AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Del Skrevet 6 timer siden Har en kamerat som er politimann i 40-årene og singel, der vi snakket om attraktivitet opp mot det at han er politimann. Jeg mener at er attraktivt i seg selv som en tiltrekning... "fluepapir" Han er en bra mann uten noen røde flagg som jeg vet om. Hvor attraktiv og aktuel er han for dere damer? Har det noe å si at han har uniform og tilgang på håndjern? Anonymkode: c44fb...044 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 6 timer siden #2 Del Skrevet 6 timer siden Nei. Men, jeg er mer svak for en kjekk mann i bunad. Som min mann. Fra spøk til revolver: han må ha vesentlige andre kvaliteter enn at "han ser kjekk ut i uniform". 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #3 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Har en kamerat som er politimann i 40-årene og singel, der vi snakket om attraktivitet opp mot det at han er politimann. Jeg mener at er attraktivt i seg selv som en tiltrekning... "fluepapir" Han er en bra mann uten noen røde flagg som jeg vet om. Hvor attraktiv og aktuel er han for dere damer? Har det noe å si at han har uniform og tilgang på håndjern? Anonymkode: c44fb...044 Damer digger menn i uniform. Anonymkode: 6bc3f...ca4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #4 Del Skrevet 6 timer siden Noen uniformer er tøffe, andre ikke. Den gamle NSB-unifomen var stilig, før det ble den gyselige usexy grønne VY, samme med politi og tollvesen + enkelt bussjåfører. I forsvaret er det bare sjøforsvaret som er sexy. Anonymkode: 6db7f...cd0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #5 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Har en kamerat som er politimann i 40-årene og singel, der vi snakket om attraktivitet opp mot det at han er politimann. Jeg mener at er attraktivt i seg selv som en tiltrekning... "fluepapir" Han er en bra mann uten noen røde flagg som jeg vet om. Hvor attraktiv og aktuel er han for dere damer? Har det noe å si at han har uniform og tilgang på håndjern? Anonymkode: c44fb...044 Vel, jeg var litt med en sånn (politi) en gang. Det ble aldri noe seriøst ut av det. Han virket normal, men det var likevel mye rart. Dette er da altså en en person, i uniform, som jeg har erfaring med. Andre, uten uniform er også rare Anonymkode: 9453c...e46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå