Gå til innhold

God psykolog i Ålesund?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som har tips til en god psykolog i Ålesund?

Anonymkode: 59d2b...a43

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Noen som har tips til en god psykolog i Ålesund?

Hva trenger du hjelp med? 

Anonymkode: 83037...a7b

Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Hva trenger du hjelp med? 

Anonymkode: 83037...a7b

Dårlig selvtillit og selvfølelse og uhensiktsmessige mestringsstrategier, og vanskelig med relasjoner også depresjon.

Skrevet

Forsøker en gang til.

Skrevet

Jeg bor i Ålesund. Tenker du privatpraktiserende? Har inntrykk av at det er vanskelig å komme seg til psykolog med kommunal avtale nå. Man må gjennom en runde med kartlegging hos fastlegen først, som igjen sender resultatet av kartleggingen til dps poliklinikk, som igjen avgjør om du får hjelp. Jeg tror man må gjennom den mølla der før man evt får komme til hos en psykolog utenfor sykehuset. Jeg stod lenge på venteliste hos psykolog selv jeg, en som holder til i bysentrum, men så ble disse nye reglene trådt i kraft før jeg fikk komme til der, og dermed fikk jeg beskjed om at jeg også måtte gjennom den mølla der. Det orket jeg ikke, så jeg ga opp😏 Private psykologer er jo en mulighet da, men svindyrt.

Anonymkode: 47d0e...d61

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.2.2025 den 18.55):

Jeg bor i Ålesund. Tenker du privatpraktiserende? Har inntrykk av at det er vanskelig å komme seg til psykolog med kommunal avtale nå. Man må gjennom en runde med kartlegging hos fastlegen først, som igjen sender resultatet av kartleggingen til dps poliklinikk, som igjen avgjør om du får hjelp. Jeg tror man må gjennom den mølla der før man evt får komme til hos en psykolog utenfor sykehuset. Jeg stod lenge på venteliste hos psykolog selv jeg, en som holder til i bysentrum, men så ble disse nye reglene trådt i kraft før jeg fikk komme til der, og dermed fikk jeg beskjed om at jeg også måtte gjennom den mølla der. Det orket jeg ikke, så jeg ga opp😏 Private psykologer er jo en mulighet da, men svindyrt.

Anonymkode: 47d0e...d61

Ja, tenkte på privatpraktiserende ja. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...