AnonymBruker Skrevet 24. februar #81 Del Skrevet 24. februar Flintis skrev (På 21.2.2025 den 0.43): På hvilken måte overrasket Marokko? Ekspander Det var overraskende mange tilgjengelige lokale damer for hvite menn... Det er noen år siden, og jeg var den gang i slutten av 30-årene. I Agadir kunne man få et "hei" på gaten fra unge pene damer, de som var vestlige kledd. De mest frigjorte kunne også være på stranden i bikini.... Flere ser nok en slik mulighet for å komme seg bort og til vesten. Samtidig lå det nok et visst spenningselement i det for dem. Jeg innser jo at det var på grensen til prostitusjon, kanksje over, men penger var aldri diskutert - middag og noen gaver ble det dog. Problemet med selve utfoldelsen var å finne sted. Det blir slått ned på at ugifte kvinner er med menn. En gang ble taxien også stoppet av politiet, men to hundrelapper eller så gjorde susen der. Kvinnen er til dels svært pene. Anonymkode: 85e58...1aa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar #82 Del Skrevet 24. februar Kun ligget med en norsk kvinne. Hun var min første for snart 30 år siden. Hun var min kone da vi gjorde det første gang, og hun er fortsatt min kone, og fortatt min eneste sexpartner. Jeg kan med hånden på hjertet si at denne norske kvinnen, min kone, er den beste sexpartner jeg noen gang har hatt.... 🙂 Anonymkode: 2956c...213 1 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar #83 Del Skrevet 24. februar Kun norske damer Anonymkode: 4d4d1...beb 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 24. februar #84 Del Skrevet 24. februar AnonymBruker skrev (På 24.2.2025 den 17.25): Kun norske damer Anonymkode: 4d4d1...beb Ekspander Hva med menn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar #85 Del Skrevet 24. februar Ikke norsk, en pakistansk og en afghansk. Anonymkode: 031da...bd2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar #86 Del Skrevet 24. februar En italiener (mannen) og to nordmenn (elskere) sistemann er definitivt bestemann! k51 Anonymkode: 39fad...a18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar #87 Del Skrevet 24. februar Kvinne her Norge: ingen som utmerker seg, generelt ok. Sverige: helt ok, ikke minneverdig Finland: helt ordinært, utmerket seg ikke Dansk: litt kinky og frigjort. Mye dirty talk, sexen medium + Tyrkia: Meget god hygiene, men litt tvangspreget pga religiøse ritualer. Noe primitiv sex, 1-2-ferdig. Lite kunnskap om gjensidig nytelse og ble stress når jeg måtte gå for full dusj inkl hårvask umiddelbart etter ejakulering Kurdistan: Renslig, litt for stor, men ellers god og hensynsfull. Omskjært. Elsket å spoone og han holdt alltid rundt meg hele natten. Libanon: den beste og mest sensuelle og lidenskapelige sexen noen gang. Opptatt sv min nytelse.Forhold som varte i flere år. Omskjært. Meget renslig. Tenker fortsatt på ham nesten 20 år etter. Skottland: fyllesex og ikke spesielt vellykket. Litauen: Spennende og utforskende sex. Ganske macho og dominant personlighet. Greide fint 3 gr på rappen. God hygiene. Korea: mikroskopisk penis, var i tvil om den var inne eller ute og var lite tilfredsstillende. Russland: tidvis bra, men trøbbel med potensen. Flink med hendene. Mulig jeg var blitt kresen etter ovennevnte, synes det skortet på rensligheten. Ble litt for mye forhud og litt effen lukt til tider. Mistet lysten på bj og sperm smakte dårlig. Kroatia: ingenting minneverdig. Konklusjon: jeg foretrekker uansett omskjært, samt den hygiene-kultur som ofte følger med. Jeg dras mot menn av utenlandsk opprinnelse, mulig fordi jeg blir mer oppvartet og føler meg mer feminin i den interaksjonen. Jeg synes norske menn generelt er litt kjedelige og trauste. Anonymkode: 6ea15...ac0 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar #88 Del Skrevet 24. februar Alle mangler bare aliens Anonymkode: 4ced5...a65 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar #89 Del Skrevet 24. februar Lå med en fra Bømlo engang. Anonymkode: f1382...620 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar #90 Del Skrevet 24. februar Nordmenn Norsk-dansk Svensk Engelsk-spansk Svensk-italiensk Norsk-fransk Engelsk Anonymkode: 333ae...bfc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar #91 Del Skrevet 24. februar En brite, en amerikaner og en svenske. Resten norske, ikke så mange. Ingen stor forskjell. Jeg tiltrekkes ikke av mørke menn eller muslimer. Er ingen rasist men tiltrekkes ikke av de seksuelt. Kanskje det går på preferanser. Tiltrekkes av «blekansiker» som jeg kjenner meg igjen i og som føles trygge 😅 Anonymkode: 93baf...f68 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnBanan Skrevet 24. februar #92 Del Skrevet 24. februar (endret) For 3 år siden var jeg sammen med en yngre fyr fra Montenegro (meg 47, han 30) og jeg ble gravid med tvillingene hans. Beste avgjørelsen i mitt liv. For 3 år siden var jeg sammen med en yngre fyr fra Montenegro (meg 47, han 30) og jeg ble gravid med tvillingene hans. Møtte ham på co-parentmatch.com da jeg lette etter en sæddonor. Beste avgjørelsen i mitt liv. Han ga meg to supersterke gutter født i mars 2023. Og sexen var utrolig! Han holdt på veldig lenge og fullførte 3 ganger. Endret 24. februar av AnnBanan 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar #93 Del Skrevet 24. februar AnonymBruker skrev (På 20.2.2025 den 17.23): mann her. ligget med norske og en svensk-pakistansk jente, hun var rå til å ri. Anonymkode: 5a9e7...042 Ekspander Jente eller dame ? Hvor gammel var dere begge 👀 har oppfattet albanere og pakkiser som svært nasjonalistiske. Anonymkode: 69849...fe2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 24. februar #94 Del Skrevet 24. februar AnonymBruker skrev (På 24.2.2025 den 20.56): Lå med en fra Bømlo engang. Anonymkode: f1382...620 Ekspander 😳😱 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar #95 Del Skrevet 25. februar AnonymBruker skrev (På 24.2.2025 den 19.58): Ikke norsk, en pakistansk og en afghansk. Anonymkode: 031da...bd2 Ekspander Pakistansk og afghansk, sjelden fangst. Aldersgruppe ? Anonymkode: 69849...fe2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar #96 Del Skrevet 25. februar Jeg er mann. Beste sex med mørke kvinner både når det gjelder partner og ons. Etterfulgt av søreuropeiske kvinner. Har hatt sex med 20-30 forskjellige nasjonaliteter. De fleste er europeiske. Anonymkode: cedcf...831 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar #97 Del Skrevet 25. februar Norge, Danmark, Sverige, Russland, USA, Chile, Spania, Italia, Kina, Ungarn, Nederland, Thailand, Bolivia, Tsjekkia. Jeg er oppvokst i utlandet, og her hvor jeg bor finnes det mennesker fra bokstavelig talt alle verdenshjørner. Hver match på Tinder er en ny nasjonalitet. Anonymkode: b19e1...0e4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mikkel99 Skrevet 25. februar #98 Del Skrevet 25. februar Vel, mann her. Tviler på jeg kommer på alle. Norge, Sverige, Danmark, Finland, Island, England, Tyskland, Østeriket, Frankrike, Polen, Italia, Spania, Ungarn, Tsjekkia, Kroatia, Russland, Moldova, Bulgaria, Romania, Hellas, Albania, alle nordafrikanske land unntatt Egypt, Kongo, Nigeria, Sør-Afrika, USA, Canada, Mexico, Colombia, Brasil, Thailand, Japan, Kina ,Malaysia, Australia, Pakistan. Det er sikkert noen til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar #99 Del Skrevet 25. februar mikkel99 skrev (På 25.2.2025 den 12.18): Vel, mann her. Tviler på jeg kommer på alle. Norge, Sverige, Danmark, Finland, Island, England, Tyskland, Østeriket, Frankrike, Polen, Italia, Spania, Ungarn, Tsjekkia, Kroatia, Russland, Moldova, Bulgaria, Romania, Hellas, Albania, alle nordafrikanske land unntatt Egypt, Kongo, Nigeria, Sør-Afrika, USA, Canada, Mexico, Colombia, Brasil, Thailand, Japan, Kina ,Malaysia, Australia, Pakistan. Det er sikkert noen til. Ekspander Sjømann og kjøpt horer du Anonymkode: fbdf0...87d 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar #100 Del Skrevet 25. februar AnonymBruker skrev (På 24.2.2025 den 20.51): Kvinne her Norge: ingen som utmerker seg, generelt ok. Sverige: helt ok, ikke minneverdig Finland: helt ordinært, utmerket seg ikke Dansk: litt kinky og frigjort. Mye dirty talk, sexen medium + Tyrkia: Meget god hygiene, men litt tvangspreget pga religiøse ritualer. Noe primitiv sex, 1-2-ferdig. Lite kunnskap om gjensidig nytelse og ble stress når jeg måtte gå for full dusj inkl hårvask umiddelbart etter ejakulering Kurdistan: Renslig, litt for stor, men ellers god og hensynsfull. Omskjært. Elsket å spoone og han holdt alltid rundt meg hele natten. Libanon: den beste og mest sensuelle og lidenskapelige sexen noen gang. Opptatt sv min nytelse.Forhold som varte i flere år. Omskjært. Meget renslig. Tenker fortsatt på ham nesten 20 år etter. Skottland: fyllesex og ikke spesielt vellykket. Litauen: Spennende og utforskende sex. Ganske macho og dominant personlighet. Greide fint 3 gr på rappen. God hygiene. Korea: mikroskopisk penis, var i tvil om den var inne eller ute og var lite tilfredsstillende. Russland: tidvis bra, men trøbbel med potensen. Flink med hendene. Mulig jeg var blitt kresen etter ovennevnte, synes det skortet på rensligheten. Ble litt for mye forhud og litt effen lukt til tider. Mistet lysten på bj og sperm smakte dårlig. Kroatia: ingenting minneverdig. Konklusjon: jeg foretrekker uansett omskjært, samt den hygiene-kultur som ofte følger med. Jeg dras mot menn av utenlandsk opprinnelse, mulig fordi jeg blir mer oppvartet og føler meg mer feminin i den interaksjonen. Jeg synes norske menn generelt er litt kjedelige og trauste. Anonymkode: 6ea15...ac0 Ekspander Interessante erfaringer du har hatt! Men var koreaneren virkelig så liten? Anonymkode: ce736...e5d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå