AnonymBruker Skrevet 25. februar 2025 #21 Skrevet 25. februar 2025 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Ikke kjøp hvitevarene fra IKEA. Bare piss. Kjøkkenet også forsåvidt. Vil du virkelig montere selv?? Du kommer til å få en kjempe jobb og mye feil som du må vente evigheter på å få rettet opp…… hadde styrt langt unna. Og aldri aldri aldri valgt å montere det selv! Anonymkode: d1b7d...796 Helt enig med deg ang hvite varer fra Ikea. Jeg visste så godt at å kjøpe hvitevarer fra Ikea er lite lurt men allikevel gjorde jeg det og angrer som fy🤯 Men kjøkkenet fra Ikea er jeg kjempefornøyd med. Anonymkode: 7590f...d0a
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2025 #22 Skrevet 25. februar 2025 Jeg kjøpte meg en liten benk fra IKEA for rundt 1 år siden. Et 80 skap med hyller og dører, et 60 skap med hyller og dører, et 40 skap med 3 skuffer. En benkeplate (standard ikke spesial bestilling, 180cm). Hentet og monterte selv. Ble ca 10500kr. Dette var da de type skapene som går under en benkeplate. 3 stk for 10 000kr!😳 Det du har bilde av der, fort mange 10 tusner av kroner vil jeg tippe. Men er ganske enkelt å gå online og tegne opp kjøkkenet. Da får du en pris. Anonymkode: e5815...7a7
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2025 #23 Skrevet 25. februar 2025 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Ikke kjøp hvitevarene fra IKEA. Bare piss. Kjøkkenet også forsåvidt. Vil du virkelig montere selv?? Du kommer til å få en kjempe jobb og mye feil som du må vente evigheter på å få rettet opp…… hadde styrt langt unna. Og aldri aldri aldri valgt å montere det selv! Anonymkode: d1b7d...796 Vi kjøpte "bare piss" (dine ord) på IKEA i 2011. Alt er like fint. Vi kjøpte Stekeovn og mikrobølgeovn også. Stekeovn står IKEA på men er fra Electrolux. Kjøpte toppmodellen på IKEA. Samme ovn på Elkjop, men vår var i stål, og den på elkjøp var sort og 1000,- dyrere. Da vi skulle kjøpe flere stekeplater osv, måtte vi ta kontakt med Electrolux. Ovnen fungerer supert den dag i dag også! Mikrobølgeovnen var også toppmodell fra Whirlpool og var best i test den gang. Den fungerer også som den skal. Foreldrene mine kjøpte ca samtidig, og de kjøpte alle hvitevarer fra IKEA. Alt fungerer helt fint. Kjenner også mange som har kjøpt fra IKEA, og veldig få har hatt noen problemer. Noen jeg kjenner kjøpte de billigste hvitevarene, og de måtte de bytte ut. Det er det eneste. Vi valgte også å montere selv, og har ikke hatt NOEN feil... Hvordan kan du bare slenge det ut? Det er de som gjør det nøye, og de som slurver - sånn er det blant de som har kjøkkenmontering som jobb også.... Forstår at du har hatt en dårlig opplevelse med IKEA, men at det er "bare piss", synes jeg du kan holde deg for god til! Hjelpe meg! Anonymkode: 61cd1...ba1 3
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2025 #24 Skrevet 25. februar 2025 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Helt enig med deg ang hvite varer fra Ikea. Jeg visste så godt at å kjøpe hvitevarer fra Ikea er lite lurt men allikevel gjorde jeg det og angrer som fy🤯 Men kjøkkenet fra Ikea er jeg kjempefornøyd med. Anonymkode: 7590f...d0a Da er jeg spent på hvilke hvitevarer du har valgt. Vi kjøpte Electrolux stekeovn fra IKEA i 2011, og den er helt tipp topp den dag i dag. Samme med mikrobølgeovnen. Men, vi kjøpte toppmodeller, og ikke billigere alternativer. Kjenner noen som måtte bytte, og de kjøpte billige hvitevarer. Vi er også kjempefornøyd med kjøkkenet i seg selv Anonymkode: 61cd1...ba1 1
enkefru Skrevet 25. februar 2025 #25 Skrevet 25. februar 2025 (endret) AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Da er jeg spent på hvilke hvitevarer du har valgt. Vi kjøpte Electrolux stekeovn fra IKEA i 2011, og den er helt tipp topp den dag i dag. Samme med mikrobølgeovnen. Men, vi kjøpte toppmodeller, og ikke billigere alternativer. Kjenner noen som måtte bytte, og de kjøpte billige hvitevarer. Vi er også kjempefornøyd med kjøkkenet i seg selv Anonymkode: 61cd1...ba1 Hvitevarene fra Ikea kommer i flere kvaliteter (og prisklasser). Det begynner å bli mange år siden det var en "opplest og vedtatt sannhet" at de var av dårlig kvalitet. Endret 25. februar 2025 av enkefru 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå