Gå til innhold

Tips til privat psykolog i Oslo (gjerne med studentrabatt?)

Petronella23

Anbefalte innlegg

Petronella23

Hei! Jeg har innsett at jeg trenger hjelp med min angst og har bestemt meg for å ta kontakt med en psykolog. Har forsøkt henvisning i det offentlige til liten nytte i tillegg til det som tilbys gjennom studentskipnaden.

Har søkt litt på Google og det er jo et hav av psykologer i Oslo så aner ikke hvor jeg skal starte. Noen som har positiv erfaring med noen av firmaene og/eller spesifikke behandlere? Er et pluss om de har studentrabatt, men ingen krav. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Har du sjekket ut om du er kandidat for RPH? Rask psykisk helsehjelp, et lavterskeltilbud som er gratis i Kommunen. Veldig bra opplegg. 
lykke til🤞

Anonymkode: 7052c...8eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Psykologstudentene har jo tilbud, det var gratis før iallfall, kanskje det kan være noe?

Anonymkode: a53f7...b5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vekdig synd å høre at du ikke fikk god hjelp av SiO, da jeg studerte i Agder fikk jeg helt sinnsykt god hjelp fra SiA mental helse og jeg har hørt at de bare har blitt bedre og bedre siden den gang.

Ønsker deg lykke til og stolt av deg som er modig til å søke hjelp ❤️

Anonymkode: 64d5b...4eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg vil anbefale å forsøke en gang til at fastlegen sender henvisning. Psykisk helsehjelp er gratis offentlig for unge under 26 år. 

Anonymkode: 39516...0a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...