AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #1 Del Skrevet 9 timer siden Så et innslag på tv i går om hormontilskudd etter overgangsalder. Hvor lange fortsetter man med hormontilskudd? Livet ut? Anonymkode: 08624...3c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #2 Del Skrevet 8 timer siden Fra gammelt av fikk man bare i 5 år, nå tror jeg man kan få lengre. Men vet ikke om jeg gidder å bruke 5-6000 kr i året på dette resten av livet. Utrolig at det ikke kommer på blå resept når det er potenselt plager man kan slite med i åresvis. Anonymkode: bffa6...cac 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #3 Del Skrevet 1 time siden Jeg har brukt hormoner i 10 år eller mer. Prøvde å trappe ned , men fikk sånt ubehag igjen at gynekologen ba meg bare fortsette. Skjønner ikke at noen velger å la være å ta hormoner så lenge en rent medisinsk tåler det. Anonymkode: 7df6c...c2b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 53 minutter siden #4 Del Skrevet 53 minutter siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg har brukt hormoner i 10 år eller mer. Prøvde å trappe ned , men fikk sånt ubehag igjen at gynekologen ba meg bare fortsette. Skjønner ikke at noen velger å la være å ta hormoner så lenge en rent medisinsk tåler det. Anonymkode: 7df6c...c2b Lommeboken kanskje? Fint for de som råd..... Anonymkode: d218d...e70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 45 minutter siden #5 Del Skrevet 45 minutter siden AnonymBruker skrev (8 timer siden): Fra gammelt av fikk man bare i 5 år, nå tror jeg man kan få lengre. Men vet ikke om jeg gidder å bruke 5-6000 kr i året på dette resten av livet. Utrolig at det ikke kommer på blå resept når det er potenselt plager man kan slite med i åresvis. Anonymkode: bffa6...cac Årsaken til at det ikke er på blå resept er fordi det er en kvinneplage. Anonymkode: 03474...3f5 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå