AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #1 Del Skrevet 8 timer siden Vi har vært sammen i noen mnd nå. Avstandsforhold, så ser hverandre ca annen hver helg. Siste gang han var her, langhelg, hadde vi samleie en gang, da mistet han ereksjon. Jeg prøvde meg en annen gang, med hender, han ble ikke stiv. Vi er veldig fysiske, klemmer, kysser, holder hender, er nær hverandre hele tiden nesten. Men blir lite sex. Og kjenner det stopper meg fra å ta initiativ… Vet ikke hvordan jeg skal ta dette opp, vil ikke gjør han mer usikker hvis det er det han er. Føles egentlig ut som han ikke tenner på meg, og det jeg gjør er ikke nok. Forslag til hvordan jeg kan ta dette opp med han? Anonymkode: 85ea1...874 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #2 Del Skrevet 7 timer siden Du er usikker. Slutt å legge over problemet på han. Din usikkerhet er det som smitter over. Du må ta ditt ansvar og slutte å måle om du er god nok på om han får ereksjon eller ikke. Slutt med sånn usikkerhetsoppførsel. Tenk hvis vi menn skulle blitt usikker hvis du var tørr der nede? slutt! Anonymkode: 47ec2...56a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #3 Del Skrevet 7 timer siden Ja jeg er usikker, usikker på hva som gjør at han blir slapp. Den helgen jeg skriver om er ikke enestående. Spm mitt er hvordan jeg skal ta det opp. Anonymkode: 85ea1...874 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #4 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Du er usikker. Slutt å legge over problemet på han. Din usikkerhet er det som smitter over. Du må ta ditt ansvar og slutte å måle om du er god nok på om han får ereksjon eller ikke. Slutt med sånn usikkerhetsoppførsel. Tenk hvis vi menn skulle blitt usikker hvis du var tørr der nede? slutt! Anonymkode: 47ec2...56a For et idiotisk svar! Anonymkode: 2cc49...473 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #5 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (25 minutter siden): For et idiotisk svar! Anonymkode: 2cc49...473 Enig 😅 Anonymkode: 85ea1...874 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 7 timer siden #6 Del Skrevet 7 timer siden Når man treffes sjelden har begge store forventninger og føler store forpliktelser. For ham kan nervøsiteten føre til midlertidig ereksjonssvikt. Jeg tror dere bare må leke nervøsiteten av dere og opphisselsen tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #7 Del Skrevet 5 timer siden Dere må i hvert fall snakke om det Anonymkode: ed557...a71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå