AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Del Skrevet 3 timer siden Jeg skal snart ha blodprøve etter innsett av 5 dagers embryo. Jeg ser på skjemaet at det er ganske mangle flere blodprøver enn kun HCG. Noen som vet hva alle disse ulike blodprøvene gir svar på? Anonymkode: b93cf...b57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Del Skrevet 3 timer siden Jeg har aldri tatt noe annet enn hcg, verken offentlig eller privat. Hva annet skal du måle? Progesteron kanskje..? Anonymkode: a2805...8e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg har aldri tatt noe annet enn hcg, verken offentlig eller privat. Hva annet skal du måle? Progesteron kanskje..? Anonymkode: a2805...8e3 Etter en nærmere titt på skjemaet er det kun HCG. Det så ut som kryss, men var ikke det likevel 😵💫 Anonymkode: b93cf...b57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Del Skrevet 2 timer siden Får man forresten eventuelt vite HCG nivå, eller bare vite om man er gravid? Anonymkode: b93cf...b57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisegikkpåskolen Skrevet 2 timer siden #5 Del Skrevet 2 timer siden Jeg fikk vite nivået også😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #6 Del Skrevet 1 time siden Lisegikkpåskolen skrev (24 minutter siden): Jeg fikk vite nivået også😊 Da håper jeg at jeg gjør det også. Anonymkode: b93cf...b57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå