AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #1 Del Skrevet 16 timer siden Oppfattet at det er en del varierende meninger og ønsker knyttet oralsex totalt sett. Noen liker ikke å slikke eller bli slikket. Andre liker ikke å suge eller bli sugd. Men for de av dere som liker oralsex, både og utføre og motta; Liker dere å ligge i 69? Blir det mer stress og vanskelig å både nyte og utføre samtidig? Jeg personlig synes det kan være utrolig deilig og opphissende. Deilig å kjenne kuken i munnen hennes mens orgasmen hennes raser gjennom kroppen hennes. I tillegg også utrolig deilig å kjenne smaken av henne, se sammentrekningene hennes på nært hold, og høre de litt dempede stønnene fra en munn som er opptatt av å tilfredsstille meg. Det kan virkelig sende meg over kanten og gjøre at min orgasme og spruten kommer sekunder etter hennes orgasme. En herlig sanselig opplevelse hvor man virkelig tar inn opplevelsen og nytelsen med alle sanser. Anonymkode: 75bcd...af8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 16 timer siden #2 Del Skrevet 16 timer siden Digger 69. Både når jeg ligger øverst og når jeg ligger nederst og både med kvinner og menn. Jeg gir 69 10/10! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #3 Del Skrevet 16 timer siden Føler det er sånn man gjør som ungdom når man er hjemme alene og skal gjøre noe digg men samtidig "få det unna" med en 2-i-1-manøver. Mao,ikke for meg. Anonymkode: 66f07...3b9 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #4 Del Skrevet 15 timer siden Ikke for meg heller. Min erfaring er at 69 blir dårligere oralsex for begge parter. Anonymkode: 9f89d...142 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #5 Del Skrevet 14 timer siden Snok1 skrev (2 timer siden): Digger 69. Både når jeg ligger øverst og når jeg ligger nederst og både med kvinner og menn. Jeg gir 69 10/10! Jeg har ikke så mye erfaring med det, men kan se for meg at det er noe jeg hadde likt med rette mannen. Anonymkode: 2d55a...ad9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #6 Del Skrevet 14 timer siden Hun kommer hardt under 69. Hun choker seg på kuken for å forsterke egen orgasme. Så hun liker det mer enn godt. 23/18 Anonymkode: 182b7...ed1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #7 Del Skrevet 14 timer siden 69 er flott, spesielt nydusjet!😜 Anonymkode: 72145...aaf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #8 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (23 minutter siden): 69 er flott, spesielt nydusjet!😜 Anonymkode: 72145...aaf Et must🙄 Anonymkode: 182b7...ed1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 13 timer siden #9 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Føler det er sånn man gjør som ungdom når man er hjemme alene og skal gjøre noe digg men samtidig "få det unna" med en 2-i-1-manøver. Mao,ikke for meg. Anonymkode: 66f07...3b9 Haha.. Ja dæææh.. det ble bare et par ganger i ung alder.. Kom litt for nært rumpehullet med nesa.. og utsikten var vel ikke den mest opphissende.. i tillegg vanskelig å stimulere klitten riktig, fordi tunga mi fungerer ikke feil vei. Vi ble nok enige at 69 var oppskrytt i førsøk nr 2😅 Mao, ikke noe for meg heller. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #10 Del Skrevet 10 timer siden Er ikke så glad i det , vil helst ligge å nyte uten å jobbe samtidig 🙈 Anonymkode: 05af0...8c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #11 Del Skrevet 10 timer siden Jeg digger det. Men liker sidelengs best. Ikke med en på toppen Anonymkode: 2c806...073 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #12 Del Skrevet 10 timer siden Vi gjør 69 nesten hver gang. Han nyter det veldig, og koser seg med det, jeg synes det er ok, men liker det bedre når han slikker mens jeg kun kan ligge å nyte. Vi gjør begge deler. Godt voksne begge to, og vi synes det er gøy å eksperimentere og prøve nye ting. Faktisk den beste sexen jeg har hatt er med han, han gjør meg selvsikker trygg, så jeg tør mer og nyter mer. 69 var helt uaktuelt da jeg var yngre, til det var jeg altfor usikker og utrygg. Han er 41, jeg er 34. Anonymkode: e27d7...11a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #13 Del Skrevet 9 timer siden Det gir meg absolutt ingenting. Bare stress når jeg ikke kan ha fullt fokus på å gi eller nyte... Anonymkode: 57b21...ed9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå