BobbySocks Skrevet 21. februar 2025 #21 Skrevet 21. februar 2025 Jeg hadde sagt nei, hadde hun begynt å flytte på møblene hadde jeg tatt henne ut av rommet og satt meg i døra med høretelefoner på. Så hadde hun fått hyle.
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2025 #22 Skrevet 21. februar 2025 Jeg hadde latt henne få prøve jeg Anonymkode: f4b57...f02
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2025 #23 Skrevet 24. februar 2025 AnonymBruker skrev (På 19.2.2025 den 21.47): Mitt barn er også litt sånn, og hadde sterke meninger om hvordan møblene på rommet hans skulle stå (og hvor mye han skulle ha der), selv om jeg prøvde å forklare at det ikke ble plass. Så jeg målte opp og tegnet rommet og møblene i målestokk og klippet ut møblene. Så fikk han prøve seg frem med å flytte rundt på møblene i form av papir og se selv hva som gikk an og ikke. Det fungerte veldig bra, han skjønte fort at det han hadde sett for seg ikke var mulig, men fant en annen løsning han var fornøyd med. 😊 Anonymkode: 9794b...eed Takk for dette tipset! Nå blei det MYYYE lettere å ommøblere stuen min! ADHD hjernen min har stått fast på tenkestadiet i flere måneder, men no ble det jo lett, ha ha ha😂😂 Anonymkode: 61209...ac6
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2025 #24 Skrevet 24. februar 2025 Ikke rart hun blir forvirret når du stadig kommer med nye forklaringer. Det gir for liten plass Det fungerer ikke Hun får gjøre det selv om hun vil ha det slik. (altså opsjon om at det KAN gjøres) Du har ikke krefter til store ommøbleringer - akkurat nå. (igjen - det kan gjøres) Innimellom er det så enkelt som; "jeg bestemmer". Anonymkode: cee0a...e00
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå