Gå til innhold

Få dekket vaginalplastikk?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har slitt med at musklene i underlivet har gitt etter fordi jeg ofte blir kronisk forstoppet, sliter med å tisse hvis jeg ikke får tømt tarmen, og jeg vurderer nå å snakke med fastlegen min for å få dette dekket da det også går utover den fysiske biten i forholdet jeg er i, og gyn har sagt man kan slite med at musklene får for mye press når en har så mye i tarmen at dem IKKE ser noe når jeg er hos gynekologen.

Hvordan går man frem for å få dette dekket?

Anonymkode: 731b9...05d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg har slitt med at musklene i underlivet har gitt etter fordi jeg ofte blir kronisk forstoppet, sliter med å tisse hvis jeg ikke får tømt tarmen, og jeg vurderer nå å snakke med fastlegen min for å få dette dekket da det også går utover den fysiske biten i forholdet jeg er i, og gyn har sagt man kan slite med at musklene får for mye press når en har så mye i tarmen at dem IKKE ser noe når jeg er hos gynekologen.

Du må snakke med legen og han vet det meste

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
feliek54 skrev (3 timer siden):

Du må snakke med legen og han vet det meste

Joda, men ville gjerne høre andres erfaringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
feliek54 skrev (3 timer siden):

Du må snakke med legen og hun vet det meste.

Hilsen HENriksen

Anonymkode: bf9f5...cd3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Alt det du nevner har ingenting med vaginaplastikk å gjøre. Les hva vaginaplastikk er. 

Anonymkode: 18995...259

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Alt det du nevner har ingenting med vaginaplastikk å gjøre. Les hva vaginaplastikk er. 

Anonymkode: 18995...259

Vaginalplastikk er oppstramming av musklene i skjeden gitt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Vaginalplastikk er vel en fellesbetegnelse på flere inngrep i underlivet. Ts. Dette er såpass omfattende problemer, du får dette dekt. Dra til fastlegen din og forklar problemene nøye for å få henvisning til en flink spesialist. Jeg hadde langt fra like store problemer som du, men valgte å få dette fiksa privat. Jeg kunne fått det dekt, men orka ikke en ventetid på 1 år. 

Anonymkode: 96c56...aef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Vaginalplastikk er vel en fellesbetegnelse på flere inngrep i underlivet. Ts. Dette er såpass omfattende problemer, du får dette dekt. Dra til fastlegen din og forklar problemene nøye for å få henvisning til en flink spesialist. Jeg hadde langt fra like store problemer som du, men valgte å få dette fiksa privat. Jeg kunne fått det dekt, men orka ikke en ventetid på 1 år. 

Anonymkode: 96c56...aef

Alt dette starta da jeg datt på isen og sprakk hele leggbeinet fra kneet og ned til ankelen, så kunne ikke gå på 1 1/2mnd.. Og når jeg først blir forstoppa så er avføring så stor at den presser på blæra.. Og jeg syns ikke det er noe gøy å ikke kjenne noe om jeg prøver å klemme rundt min egen finger eller at tamponger detter ut når den er for fulle heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...