AnonymBruker Skrevet 21. februar 2025 #1 Skrevet 21. februar 2025 Noen som har tips til en god psykolog i Ålesund? Anonymkode: 59d2b...a43
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2025 #2 Skrevet 22. februar 2025 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Noen som har tips til en god psykolog i Ålesund? Anonymkode: 59d2b...a43 Hva trenger du hjelp med? Anonymkode: 83037...a7b
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2025 #3 Skrevet 22. februar 2025 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Hva trenger du hjelp med? Anonymkode: 83037...a7b Dårlig selvtillit og selvfølelse og uhensiktsmessige mestringsstrategier, og vanskelig med relasjoner også depresjon. Anonymkode: 59d2b...a43
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2025 #4 Skrevet 23. februar 2025 Forsøker en gang til. Anonymkode: 59d2b...a43
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2025 #5 Skrevet 23. februar 2025 Jeg bor i Ålesund. Tenker du privatpraktiserende? Har inntrykk av at det er vanskelig å komme seg til psykolog med kommunal avtale nå. Man må gjennom en runde med kartlegging hos fastlegen først, som igjen sender resultatet av kartleggingen til dps poliklinikk, som igjen avgjør om du får hjelp. Jeg tror man må gjennom den mølla der før man evt får komme til hos en psykolog utenfor sykehuset. Jeg stod lenge på venteliste hos psykolog selv jeg, en som holder til i bysentrum, men så ble disse nye reglene trådt i kraft før jeg fikk komme til der, og dermed fikk jeg beskjed om at jeg også måtte gjennom den mølla der. Det orket jeg ikke, så jeg ga opp😏 Private psykologer er jo en mulighet da, men svindyrt. Anonymkode: 47d0e...d61
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2025 #6 Skrevet 24. februar 2025 AnonymBruker skrev (På 23.2.2025 den 18.55): Jeg bor i Ålesund. Tenker du privatpraktiserende? Har inntrykk av at det er vanskelig å komme seg til psykolog med kommunal avtale nå. Man må gjennom en runde med kartlegging hos fastlegen først, som igjen sender resultatet av kartleggingen til dps poliklinikk, som igjen avgjør om du får hjelp. Jeg tror man må gjennom den mølla der før man evt får komme til hos en psykolog utenfor sykehuset. Jeg stod lenge på venteliste hos psykolog selv jeg, en som holder til i bysentrum, men så ble disse nye reglene trådt i kraft før jeg fikk komme til der, og dermed fikk jeg beskjed om at jeg også måtte gjennom den mølla der. Det orket jeg ikke, så jeg ga opp😏 Private psykologer er jo en mulighet da, men svindyrt. Anonymkode: 47d0e...d61 Ja, tenkte på privatpraktiserende ja. Anonymkode: 59d2b...a43
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå