AnonymBruker Skrevet 22. februar #61 Del Skrevet 22. februar Norge, Sverige, Danmark, Finland, England, Iran, Kenya, Kina, Indonesia, USA, Cuba, Panama, Polen. Best:England dårligst:Norge Anonymkode: 25123...0d5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #62 Del Skrevet 22. februar Mangler bare same. Anonymkode: 5412e...0e8 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #63 Del Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei, helt filippinsk. Anonymkode: 5008d...3a4 Hvordan var kroppen hans i forhold til din? Og var det seriøst? Anonymkode: ce736...e5d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tdm900 Skrevet 22. februar #64 Del Skrevet 22. februar Norsk og svensk. Svenske var ei ei skikkelig kåt dame 🥵 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #65 Del Skrevet 22. februar norsk, arabisk, svensk og nederlandsk Anonymkode: 76194...06b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #66 Del Skrevet 22. februar ja glemte en ålesunder. Knis. Anonymkode: 76194...06b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #67 Del Skrevet 22. februar kun to norske menn... Anonymkode: 084d7...c9b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #68 Del Skrevet 22. februar Norsk og amerikanske. Best erfaring med min deilige norske mann. Anonymkode: 80587...57a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #69 Del Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hvordan var kroppen hans i forhold til din? Og var det seriøst? Anonymkode: ce736...e5d Han var sikkert en centimeter lavere enn meg, men ganske muskuløs. Jeg har en gjennomsnittlig slank men ikke-trent kropp. Begge var på jakt etter noe seriøst, men fant fort ut at vi ikke passet sammen. Anonymkode: 5008d...3a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar #70 Del Skrevet 23. februar Flere amerikanere blant annet eksen, en fra New Zealand, en fra Danmark, en fra Polen, en fra Montenegro, to fra Sverige, to fra Irland, to fra Frankrike, en fra Australia. Tror det var alle. Anonymkode: 6d4d1...ed1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
couplescandinav Skrevet 24. februar #71 Del Skrevet 24. februar Det har blitt endel damer opp gjennom årene. Men min erfaring er at man finner både de gode og de "dårlige" i alle land. Jeg har truffet damer fra Brasil, og søramerika. De er ofte varme.. men i neste øyeblikk funnet en veldig varm dame fra Jessheim, Årnes. En Gresk dame utmerket seg og. Boende i Oslo. Så det er ikke hvor du treffer henne men hva hun har i tanker og fysikk av egenskaper. Min erfaring. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar #72 Del Skrevet 24. februar M39. Spansk, kenyansk, filippinsk. Faktisk ingen norske kvinner. Flyttet tidlig fra Norge og da jeg kom tilbake var jeg gift. Anonymkode: d7ccb...ede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar #73 Del Skrevet 24. februar K46: Noen norske og en armener. En av de norske var best (er fortsatt sammen med ham i dag). Anonymkode: ef322...ae1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar #74 Del Skrevet 24. februar Irak, Kurdistan, Norge og en Jehovas vitne. Jeg tenker ofte på min herlige kurder, men lite seksuelt. Min siste norske partner er den beste jeg har hatt. Jehovas vitne var grovt skuffende. Anonymkode: f7672...7c6 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar #75 Del Skrevet 24. februar Bare Norsk og Svensk, + en Eskimo faktisk..... Dansk, men Grønlandskfødt. Anonymkode: e968e...d57 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrme Skrevet 24. februar #76 Del Skrevet 24. februar M Norge, Sverige, Danmark, Tyskland, Portugal, Litauen, Polen, England, Italia, Malta USA, Mexico, Columbia, Argentina Angola, Egypt Kina, Sør Korea, Mongolia, Malaysia, Indonesia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
couplescandinav Skrevet 24. februar #77 Del Skrevet 24. februar mrme skrev (2 minutter siden): M Norge, Sverige, Danmark, Tyskland, Portugal, Litauen, Polen, England, Italia, Malta USA, Mexico, Columbia, Argentina Angola, Egypt Kina, Sør Korea, Mongolia, Malaysia, Indonesia Hvilket rederi var du i.. ? 😉 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar #78 Del Skrevet 24. februar mrme skrev (37 minutter siden): M Norge, Sverige, Danmark, Tyskland, Portugal, Litauen, Polen, England, Italia, Malta USA, Mexico, Columbia, Argentina Angola, Egypt Kina, Sør Korea, Mongolia, Malaysia, Indonesia Kunne mongoleren ri like godt som forfedrene sine? Anonymkode: ce736...e5d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 24. februar #79 Del Skrevet 24. februar AnonymBruker skrev (På 22.2.2025 den 14.38): Nei, helt filippinsk. Shit, kom på det nå. Filippinsk crossdresser bosatt i Norge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar #80 Del Skrevet 24. februar Er kvinne og har kun ligget med to; en norsk og en irsk. Er gift med sistnevnte, så han er selvfølgelig min favoritt. Men tror ikke det har så mye med nasjonaliteten hans å gjøre Anonymkode: 163ea...42e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå