AnonymBruker Skrevet 23. februar #1 Skrevet 23. februar Kvinner som kommer av begge deler: Kjennes det likt ut for dere? Jeg har nylig begynt å få vaginal orgasmer- men de er helt annerledes enn klitoris. De er mye mykere og har ikke sterke sammentrekninger, men de ruller over i hverandre og kan komme lett om og om igjen noe som er helt nytt for meg. Menn som har partner som kommer av begge deler; Kjenner dere forskjell på de når hun kommer og kjenner dere alltid sammentrekningene hennes? Eller hender det hun kommer og dere ikke merker det? Anonymkode: f01ed...ba6 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar #2 Skrevet 23. februar Vaginal orgasme er jo bare stimuli av klitoris fra skjedeveggen. Så grunnen til at det er annerledes er nok at stimulansen ikke blir så direkte kanskje? Når man bruker noe på klitoris så er det jo rett på, mens i vagina så er skjedeveggen en barriere. Anonymkode: 42639...0b7 2
AnonymBruker Skrevet 23. februar #3 Skrevet 23. februar Jeg klarer ikke få orgasme ved direkte stimuli av klitoris. Det blir for intenst, deretter blir jeg nummen og følelsesløs. Men jeg får orgasme av samleie, veldig lett. Hvis jeg er kåt kan det faktisk gå for meg når han trenger inn, og deretter flere ganger av vanlig ut-og-inn-sex. Sterkere etter hvert. Jeg innbiller meg at nervetråder og den innvendige delen av klitoris er slik at stimulien av penis inni meg gir effekt. Kan altså ikke sammenligne. Har bare kjent den ene typen. Anonymkode: 87d21...525 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar #6 Skrevet 25. februar Ja, de er ulike. Bruker jeg vibrator på klitten kan jeg komme utrolig sterkt, har også begynt å sprute og ynker meg høylytt. Men kan da bare komme én gang. Jeg kjenner tydelig sammentrekninger på utsiden av vulva og rundt klitten. Kommer vaginalt med samboeren min. Han er første jeg opplever det med. Da er det som du beskriver. Kommer 3-4 ganger i løpet av et samleie, gjerne etter hverandre. Mer som bølger, er absolutt noe helt annet. Men jeg kjenner ikke de samme sammentrekningene som ved klitten. Jeg liker efentlig ikke å stimulere klitten under penetrering, opplever det mest forstyrrende. Onanerer jeg i dusjen har jeg en deilig dobbeldildo som jeg fører inn i skjeden og rompa, og setter vannstrålen på klitten. Det kan ta litt tid, men kommer til slutt. Gjør dette for å øve meg på å komme ved forskjellig stimuli. Har også lyst å lære meg å komme ved kun stimulering av brystene. Anonymkode: 62155...286 1 2
AnonymBruker Skrevet 25. februar #7 Skrevet 25. februar Jeg får av og til en slags "evigvarende" orgasmeaktig bølgefølelse når jeg er ekstra kåt og blir penetrert...men siden det ikke føles i nærheten av så eksplosivt og intenst som klitorisorgasme har jeg ikke tenkt at det faktisk er en "ekte" orgasme. Er det faktisk sånn en vaginalorgasme kan kjennes ut?!😛 Anonymkode: 5442b...1a0 2
AnonymBruker Skrevet 25. februar #8 Skrevet 25. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg får av og til en slags "evigvarende" orgasmeaktig bølgefølelse når jeg er ekstra kåt og blir penetrert...men siden det ikke føles i nærheten av så eksplosivt og intenst som klitorisorgasme har jeg ikke tenkt at det faktisk er en "ekte" orgasme. Er det faktisk sånn en vaginalorgasme kan kjennes ut?!😛 Anonymkode: 5442b...1a0 Jupp! De er ganske forskjellige- men digge på sin måte. Jeg kan sikkert ha nesten minst 1 hvert minutt av PIV. Men glem det med klitoris.. den er maks, maks! 2-3. stort sett mest 1. de vaginale er ofte som bølger som bygger seg opp og ruller ned, og er mindre eksplosive. Og kan rulle over og inn i hverandre mye lettere. (For mange) alle har ikke lik opplevelse her. Men siden jeg startet å få dissse selv nylig- så har jeg gjort en del research. Og mange har den opplevelsen av de ja Anonymkode: f01ed...ba6 1
Bamseklemmer Skrevet 26. februar #9 Skrevet 26. februar (endret) Vaginalorgasme kun med pikken, er iallefall mere sjelden enn tunge og fingrene. Og kombinasjonen med å dirigere tunga på klitten, samtidig som massing på de myke putene i G-punktet.. er alltid en vinner.Jeg vet det er forskjell på kvinner, men denne gir iallefall full reaksjon.. Men kvinnens orgasme er ikke like lett for alle.. Det skjer noe lenge før masseringen starter.. det er å gjøre dama så avslappet og kåt som overhodet mulig, det er alltid en vinner.. Så teknikken er ikke bestandig å massere som en gud, teknikken kommer av klokskap og tålmodighet i forspillet🥰 Faking blir ofte nevnt og brukt.. og noen gjør det sikkert med god begrunnelse. Svært sjelden jeg opplever det, og jeg merker meg godt hvis kvinnen ikke oppnår nytelse.. Som oftes får jeg høre det, og det skulle bare mangle at jeg ikke skulle endre stimuleringen til noe hun liker bedre.. God kommunikasjon av småprat er så supersexy og viktig under sex, da opplever vi den beste nytelsen. Jo det merkes godt når lyn nedslaget fra orgasmen treffer bekkenbensmusklene.. de strammes og slippes som en pulserende dans💓 det er et vakkert syn, og ørene mine får verdens vakreste lyd fra dama.. Desverre merker jeg ikke det så godt i PIV, som når jeg ligger å koser meg med oralen.. så oralen er også alltid en vinner🤭 Endret 26. februar av Bamseklemmer ..små justeringer bare..
Sander33 Skrevet 26. februar #10 Skrevet 26. februar Vaginal orgasme med pikk er sjelden, det kommer an på dama. Sånn 1 av 20 med pikk alene. Med fingre klarer jeg å få alle til å komme, med gpunkt stimulering. De kan være veldig voldsomme. Spruter og. Eller bare ett lett trykk riktig sted gir en myk gpunkts orgasme. Det kan trekke seg voldsomt sammen da også! Men og lett. Altså det kan variere selv på samme kvinne. Opphisselse, 4spill. Syklus. klitoris med litt pikk i er ofte hennes favoritt. Pikken trengs ikke beveges mye. Klitoris er sikkerstikk, funker alltid. Lett å få kvinner til å komme, uten pikk. Digger det. Utrolig opphissende. Tok no kursgreier for 15år siden, og etter det har alle kvinner kommet. ..ingen kvinner er like, akkurat som oss menn.. og selv samme person er ikke lik gang fra gang om man varierer fremgangsmåten..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå