AnonymBruker Skrevet 20. februar #21 Del Skrevet 20. februar Har reist litt - cubansk, dominikansk, colombiansk, brasilansk, sørafrikansk, marokkansk, kenyansk, skotsk, irsk, polsk, tysk, ukrainsk, spansk, tsjekkisk, rumensk, bulgarsk, thailandsk, kinesisk... dansk, svensk og norsk. Nærmer meg seksti år. Afrikanske damer er veldig ivrige - brasilanske best - sånn genrelt. Største overraskelse var Marokko. Anonymkode: 85e58...1aa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phitta Phjong Skrevet 20. februar #22 Del Skrevet 20. februar Phitta Phjong skrev (23 minutter siden): Over alt hvor jeg reiser. Liker å «spise» lokalt. 🤭 Norge, Sverige, Danmark, Tyskland, Nederland, England, Spania, Tyrkia, Hellas, Bulgaria, Tsjekkia, Mexico og Bali. Vil reise mer. Det gjelder kanskje når man har ligget med folk fra andre land her i Norge også? Da må jeg i alle fall legge til Polen, Litauen, Pakistan, Afghanistan, USA, Colombia, Brasil, Singapore. Helt sikkert en del til. Har alltid likt å bli kjent med folk fra andre land. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar #23 Del Skrevet 20. februar Flest norske damer selvsagt. Men ligget med damer fra Colombia, Polen, Russland, Ukraina, Spania, Kina, Romania og Tsjekkia. Beste ligget mitt var ei fra Colombia. Hun sugde som jeg aldri har blitt sugd før, som om hun ville suge sjela ut av meg. Og hun tok pikk som hun ikke gjorde annet. Har film av at jeg knuller henne fortsatt, alltid deilig å tenke på å knulle henne. Hadde kona bare visst hehe 🤭 Anonymkode: 6b5b6...2b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar #24 Del Skrevet 20. februar Norge (3), Sverige (2), Danmark, Finland, Polen, Libanon, Somalia. Best var norsk og somalisk dame. M 51. Anonymkode: 5e86a...232 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar #25 Del Skrevet 20. februar Norsk, dansk, svensk og en greker. Han danske var den beste, den ene svensken var også veldig bra og mange bra nordmenn også. Grekeren var også ganske god. Anonymkode: 92043...d3a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar #26 Del Skrevet 20. februar Kun norske damer. Anonymkode: 2a6b4...899 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar #27 Del Skrevet 20. februar Sudan, Norge, Irak og sør amerikansk Sudan med størst pikk. Irak best, men mest tilfredsstillende var nordmann Anonymkode: f3109...366 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
norw Skrevet 20. februar #28 Del Skrevet 20. februar (endret) Utenom norske er det bare fransk/japansk, et par filippinske og somalisk (hun nevnte Eritrea også, ble usikker på om hun lyver om nasjonaliteten). Endret 20. februar av norw Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 21. februar #29 Del Skrevet 21. februar Nordmenn 😊 🇧🇻 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar #30 Del Skrevet 21. februar AnonymBruker skrev (8 timer siden): Mexicaner, canadier, franskmann, svenske, danske, islending, amerikaner, marokkaner, latvier, brite, greker... Men, ingen nasjonaliteter som skiller seg ut nevneverdig i prestasjon, nei, alle like ræva 😜 Eneste jeg husker spesielt godt må være mexicaneren (mener han var halvt amerikansk), fordi han var omskjært, og det var litt merkelig Anonymkode: 06436...a30 Herregud. Anonymkode: 32b79...56f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flintis Skrevet 21. februar #31 Del Skrevet 21. februar AnonymBruker skrev (6 timer siden): Har reist litt - cubansk, dominikansk, colombiansk, brasilansk, sørafrikansk, marokkansk, kenyansk, skotsk, irsk, polsk, tysk, ukrainsk, spansk, tsjekkisk, rumensk, bulgarsk, thailandsk, kinesisk... dansk, svensk og norsk. Nærmer meg seksti år. Afrikanske damer er veldig ivrige - brasilanske best - sånn genrelt. Største overraskelse var Marokko. Anonymkode: 85e58...1aa På hvilken måte overrasket Marokko? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar #32 Del Skrevet 21. februar AnonymBruker skrev (9 timer siden): Kvinne, Norge, Sverige, England, Tyskland, Frankrike, Spania, Italia, Marokko, Brasil, Mexico, USA, Canada, Kina. Datet alle disse flotte guttene i korte og lengre perioder, og hadde utelukkende positive opplevelser. Endte til slutt opp med en norsk mann fra hjembyen min. Han er definitivt den beste! Fyfaen så mange kjekke, nydelige menn det finnes i verden! Anonymkode: 59344...23f Oi, en kineser også? Hvordan var det? Anonymkode: ce736...e5d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tvertimot Skrevet 21. februar #33 Del Skrevet 21. februar Irrelevant for andre enn meg selv... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar #34 Del Skrevet 21. februar Norge, aldri mer, og Kina, skjønner hvorfor det er over milliarden kinesere 😜 Anonymkode: f80d3...cf7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar #35 Del Skrevet 21. februar Norge, Ukraina, Canada og Iran. Hadde nok best opplevelse med de norske, uten at jeg tror etnisiteten egentlig var av betydning. Unntaket var hun fra Iran, en sann persisk gudinne! Endte opp med å gifte meg med henne 😛 Anonymkode: c36ff...9d9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar #36 Del Skrevet 21. februar Middelaldrende skilt mann her: Denne tråden fikk meg til å tenke meg om, og det har faktisk blitt noen land på lista, uten at jeg har reflektert så mye over det. Greia er vel heller at fyrer man opp en datingapp i Norge i dag, så er mange nasjoner/etnisiteter representert, særlig i det sentrale østlandsområdet. Men i mitt tilfelle har så godt som all seksuell kontakt med (opprinnelig) utenlandske kvinner funnet sted i Norge. De aller fleste kvinnene har vært bosatt i Norge, noen få har vært turister/besøkende i Norge. På egne reiser har det blitt lite av den slags aktiviteter. Uansett, etter hukommelsen blir da lista mi: Norge, Danmark (skjønner nå at jeg mangler Sverige på bucketlista😆), Polen (ikke så rart iom. at det bor mange polske kvinner i Norge), Iran, New Zealand, Thailand, Vietnam, Kina, Filippinene, Peru, Brasil, Chile, Eritrea/Etiopia, Kenya. Noen har vært forhold, noen har vært mer kortvarig dating, noen har vært mer eller mindre vellykkede ons. Klarer egentlig ikke å se noe stort generelt mønster i hvorvidt den ene eller andre nasjonaliteten var sånn eller sånn. Tror det meste er individuelt. Men noen få gjennomgående trekk kan man legge merke til. En detalj er at noen kvinner fra Sørøst-Asia kan gjøre et nummer ut av at vestlige menn har større p*** enn asiatiske, de sier det vel for å smiske og få partneren til å føle seg bra der og da, og er ikke noe jeg hefter meg særlig med. (er selv helt middels utrustet etter europeisk standard😆 ). I forlengelsen av det vil de gjerne fremheve hvor trange asiatiske kvinner er sammenlignet med europeiske. Stemmer det? Nja, jeg jatter selvfølgelig med der og da, men jeg har ligget med både trange og vide asiatiske (og europeiske) kvinner, tror det er ganske så individuelt. Et annet moment er at det kan synes som om kvinner fra Latin-Amerika er mer positivt innstilt til anal, og at det gjerne er de som tar initiativ til det. Ikke at det er veldig viktig for meg, men er et positivt krydder når begge parter ønsker det. Anonymkode: 97946...9a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar #37 Del Skrevet 21. februar Norge, Albania, Kosovo, Serbia, Bosnia, Brasil, Iran, Libanon. Anonymkode: a7ff6...1c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar #38 Del Skrevet 21. februar Har hatt sex med en del forskjellige nasjonaliteter, men den som skilte seg ut er fra et karibisk land. Han var i en helt egen liga, og han giftet jeg meg med 🥰 Anonymkode: 48c70...bce 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar #39 Del Skrevet 21. februar Fint med litt mimring en fredag ettermiddag. Kronologisk: - Norge, England, Polen, Bulgaria, Romania, England, England, 7 x Norge, Ukraina. Har ingen forklaring på den østeuropeiske tendensen. Anonymkode: edea7...7f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar #40 Del Skrevet 21. februar Chile Finland Storbritannia Nigeria Romania SriLanka Albania Island Norge Kongo Og det var hele body counten..en av hver Anonymkode: 39f41...f66 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå