couplescandinav Skrevet 25. februar #101 Del Skrevet 25. februar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Interessante erfaringer du har hatt! Men var koreaneren virkelig så liten? Anonymkode: ce736...e5d Jeg var på swingers med min daværende, og en høy, slank og pen mann ville leke litt med min dame. Jeg liker jo det, men hun ville ikke knulke med ham. Han hadde så liten, ca 10 cm og tynn. Husker jeg syntes veldig synd på ham. Men, han var flink med fingrene.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mikkel99 Skrevet 25. februar #102 Del Skrevet 25. februar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Sjømann og kjøpt horer du Anonymkode: fbdf0...87d Nei, og nei. Men 21 cm. og ABAP Wizzard. I have been around the world.🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonysoum Skrevet 25. februar #103 Del Skrevet 25. februar Bergenser, sunnmøring, nordmøring, hedmarking, telemarking, sogndøl, trønder, tromsøværing, østlending, danske, dvenske, portugiser, 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar #104 Del Skrevet 25. februar AnnBanan skrev (18 timer siden): For 3 år siden var jeg sammen med en yngre fyr fra Montenegro (meg 47, han 30) og jeg ble gravid med tvillingene hans. Beste avgjørelsen i mitt liv. For 3 år siden var jeg sammen med en yngre fyr fra Montenegro (meg 47, han 30) og jeg ble gravid med tvillingene hans. Møtte ham på co-parentmatch.com da jeg lette etter en sæddonor. Beste avgjørelsen i mitt liv. Han ga meg to supersterke gutter født i mars 2023. Og sexen var utrolig! Han holdt på veldig lenge og fullførte 3 ganger. Wow! Fantastisk! Gratulerer med tvillingene! Var det gutter, forresten? Og hadde du noen spesielle triks for å lykkes i en alder av 47? Anonymkode: ce736...e5d 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar #105 Del Skrevet 26. februar AnonymBruker skrev (8 timer siden): Wow! Fantastisk! Gratulerer med tvillingene! Var det gutter, forresten? Og hadde du noen spesielle triks for å lykkes i en alder av 47? Anonymkode: ce736...e5d Man blir lettere gravid med "ung og sterk" sæd. Jeg gikk 5 på med ei på 48 da jeg var 27. Ble heldigvis abort. Hun påstod hun var sikker. Anonymkode: e968e...d57 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar #106 Del Skrevet 26. februar Svensk og Bergensk. Anonymkode: 01477...9ff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar #107 Del Skrevet 26. februar Mann her Norge, Danmark, Tyskland, Nederland, Italia, Østerrike, Polen, Romania, Albania, Frankrike, Fillipinene, Thailand, Indonesia, Singapore, Kina, Sør-Korea, Vietnam, Sri Lanka, Irak, Iran, Kazakstan, Marokko, Sudan, Algerie, Uganda, Brasil, Argentina, Peru Alle sammen flotte og vakre damer - og nasjonaliteten har ikke hatt betydning for sexen etter min erfaring. Det er personlighet og lidenskapen som avgjør 🌟 Anonymkode: 5a98e...1ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naddvik Skrevet 26. februar #108 Del Skrevet 26. februar AnonymBruker skrev (18 timer siden): Wow! Fantastisk! Gratulerer med tvillingene! Var det gutter, forresten? Og hadde du noen spesielle triks for å lykkes i en alder av 47? Anonymkode: ce736...e5d Hva slags forhold hadde du med kvinnen på 48? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnBanan Skrevet 26. februar #109 Del Skrevet 26. februar AnonymBruker skrev (20 timer siden): Wow! Fantastisk! Gratulerer med tvillingene! Var det gutter, forresten? Og hadde du noen spesielle triks for å lykkes i en alder av 47? Anonymkode: ce736...e5d Jeg tror ikke det er triks, men ren flaks. Fyren er også veldig fruktbar. Han har barn med andre kvinner også 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 26. februar #110 Del Skrevet 26. februar Blir som oftest den sentralafrikanske republikk , Zimbabwe . . 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar #111 Del Skrevet 27. februar AnnBanan skrev (På 25.2.2025 den 4:35 AM): For 3 år siden var jeg sammen med en yngre fyr fra Montenegro (meg 47, han 30) og jeg ble gravid med tvillingene hans. Beste avgjørelsen i mitt liv. For 3 år siden var jeg sammen med en yngre fyr fra Montenegro (meg 47, han 30) og jeg ble gravid med tvillingene hans. Møtte ham på co-parentmatch.com da jeg lette etter en sæddonor. Beste avgjørelsen i mitt liv. Han ga meg to supersterke gutter født i mars 2023. Og sexen var utrolig! Han holdt på veldig lenge og fullførte 3 ganger. 3 ganger på hvor mange timer egentlig? Og skjedde graviditeten etter bare én gang? Anonymkode: ce736...e5d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar #112 Del Skrevet 27. februar Kapp Verde, Tanzania, Amerikanere, Svensk, Iran, albanere, nordmenn, Jamaica, Marokko, Gambia, Fransk Anonymkode: 15e4b...9b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar #113 Del Skrevet 27. februar Afghanistan, sverige, Kroatia, Filippinene. Iran. Kina. Iran var mest heftig. Anonymkode: 28949...3b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar #114 Del Skrevet 27. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Afghanistan, sverige, Kroatia, Filippinene. Iran. Kina. Iran var mest heftig. Anonymkode: 28949...3b7 Og Norge seff... Anonymkode: 28949...3b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar #115 Del Skrevet 28. februar AnonymBruker skrev (14 timer siden): Afghanistan, sverige, Kroatia, Filippinene. Iran. Kina. Iran var mest heftig. Anonymkode: 28949...3b7 Mann eller kvinne? Iranske damer er virkelig noe eget 🥰 Anonymkode: c36ff...9d9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnBanan Skrevet 28. februar #116 Del Skrevet 28. februar AnonymBruker skrev (På 27.2.2025 den 14.26): 3 ganger på hvor mange timer egentlig? Og skjedde graviditeten etter bare én gang? Anonymkode: ce736...e5d 3 ganger i løpet av 2 timer. Og ja, graviditeten skjer fra ett møte 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
StanTheMan Skrevet 1. mars #117 Del Skrevet 1. mars wtf?..Heter du Odd Magnus Williamson eller ? ..Det han driver med er jo bare sørgelig....Virkelig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars #118 Del Skrevet 1. mars AnonymBruker skrev (På 20.2.2025 den 18.23): mann her. ligget med norske og en svensk-pakistansk jente, hun var rå til å ri. Anonymkode: 5a9e7...042 Jepp, hun har vel sitti på kamelryggen hele sitt liv! Anonymkode: e6d00...69e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars #119 Del Skrevet 1. mars AnonymBruker skrev (På 20.2.2025 den 16.55): Hvem imponerte deg særlig? Hvem imponerte deg ikke i det hele tatt? Og hva er forskjellene i de fem sansene du følte? Vennligst oppgi kjønnet ditt. Anonymkode: ce736...e5d Kvinne. Ligget med fra: Østerrike USA Norge Danmark Nordmenn og danske var best Anonymkode: fd0c3...79a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars #120 Del Skrevet 1. mars AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jepp, hun har vel sitti på kamelryggen hele sitt liv! Anonymkode: e6d00...69e Idiot Anonymkode: fd0c3...79a 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå