AnonymBruker Skrevet 21. februar #1 Del Skrevet 21. februar Jeg har slitt med at musklene i underlivet har gitt etter fordi jeg ofte blir kronisk forstoppet, sliter med å tisse hvis jeg ikke får tømt tarmen, og jeg vurderer nå å snakke med fastlegen min for å få dette dekket da det også går utover den fysiske biten i forholdet jeg er i, og gyn har sagt man kan slite med at musklene får for mye press når en har så mye i tarmen at dem IKKE ser noe når jeg er hos gynekologen. Hvordan går man frem for å få dette dekket? Anonymkode: 731b9...05d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feliek54 Skrevet 21. februar #2 Del Skrevet 21. februar AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg har slitt med at musklene i underlivet har gitt etter fordi jeg ofte blir kronisk forstoppet, sliter med å tisse hvis jeg ikke får tømt tarmen, og jeg vurderer nå å snakke med fastlegen min for å få dette dekket da det også går utover den fysiske biten i forholdet jeg er i, og gyn har sagt man kan slite med at musklene får for mye press når en har så mye i tarmen at dem IKKE ser noe når jeg er hos gynekologen. Hvordan går man frem for å få dette dekket? Anonymkode: 731b9...05d Du må snakke med legen og han vet det meste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar #3 Del Skrevet 21. februar feliek54 skrev (3 timer siden): Du må snakke med legen og han vet det meste Joda, men ville gjerne høre andres erfaringer. Anonymkode: 731b9...05d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar #4 Del Skrevet 21. februar feliek54 skrev (3 timer siden): Du må snakke med legen og hun vet det meste. Hilsen HENriksen Anonymkode: bf9f5...cd3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar #5 Del Skrevet 21. februar AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg har slitt med at musklene i underlivet har gitt etter fordi jeg ofte blir kronisk forstoppet, sliter med å tisse hvis jeg ikke får tømt tarmen, og jeg vurderer nå å snakke med fastlegen min for å få dette dekket da det også går utover den fysiske biten i forholdet jeg er i, og gyn har sagt man kan slite med at musklene får for mye press når en har så mye i tarmen at dem IKKE ser noe når jeg er hos gynekologen. Hvordan går man frem for å få dette dekket? Anonymkode: 731b9...05d Alt det du nevner har ingenting med vaginaplastikk å gjøre. Les hva vaginaplastikk er. Anonymkode: 18995...259 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar #6 Del Skrevet 21. februar AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Alt det du nevner har ingenting med vaginaplastikk å gjøre. Les hva vaginaplastikk er. Anonymkode: 18995...259 Vaginalplastikk er oppstramming av musklene i skjeden gitt Anonymkode: 731b9...05d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar #7 Del Skrevet 21. februar Vaginalplastikk er vel en fellesbetegnelse på flere inngrep i underlivet. Ts. Dette er såpass omfattende problemer, du får dette dekt. Dra til fastlegen din og forklar problemene nøye for å få henvisning til en flink spesialist. Jeg hadde langt fra like store problemer som du, men valgte å få dette fiksa privat. Jeg kunne fått det dekt, men orka ikke en ventetid på 1 år. Anonymkode: 96c56...aef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar #8 Del Skrevet 21. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vaginalplastikk er vel en fellesbetegnelse på flere inngrep i underlivet. Ts. Dette er såpass omfattende problemer, du får dette dekt. Dra til fastlegen din og forklar problemene nøye for å få henvisning til en flink spesialist. Jeg hadde langt fra like store problemer som du, men valgte å få dette fiksa privat. Jeg kunne fått det dekt, men orka ikke en ventetid på 1 år. Anonymkode: 96c56...aef Alt dette starta da jeg datt på isen og sprakk hele leggbeinet fra kneet og ned til ankelen, så kunne ikke gå på 1 1/2mnd.. Og når jeg først blir forstoppa så er avføring så stor at den presser på blæra.. Og jeg syns ikke det er noe gøy å ikke kjenne noe om jeg prøver å klemme rundt min egen finger eller at tamponger detter ut når den er for fulle heller.. Anonymkode: 731b9...05d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå