Gå til innhold

Vaginal orgasme og klitoris orgasme

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Kvinner som kommer av begge deler:

Kjennes det likt ut for dere? Jeg har nylig begynt å få vaginal orgasmer- men de er helt annerledes enn klitoris. De er mye mykere og har ikke sterke sammentrekninger, men de ruller over i hverandre og kan komme lett om og om igjen noe som er helt nytt for meg.

Menn som har partner som kommer av begge deler;

Kjenner dere forskjell på de når hun kommer og kjenner dere alltid sammentrekningene hennes? Eller hender det hun kommer og dere ikke merker det?

Anonymkode: f01ed...ba6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Vaginal orgasme er jo bare stimuli av klitoris fra skjedeveggen. Så grunnen til at det er annerledes er nok at stimulansen ikke blir så direkte kanskje? Når man bruker noe på klitoris så er det jo rett på, mens i vagina så er skjedeveggen en barriere. 

Anonymkode: 42639...0b7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg klarer ikke få orgasme ved direkte stimuli av klitoris. Det blir for intenst, deretter blir jeg nummen og følelsesløs.

Men jeg får orgasme av samleie, veldig lett. Hvis jeg er kåt kan det faktisk gå for meg når han trenger inn, og deretter flere ganger av vanlig ut-og-inn-sex. Sterkere etter hvert. Jeg innbiller meg at nervetråder og den innvendige delen av klitoris er slik at stimulien av penis inni meg gir effekt.

Kan altså ikke sammenligne. Har bare kjent den ene typen. 

Anonymkode: 87d21...525

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...