AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden Var ute på byen i går, og husker alt. Ble ikke drita full eller noe, men likevel er angsten nesten ikke til å leve med🫠 vet med meg selv at jeg hverken sa eller gjorde noe galt, var ikke frekk med noen. Men det spiller tydeligvis ingen rolle, for skam skal jeg føle på uansett🙈 tror problemet er at jeg blir så utadvendt og mindre redd for hva andre tenker om meg, så jeg slapper av. Jeg er helt motsatt edru, er kjempe sjenert og selvkritisk. Tenkte i natt når jeg kom hjem at i morgen får jeg ikke fylleangst fordi jeg ikke var så full, men der tok jeg feil gitt. Går igjennom alt jeg sa, alt jeg gjorde om igjen og om igjen🫣 føler alt jeg sa var teit og at alle ler av meg eller har dårlig inntrykk. Huff, så grusomt🤯 måtte bare få det ut en plass.. Anonymkode: 68d60...cd6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden Fordelen med fyllaangst, er at stort sett alle får det, så alle har nok med sitt. De husker ikke hva du gjorde, men kun hva de selv gjorde. Så sånnsett har du ingenting å angste for 😃 Anonymkode: 864af...cc6 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden https://psykiater.no/angst-og-alkohol/ Her kan du lese litt om hva alkohol gjør med kroppen og hvorfor man har angst dagen derpå. Anonymkode: 95930...6b8 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #4 Del Skrevet 5 timer siden Slapp av, gårdsdagen var nok en suksess. Du skal huske at det er bedre å bli snakket om, enn å ikke bli det. Anonymkode: 6c8f9...4de 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bigote Skrevet 5 timer siden #5 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Var ute på byen i går, og husker alt. Ble ikke drita full eller noe, men likevel er angsten nesten ikke til å leve med🫠 vet med meg selv at jeg hverken sa eller gjorde noe galt, var ikke frekk med noen. Men det spiller tydeligvis ingen rolle, for skam skal jeg føle på uansett🙈 tror problemet er at jeg blir så utadvendt og mindre redd for hva andre tenker om meg, så jeg slapper av. Jeg er helt motsatt edru, er kjempe sjenert og selvkritisk. Tenkte i natt når jeg kom hjem at i morgen får jeg ikke fylleangst fordi jeg ikke var så full, men der tok jeg feil gitt. Går igjennom alt jeg sa, alt jeg gjorde om igjen og om igjen🫣 føler alt jeg sa var teit og at alle ler av meg eller har dårlig inntrykk. Huff, så grusomt🤯 måtte bare få det ut en plass.. Anonymkode: 68d60...cd6 Det går over og det er helt normalt Fyllenerver i kombinasjon med selvransakelelse er ofte en dårlig kombinasjon for så og si alle. Ikke legg for mye i det som popper opp i hodet ditt. Lag deg en god frokost, sett på en feelgood komedie og vær snill mot deg selv så blir det bedre utover dagen. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 5 timer siden #6 Del Skrevet 5 timer siden Trøst deg med, at det går over. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #7 Del Skrevet 5 timer siden Jeg innså at fylleangst er fullstendig irrasjonell da jeg drakk meg full alene, hadde ikke kontakt med noen og sovnet alene. Dagen etter våkna jeg med vill fyllengst for ting jeg hadde TENKT. Anonymkode: 96199...243 2 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jytte Skrevet 5 timer siden #8 Del Skrevet 5 timer siden Det er lenge siden jeg har våknet med fylleangst, men har våkna og husket hva jeg har sagt. Da har jeg løyet ad. mitt yrke m.m. Sånn helt ellevill. Typen ble sur på meg, ikke lenge, men han mente alle ville tro meg, mens jeg mente det motsatte. Det var som å fortelle en morsom og interessant historie som satte de som var der (bare menn) litt ut, og løgnen gikk ikke utover noen andre enn meg selv. Tja bortsett fra typen da, men jeg ble heldigvis avslørt etter at ryktene hadde gått en liten stund. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NatNat Skrevet 4 timer siden #9 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (47 minutter siden): tror problemet er at jeg blir så utadvendt og mindre redd for hva andre tenker om meg, så jeg slapper av. Jeg er helt motsatt edru, er kjempe sjenert og selvkritisk. Du er som en edru franskmann når du er full, med andre ord 😉 Er fransk selv og har alltid tenkt at Nordmenn skulle drikke litt hverdag med fordel. Dere blir mer.. naturlige, varmere.. Ikke noe å skamme seg over. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #10 Del Skrevet 4 timer siden Ts her. Tusen takk for alle gode ord, det hjelper alltid🙈🤗 Jeg vet jo egentlig at det går over, men det føles jo aldri sånn i øyeblikket fylleangsten er som verst😅 gleder meg bare til denne dagen er over og at jeg endelig kan legge meg igjen🙈😅 Anonymkode: 68d60...cd6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå