AnonymBruker Skrevet 1. mars 2025 #41 Skrevet 1. mars 2025 Jeg er vel litt enig med begge sider her. Det er ingen big deal å bli slettet på Facebook. Jeg synes ikke det er noe rart i det hvis noen sletter folk fra parallellklassen på ungdomsskolen man aldri vil snakke med igjen uansett, selv om jeg personlig bare lar dem stå. Jeg legger aldri ut noe uansett. Så tenker jeg samtidig at fjerning av venner er en slags erklæring av at man ikke selv har interesse av en forbindelse med vedkommende. Ingenting galt i det, man vil neppe ta opp tråden med Petter og Kristine fra faddergruppen for tolv år siden og er ikke slem av den grunn. Det er likevel et markert brudd, og da synes jeg ikke det er så veldig rart at ektefellen til den du sletter gjør tilsvarende. For all del, det er sært å bry seg veldig mye om, og hvis hun faktisk har gjort en kjempesak av dette (overfor mannen eller andre) er det veldig pussig oppførsel. Det bare vet jeg ingenting om. Så synes jeg det er bittelitt komisk at TS snakker om hvor rart hun synes det er å bry seg om et lite Facebook-vennskap - og samtidig reflekterer over hvor teit hun synes det er at folk har over 1000 venner på Facebook. Tenker at både det TS har gjort og det å ha 1000+ venner på Facebook er helt normalt. Anonymkode: bfeef...af4 2
MiominMio Skrevet 1. mars 2025 #42 Skrevet 1. mars 2025 Du reagerer jo selv på at den du sletta fikk ektefelle/sambo til å slette deg. Who cares. Jeg har deaktivert hele FB og kanskje logger jeg meg på for å hente noe info med tiden, men det skjer ikke med det første. På tide å logge seg av sosiale medier - det er en verden utenfor.
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2025 #43 Skrevet 1. mars 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): Men hvorfor skal man på død og liv ha kreti og pleti på facebook? Å sortere å lage en liste er veldig mye mer bry enn å bare klikke "slett". Å noe av det teiteste jeg ser på facebook er når de har 1000+ venner. Jeg er sikker på at de kjenner ikke igjen halvparten av dem en gang. TS Anonymkode: c6771...783 Du kan selvsagt gjøre det du vil. Jeg forstår ikke behovet for å slette. Er det ikke bare å la være å legge ut noe? Sist jeg la ut noe på Facebook-siden min var ca 8 år siden. Jeg bruker det kun til arrangementer og kjøp og salg. Hvis du uansett tenker å slette ville jeg ventet med å gjøre noe til da. Anonymkode: b1d72...911 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå