AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden Har spådom stemt riktig på dere? Og feil? Anonymkode: 972d0...9c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden Jeg har blitt spådd en del her på kg, stemt hver gang. Noen ganger har det tatt tid, men likevel. Anonymkode: a472e...4d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Del Skrevet 3 timer siden Vel, spådommen på den mannen jeg spurte om stemte, hu la på meg og han, men det var med en annen dame han fikk den fremtiden jeg ble forespeilet i 4 år, nå kom denne damen ut av intet og kapret han mens vi var sammen Anonymkode: 2466c...c81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #4 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Vel, spådommen på den mannen jeg spurte om stemte, hu la på meg og han, men det var med en annen dame han fikk den fremtiden jeg ble forespeilet i 4 år, nå kom denne damen ut av intet og kapret han mens vi var sammen Anonymkode: 2466c...c81 Det du ble spådd i 4 år stemte for han, men ikke for deg? Da stemte vel ikke spådommen? De burde jo sett at det kom en annen dame inn i bildet. Hvilken spådame spådde så feil? Anonymkode: d50d0...5e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #5 Del Skrevet 3 timer siden Nei de tok feil. Anonymkode: b039d...d7d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #6 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det du ble spådd i 4 år stemte for han, men ikke for deg? Da stemte vel ikke spådommen? De burde jo sett at det kom en annen dame inn i bildet. Hvilken spådame spådde så feil? Anonymkode: d50d0...5e7 Ikke sant! Det så sykt lovende ut mellom oss, men plutselig snappet en fremme dame han foran snuten min, vi har unger og alt. Både Miranda, anastacia og kibra og mange fler fra din ekspert Anonymkode: 2466c...c81 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #7 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Ikke sant! Det så sykt lovende ut mellom oss, men plutselig snappet en fremme dame han foran snuten min, vi har unger og alt. Både Miranda, anastacia og kibra og mange fler fra din ekspert Anonymkode: 2466c...c81 Mye dårlig på Din Ekspert 🤷♀️ Eller mye dårlige spådamer generelt vil jeg si. Ingen som spådde at det ikke ville holde? De vil man jo som regel ikke tro på dessverre. Uansett veldig kjipt at han fant en annen så føler med deg ❤️ Anonymkode: d50d0...5e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #8 Del Skrevet 2 timer siden Har hatt noe treff på fortid og nåtid. Ikke så mye på fremtid. De som har spådd ny mann med beskrivelser av mann er det vel ingen som har fått rett. Ingen av de mannfolka har dukket opp ennå 🤣 Det er også mange spådamer som er positive til han jeg er interessert i, men det er mest sannsynlig de som er negative som får rett 🙃 Tror mange bare sier det de tror folk vil høre. Anonymkode: d50d0...5e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå