Gå til innhold

Er dere kåte under sex?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dette er til dere damer som er hetero. Når dere ser deres mann (eller menn generelt viss dere er single), blir dere kåte bare av å se på de? Får dere pleasure av å tilfredsstille mannen? Blir dere låt under forspill eller under sex? 

Jeg er kvinne selv, og står midt i noe jeg syns er veldig ubehagelig. Jeg vet jeg er bi, men jeg vet ikke om det er normalt hvor lite kåt jeg er av min mann. Jeg kan ikke huske at jeg har vært noe spesielt kåt før, det hender av og til. Men vil tippe at jeg gjerne har vært kåt under sex 10-20% av alle gangene. Hvordan oppleves sex og kåthet for dere andre damer? 

Anonymkode: 532a9...60c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, selvfølgelig. Mannen min er veldig flott!

Jeg har også hatt sex med flotte damer, og det er helt likt. 

Anonymkode: e9a3f...56b

AnonymBruker
Skrevet

Nei jeg er ikke kåt. Jeg blir kåt av at mannen fingrer meg og så opprettholdes det under sexen. Men før det kjenner jeg ALDRI på kåthet

Anonymkode: 3f784...383

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei. 

Anonymkode: 3d7f4...689

AnonymBruker
Skrevet

Det har variert i ulike forhold. Men han jeg er sammen med, og som jeg har vært med i noen år, han er jeg kåt på daglig. Bare synet av han. Lukta av han. Våte kyss. At han koser med brystene mine gjennom dagen. Han er nydelig naken. Jeg suger han hver dag. 

Anonymkode: def2b...5b1

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Dette er til dere damer som er hetero. Når dere ser deres mann (eller menn generelt viss dere er single), blir dere kåte bare av å se på de? Får dere pleasure av å tilfredsstille mannen? Blir dere låt under forspill eller under sex? 

Jeg blir ikke kåt bare av å se et annet menneske. Spiller ingen rolle hvem det er. 

Jeg har ikke sex om jeg ikke er kåt.

Ja jeg får glede av å tilfredstillelse av å tilfredstille partner. For mitt vedkommende, så er det mye av grunnen til at jeg har sex.

Jeg driter i egen orgasme når jeg har sex. Jeg ønsker ikke å bli sugd eller tilfredstilt på noen annen måte. Min partners tilfredstillelse er mitt dop.

Anonymkode: 2dcfc...e88

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er egentlig alltid kåt og våt... 

Anonymkode: 7fb93...f4d

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Dere som svarer nei, føler dere at det er helt naturlig at dere bare skal ha sex uten å være kåt? Jeg merker at dersom jeg skulle hatt sex bare når jeg er kåt så hadde det krevd mye forspill. Og da må jeg sette av mye tid etc etc. Men når lysten ikke er der så føles det ikke fristende ut å sette av tiden. Dårlig sirkel sikkert men... 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

For meg gikk det et skille ca. to år inn i forholdet. Dessverre. Før det kunne synet av han, lukten av han eller et blikk fra han være nok til at jeg fikk lyst på sex. Nå har jeg sjelden lyst på sex før vi har hatt forspill leeeenge. Kan gå mange minutter før jeg greier å gå fra kyss uten tunge til kyss med tunge, i starten eeelsket jeg å tungekysse han og kunne gjøre det hvor som helst når som helst. Vi har god sex når vi er i gang og han er en flott mann og god i senga, men det sitter langt inne. 

Anonymkode: 2eb15...51c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Dere som svarer nei, føler dere at det er helt naturlig at dere bare skal ha sex uten å være kåt? Jeg merker at dersom jeg skulle hatt sex bare når jeg er kåt så hadde det krevd mye forspill. Og da må jeg sette av mye tid etc etc. Men når lysten ikke er der så føles det ikke fristende ut å sette av tiden. Dårlig sirkel sikkert men... 

Jeg elsker sex med han når vi først er i gang. Så jeg vet at det er verdt det. Men de første fem til ti minuttene når alt er litt ekkelt og ubehagelig, æsj, det kunne jeg vært foruten ass.

Anonymkode: 2eb15...51c

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er kvinne selv, og står midt i noe jeg syns er veldig ubehagelig. Jeg vet jeg er bi, men jeg vet ikke om det er normalt hvor lite kåt jeg er av min mann. Jeg kan ikke huske at jeg har vært noe spesielt kåt før, det hender av og til. Men vil tippe at jeg gjerne har vært kåt under sex 10-20% av alle gangene. Hvordan oppleves sex og kåthet for dere andre damer? 

Jeg blir ikke kåt bare av å se en vanlig mann uansett hvor kjekk eller flott han måtte være. For meg handler det om hva jeg forbinder med han. Da kan jeg bli kåt fra 0-100 på tre sekunder 😂 

Jeg blir kåt i forhold til hva jeg har lyst til å gjøre med han. Går i en slags transe nesten. I det øyeblikket mellom meg og han så eksisterer det ingen andre. Det er en fantastisk følelse. Jeg kan bli kåt bare av tilstedeværelse, og skrur han på sjarmen i tillegg så er jeg solgt 😂 Jeg er svak for humor og sjarm. Under sex blir jeg alltid kåt. Jeg er veldig lettantennelig for den rette mannen. Han vekker noe i meg, og får blodet mitt til å bruse. Det er så sexy at jeg har ikke ord....

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, er sjelden kåt dessverre. 

Anonymkode: c2fdd...499

Skrevet (endret)

Selvfølgelig er jeg kåt under sex vil jeg si. Om jeg ikke er kåt i utgangspunktet er jeg i det minste villig til å bli kåt i utgangspunktet, og så koser vi på ulike måter til jeg blir kåt før det er snakk om noe samleie iallefall. Har aldri samleie før jeg ivrer etter det, skikkelig kåt. Fingring og oralsex er jo også sex, men kan også være oppvarming mot å bli kåt nok til samleie.

Min mann er heldigvis veldig opptatt av gjensidig lyst, kåthet, nytelse og tilfredsstillelse, så han vil ikke engang ha sex om jeg ikke har lyst. Samme omvendt forøvrig. Om jeg er aldri så kåt lar jeg ham være om han er skikkelig sliten. Om ene av oss gir uttrykk for at vi er skikkelig sliten/syk/ikke i det humøret så respekterer vi dette 100% begge to, og lar isåfall initiativet være opp til den som virker å være for utladet til sex. For noen ganger kan jo slitensex/trøsesex og lignende likevel være ønsket, men det er da altså opp til den som er i den situasjonen at sex virker å være av menyen. Press skjer ikke noen veier. 

På denne måten har også sex kun vært til gjensidig glede gjennom hele vårt forhold, så vår seksuelle relasjon har egentlig dermed vært det aller enkleste å opprettholde som veldig godt gjennom 22 år. Det er mye annet som har vært vanskelig og krevende, men sex har bestandig vært til gjensidig glede, for det skjer bare når begge to har lyst. Det er vår trygge og gode "møteplass" i alt annet som innimellom kan bli krøll og krevende, i at det er 100% tillit til at vi kun ønsker hverandre godt i dette, og aldri aldri ville finne på å presse hverandre til sex når det ikke er ønsket, eller seksuelle handlinger som ikke er ønsket. 

Vi har begge ønsker som den andre har avvist, og det er helt greit. Et det ikke ønsket av begge er det strøket fra menyen. (Til den som ikke ønsket det eventuelt har revurdert, og velger å utrykke ønske om å likevel prøve. Den som ønsket det i utgangspunktet nevner det ikke igjen til det eventuelt skjer, siden det fort hadde føltes som mas/press.)

Og kåt ved sex... selvfølgelig! 

Min mann kjenner meg mentalt og kroppen min så godt at han vet veldig godt hvilke triks han skal bruke. Ja jeg er fremdeles jevnlig kåt på ham. Kroppen hans representerer nytelse for meg. 😊

Endret av Trolltunge
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir ikke kåt bare av å se, og det skal endel til for at jeg blir kåt.

Anonymkode: 11fcd...d37

AnonymBruker
Skrevet

Det høres fantastisk ut å være såpass tett sammen. Jeg skulle ønske at jeg og min mann hadde en slik intimitet, men sliter veldig. Han er veldig god i sengen, og prioriterer alltid meg. Men vet at han også ønsker at jeg er mer gira på å tilfredsstille han, men det har jeg aldri har vært noe sexy. Jeg gjør det kun for at han liker det, ikke fordi jeg liker det. Jeg vet ikke, skulle gjerne ønske at det ikke var så mye arbeid med å være kåt og ha lyst på sex med han... Virkelig misunnelig på dere som har det slikt! 

Trolltunge skrev (2 minutter siden):

Selvfølgelig er jeg kåt under sex vil jeg si. Om jeg ikke er kåt i utgangspunktet er jeg i det minste villig til å bli kåt i utgangspunktet, og så koser vi på ulike måter til jeg blir kåt før det er snakk om noe samleie iallefall. Har aldri samleie før jeg ivrer etter det, skikkelig kåt. Fingring og oralsex er jo også sex, men kan også være oppvarming mot å bli kåt nok til samleie.

Min mann er heldigvis veldig opptatt av gjensidig lyst, kåthet, nytelse og tilfredsstillelse, så han vil ikke engang ha sex om jeg ikke har lyst. Samme omvendt forøvrig. Om jeg er aldri så kåt lar jeg ham være om han er skikkelig sliten. Om ene av oss gir uttrykk for at vi er skikkelig sliten/syk/ikke i det humøret så respekterer vi dette 100% begge to, og lar isåfall initiativet være opp til den som virker å være for utladet til sex. For noen ganger kan jo slitensex/trøsesex og lignende likevel være ønsket, men det er da altså opp til den som er i den situasjonen at sex virker å være av menyen. Press skjer ikke noen veier. 

På denne måten har også sex kun vært til gjensidig glede gjennom hele vårt forhold, så vår seksuelle relasjon har egentlig dermed vært det aller enkleste å opprettholde som veldig godt gjennom 22 år. Det er mye annet som har vært vanskelig og krevende, men sex har bestandig vært til gjensidig glede, for det skjer bare når begge to har lyst. Det er vår trygge og gode "møteplass" i alt annet som innimellom kan bli krøll og krevende, i at det er 100% tillit til at vi kun ønsker hverandre godt i dette, og aldri aldri ville finne på å presse hverandre til sex når det ikke er ønsket, eller seksuelle handlinger som ikke er ønsket. 

Vi har begge ønsker som dem andre har avvist, og det er helt greit. Et det ikke ønsket av begge er det strøket fra menyen. (Til den som ikke ønsket det eventuelt har revurdert, og velger å utrykke ønske om å likevel prøve. Den som ønsket det i utgangspunktet nevner det ikke igjen til det eventuelt skjer, siden det fort hadde føltes som mas/press.)

Og kåt ved sex... selvfølgelig! 

Det høres ut som om dere har funnet en fantastisk løsning! Kan hende det å ikke ha sex med penetrering med mindre jeg er kåt er løsningen. For å få mer fokus på alt det andre. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Skjønner ikke helt hva du mener.

Jeg hadde aldri hatt sex uten å være kåt. Det blir som spise mat når jeg ikke har lyst på mat.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Skjønner ikke helt hva du mener.

Jeg hadde aldri hatt sex uten å være kåt. Det blir som spise mat når jeg ikke har lyst på mat.

Jeg har som regel alltid sex uten å være kåt. Noen ganger blir jeg kåt utenom, gjerne ved å lese en erotisk bok eller noe, og da hender det at jeg gjerne initierer sex. Men det er ikke ofte jeg blir kåt ellers sånn helt utav det blå. Sex er liksom bare en vanlig aktivitet som mye annet, og bryr meg ikke om vi ikke har sex på en stund. Da er det mer samvittigheten min det går på... 

• Liker 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Det høres fantastisk ut å være såpass tett sammen. Jeg skulle ønske at jeg og min mann hadde en slik intimitet, men sliter veldig. Han er veldig god i sengen, og prioriterer alltid meg. Men vet at han også ønsker at jeg er mer gira på å tilfredsstille han, men det har jeg aldri har vært noe sexy. Jeg gjør det kun for at han liker det, ikke fordi jeg liker det. Jeg vet ikke, skulle gjerne ønske at det ikke var så mye arbeid med å være kåt og ha lyst på sex med han... Virkelig misunnelig på dere som har det slikt! 

Det høres ut som om dere har funnet en fantastisk løsning! Kan hende det å ikke ha sex med penetrering med mindre jeg er kåt er løsningen. For å få mer fokus på alt det andre. 

Ja det er jo mye opp til deg tenker jeg. At du kommuniserer skikkelig at du ikke er kåt nok og klar nok. For min del er det nå så utenkelig å ha samleie uten å være kåt at jeg helt selvfølgelig og uten å nøle det minste gir tydelig beskjed om det går for fort frem. Jeg har vært ung og dum, og ikke like klok angående slikt, og det ble det jo bare tull og tragedie av. Når jeg ikke kommuniserte så naturlig og tydelig forsto gjerne ikke menn jeg hadde forhold til at jeg ikke var klar, så fikk jeg ikke gode opplevelser ved sex, og... ja lysten på sex ble virkelig ikke opprettholdt på den måten. Da fikk jeg etterhvert anti- lyst på sex, så det lærte jeg heldigvis av. 

Nå er det heldigvis slik at vi begge to nyter å gi hverandre tilfredsstillelse, men i vårt forhold skjer det egentlig ikke at jeg gir ham bj og lignende uten å få tilsvarende tilfredsstillelse tilbake. Det ønsker han ikke, og føler feil, og jeg er forsåvidt enig i det. Jeg var bare noe uvant med så uegoisisk mann i starten av vårt forhold, og nærmest hjernevasket til å akseptere at det var forventet av menn å motta uten å gi tilbake. Min mann var klokere der, for det er ikke noe særlig stas å bare gi uten å få tilbake. Det kan gjerne føles greit når man er nyforelsket og ivrig i tjenesten, men etter 22 år hadde jeg antagelig gått lei slikt for lenge siden, og blitt noe irritert over forventninger om slikt. Mye mer ok at sex bestandig er til gjensidig nytelse og tilfredsstillelse. Det opprettholder lyst og behov betydelig bedre enn å være en sexservice for mannen. Personlig har jeg iallefall ingen klitoris i munnen, og det at jeg vet at slik aktivitet også fører til at jeg får orgasme medfører at å suge gjør kroppen min ivrig og kåt, i forventninger om hva som følger. Hadde ikke han hatt så klar innstilling til dette fra starten hadde jeg sikkert gjort det, til jeg gikk lei. Aldri gått lei slik vi har det. 

Endret av Trolltunge
  • Nyttig 1
Skrevet

Ja, blir kåt av å se han inn i øynene, kjenne kroppen hans, kysse

Skrevet

Jeg er jo alltid kåt når jeg har sex. Hvis ikke ville jeg ikke hatt sex, det gir seg selv. Nå er jeg ofte kåt, da…

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...