AnonymBruker Skrevet 20. februar #1 Del Skrevet 20. februar Hvilke smilyer synes dere er passiv aggressive? Litt spennende å se hvor forskjellig alle tolker smilyer, og ofte varier det i alder. Jeg synes "😊👍" speiselt fra den eldre garden kan være passiv aggressiv, både hver for seg og i kombinasjon alt ettersom i hvilken kontekst det blir brukt. Anonymkode: 1d7a1...7c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 20. februar #2 Del Skrevet 20. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvilke smilyer synes dere er passiv aggressive? Litt spennende å se hvor forskjellig alle tolker smilyer, og ofte varier det i alder. Jeg synes "😊👍" speiselt fra den eldre garden kan være passiv aggressiv, både hver for seg og i kombinasjon alt ettersom i hvilken kontekst det blir brukt. Anonymkode: 1d7a1...7c9 I følge tenåringene mine er omtrent alle smilyer passiv aggressive. Og punktum er helt krise. Jeg tenker at ingen smilyer er passiv aggressive, det er hvordan man bruker dem som avgjør det. 11 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar #3 Del Skrevet 20. februar Jeg tror aldri jeg skriver noe mer spenstig enn 😊 eller 👍…. Anonymkode: 4b043...a3d 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar #4 Del Skrevet 20. februar Oi! Jeg bruker ofte dette (👍😊), og er så langt fra passiv aggressiv en kan bli. Ok. tolker jeg som veldig surt, iallefall hvis det kommer fra noen som bruker smiley til vanlig. Anonymkode: 508d2...e16 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar #5 Del Skrevet 20. februar 🙂👍👌 Må være den smilyen med åpne øyne. Den ser så tom og uengasjert ut i blikket. Gjerne etterfulgt med et Ok Har man punktum bak Ok-et blir det hakket med aggressivt enn hvis det er skrevet uten😅 Anonymkode: 5a4a3...e06 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar #6 Del Skrevet 20. februar Spørs veldig hvem som skriver det, jeg ser an personene og tolker deretter. Har en søster som plager å bruke masse koselige smileys og hjerter, men når du skriver 😊 eller enda verre 👍, da er det et tydelig tegn på passiv-aggressivitet😅 Anonymkode: 270be...609 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar #7 Del Skrevet 20. februar Nå må dere unger gi dere. Anonymkode: a9f4c...708 11 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar #8 Del Skrevet 20. februar Ingen smilyer er passiv aggressive i seg selv Anonymkode: 71a79...36f 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar #9 Del Skrevet 20. februar Bruker smilyes og punktum så mye jeg vil jeg så for folk mene hva de vil. 😅👍 Men var morsomt når guttungen kom hjem og lurte på hvorfor jeg var sint for et par år siden og jeg forsto ingenting... Nei det var jo fordi jeg hadde brukt punktum der man skal bruke punktum. Tenke seg til at jeg så gammel at punktum er gått ut på dato, jeg er jo ikke 50 en gang. Anonymkode: c5955...479 1 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar #10 Del Skrevet 20. februar 😉 Anonymkode: a46a6...f5c 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar #11 Del Skrevet 20. februar Ok... Anonymkode: 82829...632 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar #12 Del Skrevet 20. februar 🙃🙂😉 eller bare ok Anonymkode: a9ca9...e4f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pop up bruker Skrevet 20. februar #13 Del Skrevet 20. februar Tommel opp, som faktisk ikke er en del av mine emojier🤯 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 20. februar #14 Del Skrevet 20. februar Det jeg lurer på er hvorfor du tenker at andre har en grunn til å være passiv-aggressive mot deg på meldinger? Hvis noen bruker emojis på en måte jeg synes er litt pussig eller malplassert, er som regel min første tanke at de bruker den på en annen måte enn meg og/eller har misforstått hva den betyr, ikke at de driver med subtil dobbeltkommunikasjon. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_Sol_ Skrevet 20. februar #15 Del Skrevet 20. februar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nå må dere unger gi dere. Anonymkode: a9f4c...708 Det punktumet der var litt aggressivt... ... ok... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar #16 Del Skrevet 20. februar 🤣 Jeg liker ikke denne, synes den er aggressiv. Men hva synes dere om denne 😙? Blir ikke klok på hva den er? Blid, men uten å være for blid? Eller noe annet. Kjenner jeg blir usikker hvis noen bruker denne. Anonymkode: 0d115...d33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar #17 Del Skrevet 20. februar AnonymBruker skrev (48 minutter siden): 🤣 Jeg liker ikke denne, synes den er aggressiv. Men hva synes dere om denne 😙? Blir ikke klok på hva den er? Blid, men uten å være for blid? Eller noe annet. Kjenner jeg blir usikker hvis noen bruker denne. Anonymkode: 0d115...d33 😙 = Er et vennlig slengkyss. Anonymkode: d49d2...5ab 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella Grisella Skrevet 20. februar #18 Del Skrevet 20. februar 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar #19 Del Skrevet 20. februar AnonymBruker skrev (54 minutter siden): 🤣 Jeg liker ikke denne, synes den er aggressiv. Men hva synes dere om denne 😙? Blir ikke klok på hva den er? Blid, men uten å være for blid? Eller noe annet. Kjenner jeg blir usikker hvis noen bruker denne. Anonymkode: 0d115...d33 Den kysser jo Anonymkode: ff764...6f0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 21. februar #20 Del Skrevet 21. februar AnonymBruker skrev (4 timer siden): Nå må dere unger gi dere. Anonymkode: a9f4c...708 Enig, hvis ikke må vi faktisk «reade» dere. 😬 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå