Coachshinny Skrevet 24. februar #21 Del Skrevet 24. februar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ingen av oss er aktive på Facebook, vi har kontakt på snap og jeg lurer på om det er lett å se om jeg har bursdag der? Anonymkode: fc4fc...35e Der fremkommer ikke bursdagen. Viktig at du gir beskjed om bursdag, hvis det er viktig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar #22 Del Skrevet 24. februar Coachshinny skrev (2 minutter siden): Der fremkommer ikke bursdagen. Viktig at du gir beskjed om bursdag, hvis det er viktig. Jo, bursdager vises på Snap. Anonymkode: 2fac6...0b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotemor Skrevet 24. februar #23 Del Skrevet 24. februar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvorfor forteller ikke DU at du hadde bursdag??? Høres jo nærmest ut som om du tester eller legger feller til den stakkars mannen. Anonymkode: c46c5...250 Dette. Herregud, så barnslig!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar #24 Del Skrevet 24. februar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Så en mann jeg har flørta med en god stund, med nesten daglige snapper av hyggelig og flørtende karakter. Vi møtes også gjennom felles hobby der det er helt klart en god og flørtende stemning mellom oss. I forrige uke hadde jeg bursdag, og jeg stussa litt på at han ikke gratulerte meg med dagen, på tross av at jeg fikk hyggelige snaps den dagen. Jeg vet ikke om Det kommer frem på snap om man har bursdag eller ikke og det er der vi har kontakt utenom når vi møtes i virkeligheta. Så da har tanken slått meg. Er man virkelig interessert hvis man ikke gratulerer folk med dagen? Eller er det vanskelig å se om man har bursdag på snap? Går ikke rundt å innbiller meg at han vet når jeg har bursdag. Anonymkode: fc4fc...35e Han er jo ikke mer enn en flørt. Hvorfor skal han huske på det? Anonymkode: 79a45...776 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar #25 Del Skrevet 24. februar AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jo, bursdager vises på Snap. Anonymkode: 2fac6...0b2 Nei med mindre du selv har skrudd PÅ dette. Det ligger ikke som standard påskudd at Snapchat vet bursdagen din eller at den er offentliggjort. Anonymkode: 42c93...2d7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coachshinny Skrevet 24. februar #26 Del Skrevet 24. februar AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Jo, bursdager vises på Snap. Anonymkode: 2fac6...0b2 Det forutsettes i hvertfall at den er oppgitt. Men er det noen grunn til å hemmeligholde bursdagen, ikke si noe, i håp om at daten catcher det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar #27 Del Skrevet 24. februar AnonymBruker skrev (4 timer siden): Spørsmålet var vel heller om det er enkelt å se om noen har bursdag på Snapchat? Jeg tester han ikke, jeg liker han! Jeg bare lurte på om han kanskje ikke er så interessert hvis han så jeg hadde bursdag, men ikke gratulerte meg Anonymkode: fc4fc...35e Jesu så mye man skal spekulere i. Det eneste som mangler er at du hintet, da ville det hele vært en komplett parodi Anonymkode: f48ae...137 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 24. februar #28 Del Skrevet 24. februar AnonymBruker skrev (4 timer siden): Så en mann jeg har flørta med en god stund, med nesten daglige snapper av hyggelig og flørtende karakter. Vi møtes også gjennom felles hobby der det er helt klart en god og flørtende stemning mellom oss. I forrige uke hadde jeg bursdag, og jeg stussa litt på at han ikke gratulerte meg med dagen, på tross av at jeg fikk hyggelige snaps den dagen. Jeg vet ikke om Det kommer frem på snap om man har bursdag eller ikke og det er der vi har kontakt utenom når vi møtes i virkeligheta. Så da har tanken slått meg. Er man virkelig interessert hvis man ikke gratulerer folk med dagen? Eller er det vanskelig å se om man har bursdag på snap? Går ikke rundt å innbiller meg at han vet når jeg har bursdag. Anonymkode: fc4fc...35e Du kan ikke bli furt fordi at han har glemt noe som du ikke har sagt til han. Jeg syns tankeprosessen din er litt merkelig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar #29 Del Skrevet 24. februar AnonymBruker skrev (4 timer siden): Spørsmålet var vel heller om det er enkelt å se om noen har bursdag på Snapchat? Jeg tester han ikke, jeg liker han! Jeg bare lurte på om han kanskje ikke er så interessert hvis han så jeg hadde bursdag, men ikke gratulerte meg Anonymkode: fc4fc...35e Hvis du må spørre om det er enkelt å se, så betyr det vel at du selv ikke har lagt merke til det hos andre? Er ikke det ett svar i seg selv? Hvor godt du legger merke til det hos andre? Anonymkode: 6106f...626 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar #30 Del Skrevet 24. februar AnonymBruker skrev (4 timer siden): Nei jeg går ikke rundt å minner folk på om jeg har bursdag, gjør du? Anonymkode: fc4fc...35e Jeg går ikke og "minner folk på at jeg har bursdag". Men da forholdet til min kjæreste var helt nytt og bursdagen min nærmet seg, så nevnte jeg selvfølgelig det. Noe annet ville vært jævlig rart. Om jeg ikke hadde nevnt noe og sagt etterpå at jeg hadde feiret den, tror jeg hun hadde blitt veldig paff. Anonymkode: a6600...ef3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christina82 Skrevet 26. februar #31 Del Skrevet 26. februar (endret) Ryddet for spekulasjon, brukerdebatt og tilsvar til dette. Christina82, mod Endret 26. februar av Christina82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå