Gå til innhold

Damer: Menn i uniform

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har en kamerat som er politimann i 40-årene og singel, der vi snakket om attraktivitet opp mot det at han er politimann. Jeg mener at er attraktivt i seg selv som en tiltrekning... "fluepapir"

Han er en bra mann uten noen røde flagg som jeg vet om. Hvor attraktiv og aktuel er han for dere damer? Har det noe å si at han har uniform og tilgang på håndjern? 

Anonymkode: c44fb...044

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei.

Men, jeg er mer svak for en kjekk mann i bunad. Som min mann. ;) 

Fra spøk til revolver: han må ha vesentlige andre kvaliteter enn at "han ser kjekk ut i uniform". 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Har en kamerat som er politimann i 40-årene og singel, der vi snakket om attraktivitet opp mot det at han er politimann. Jeg mener at er attraktivt i seg selv som en tiltrekning... "fluepapir"

Han er en bra mann uten noen røde flagg som jeg vet om. Hvor attraktiv og aktuel er han for dere damer? Har det noe å si at han har uniform og tilgang på håndjern? 

Damer digger menn i uniform.

Anonymkode: 6bc3f...ca4

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Noen uniformer er tøffe, andre ikke. Den gamle NSB-unifomen var stilig, før det ble den gyselige usexy grønne VY,  samme med politi og tollvesen + enkelt bussjåfører.  I forsvaret er det bare sjøforsvaret som er sexy.

Anonymkode: 6db7f...cd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Vel, jeg var litt med en sånn (politi) en gang. Det ble aldri noe seriøst ut av det. Han virket normal, men det var likevel mye rart. Dette er da altså en en person, i uniform, som jeg har erfaring med. Andre, uten uniform er også rare ;) 

Anonymkode: 9453c...e46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...