 15:56 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja ikke helt feil. Vi tenner iallefall på menn som ikke er feig ovenfor andre menn, for det har vi ingen nytte i angående det eneste kvinner faktisk ikke ganske enkelt kan ordne opp i selv. Aggressive og ugreie menn respekterer nemlig ikke kvinner. Eller feige og veike menn. Så vi liker menn som klarer å sette seg i respekt ovenfor andre menn. Vi faller i liten grad for menn andre menn ser ned på, og håner. Anonymkode: 0ef32...d19 Her var det mye vi som skulle vært jeg. Anonymkode: 0af99...187 1 1
xHenrik Skrevet onsdag kl. 16:00 #55 Skrevet onsdag kl. 16:00 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja ikke helt feil. Vi tenner iallefall på menn som ikke er feig ovenfor overfor andre menn, for det har vi ingen nytte i angående det eneste kvinner faktisk ikke ganske enkelt kan ordne opp i selv. Aggressive og ugreie menn respekterer nemlig ikke kvinner. Eller feige og veike menn. Så vi liker menn som klarer å sette seg i respekt ovenfor overfor andre menn. Vi faller i liten grad for menn andre menn ser ned på, og håner. Anonymkode: 0ef32...d19 Riktig, bortsett fra at du skriver ovenfor når du mener overfor.
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 18:05 #56 Skrevet onsdag kl. 18:05 Jeg er anarkistisk anlagt og beinhard feminist i tillegg, så uniform signaliserer bare dustete maktpotensiale for meg. Omsorg er sexy, så en god sykepleieruniform på en klok og mild mann med pent fjes er dog ikke å forakte... Anonymkode: b6aad...e0a 1 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 20:57 #57 Skrevet onsdag kl. 20:57 En millitæruniform med lue (berret) kan være sexy. Anonymkode: d534c...c77
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 21:17 #58 Skrevet onsdag kl. 21:17 xHenrik skrev (6 timer siden): Latinas liker vel latinostil. Tror som nevnt at det ikke bare har med klærne å gjøre, men heller demonstrasjon av makt og dominans. ja jeg takler ikke den stilen.. uffa meg.. Anonymkode: ec263...74b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå