AnonymBruker Skrevet 21. februar #41 Del Skrevet 21. februar Norge: noen bra, noen dårlig UK: en fantastisk (min beste), en dårlig Spania: dritkjedelig Tyskland: helt ok Italia/Tyrkia/Australia: ikke minneverdig Anonymkode: d8dc6...8d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar #42 Del Skrevet 21. februar AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Chile Finland Storbritannia Nigeria Romania SriLanka Albania Island Norge Kongo Og det var hele body counten..en av hver Anonymkode: 39f41...f66 Best i senga: Storbritannia, Finland Best utstyrt: Albania Anonymkode: 39f41...f66 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #43 Del Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (På 20.2.2025 den 17.06): Mexicaner, canadier, franskmann, svenske, danske, islending, amerikaner, marokkaner, latvier, brite, greker... Men, ingen nasjonaliteter som skiller seg ut nevneverdig i prestasjon, nei, alle like ræva 😜 Eneste jeg husker spesielt godt må være mexicaneren (mener han var halvt amerikansk), fordi han var omskjært, og det var litt merkelig Anonymkode: 06436...a30 Da var mexicaneren arabisk men født i mexico kanskje Anonymkode: d0bf6...c67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Victoria95 Skrevet 22. februar #44 Del Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (På 20.2.2025 den 22.30): Flest norske damer selvsagt. Men ligget med damer fra Colombia, Polen, Russland, Ukraina, Spania, Kina, Romania og Tsjekkia. Beste ligget mitt var ei fra Colombia. Hun sugde som jeg aldri har blitt sugd før, som om hun ville suge sjela ut av meg. Og hun tok pikk som hun ikke gjorde annet. Har film av at jeg knuller henne fortsatt, alltid deilig å tenke på å knulle henne. Hadde kona bare visst hehe 🤭 Anonymkode: 6b5b6...2b1 Er du norsk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Victoria95 Skrevet 22. februar #45 Del Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (4 timer siden): Chile Finland Storbritannia Nigeria Romania SriLanka Albania Island Norge Kongo Og det var hele body counten..en av hver Anonymkode: 39f41...f66 Chile gutter er kvalme 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #46 Del Skrevet 22. februar Norsk og samisk. Anonymkode: 64f19...2a8 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #47 Del Skrevet 22. februar 4 x norske, 1 amerikaner og 1 brite. Briten endte på førsteplass såklart fordi nå er vi gift! Amerikaneren var litt rart fordi han var omskjært. Anonymkode: 17bd8...7c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #48 Del Skrevet 22. februar Norge, Sverige, Danmark, Frankrike, Spania, Tyskland, USA, Chile, England, Trinidad, Italia, Kroatia Anonymkode: a1867...d96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #49 Del Skrevet 22. februar Min preferanse er utenlandske menn. Ikke fordi jeg foretrekker ett utseende, men fordi jeg syns det er spennende med kulturforskjeller. Men selvfølgelig må det være enkelte verdier og fellesinteresser i bunn. Disse kan jeg finne i alle mulige nasjonaliteter. Har mer til felles med en fra f.eks et afrikansk land med samme utdanning og verdenssyn som meg, enn en nordmann uten dette. Har også reist mye. Når det er sagt så har jeg ikke ligget med alle jeg har datet. Er nok mest interessert i det å bli kjent enn sexen. Om det bare er sex, og ikke dating: norsk, svensk, brite, fransk, argentiner, jamaicaner, nigeriansk og 1000 + ganger med mannen min ❤️ som er fra Cuba. Kanskje jeg må innrømme at jeg liker mørke menn når jeg ser det sånn 😅 Anonymkode: f4302...0df 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flintis Skrevet 22. februar #50 Del Skrevet 22. februar Har nok hatt manglende damedrag på flere kontinenter, så det ble bare Norske. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #51 Del Skrevet 22. februar Kvinne her Norge: variabelt, generelt bra. Sverige: ålreit, men for stor penis (au). Tyskland: ekstremt kjedelig. Iran: husker ikke. Omskjært. Filippinene: ålreit. Japan: veldig gøy og lekent. Anonymkode: 5008d...3a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #52 Del Skrevet 22. februar Nordmenn, Island og Tyskland. Han fra Tyskland er i en klasse for seg. Anonymkode: 44446...df7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #53 Del Skrevet 22. februar Norsk, Fransk, Spansk og Chilensk: gjennomsnittlig Tysk: litt over gjennomsnittet Tyrkisk: best Anonymkode: c4bb5...9fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #54 Del Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kvinne her Norge: variabelt, generelt bra. Sverige: ålreit, men for stor penis (au). Tyskland: ekstremt kjedelig. Iran: husker ikke. Omskjært. Filippinene: ålreit. Japan: veldig gøy og lekent. Anonymkode: 5008d...3a4 Var filippineren delvis europeisk? Anonymkode: ce736...e5d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #55 Del Skrevet 22. februar Kvinne En svenske, en som sa han var halvt Egypt pga halv gresk, seks grekere og fem nordmenn. Er ikke etnisitet som utgjør hvem som er bra, men person. Anonymkode: fd199...df4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #56 Del Skrevet 22. februar Norge, Peru, Sri Lanka, Spania, Island, Colombia, Marokko. Nordmenn har vært best. Ikke fan av omskåret pikk, Peru hadde minst pikk, men bra sex likevel Anonymkode: dfe50...ff0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #57 Del Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (8 timer siden): Var filippineren delvis europeisk? Anonymkode: ce736...e5d Nei, helt filippinsk. Anonymkode: 5008d...3a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #58 Del Skrevet 22. februar En fra Nigeria som toppet listen for alltid 🍆 Anonymkode: 1eb91...95f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #59 Del Skrevet 22. februar 2 fra Norge: Begge gode partnere 1 fra Bosnia: Mer lidenskapelig og spontan Anonymkode: 9bfe2...0a4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #60 Del Skrevet 22. februar Ikke spesielt mye forskjellig men en russisk mann, en halv-koreansk, en halv-afrikansk (han hadde minste pikk som jeg har opplevd) og ellers er spredning mellom Nord Norge og Sørlandet fordi jeg flyttet fra Narvik til Grimstad for studier. 😅 Anonymkode: 335c8...f2a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå