AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #1 Del Skrevet 10 timer siden Har alltid hatt syklus innenfor normalen i lengde og regelmessige, og blødd relativt normalt. Enkelte dager behov for super-ob, men ellers klart meg fint med vanlig blå ob som skiftes med 6-8 timers mellomrom. De siste fire menstruasjonssyklusene har jeg blødd mye mer. I dag blødde jeg gjennom en super-ob og bind på en time, før jeg skiftet og blødde igjennom på ny en time senere. Det har jeg aldri gjort før. I tillegg var det store koagler/klumper. Det har jeg heller aldri opplevd å ha. Det er utenfor _min_ normal, men vet jo også at syklus endrer seg med hormoner og alder. Jeg er i starten av 30-årene, går ikke på prevensjon og har ikke barn. Er det på tide å booke en time til gynekolog, eller er dette fortsatt 'innenfor normalen'? Anonymkode: a4955...c23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #2 Del Skrevet 10 timer siden Har du hatt covid nylig? Jeg begynte å blø mye mer/lenger rett etter infeksjon, men det stabiliserte seg. Jeg ville nok uansett tatt meg en tur til gynekolog, kanskje du f.eks har muskelknuter. Anonymkode: b5912...d4e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #3 Del Skrevet 10 timer siden Hm, ja, det har jo vært noen eksempler på at covid har tuklet med kvinners syklus. Jeg hadde en runde med sykdom i januar, men testet ikke for covid da. Andre med innspill? Anonymkode: a4955...c23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #4 Del Skrevet 8 timer siden Jeg holder en knapp på covid. Min mens har blir rar hver gang etter jeg har hatt covid og nå siste gang tok det neste 5 måneder før den var tilbake til normalen. Anonymkode: c4b03...e62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå