AnonymBruker Skrevet 20. februar #21 Del Skrevet 20. februar Forbinder det med fred. Det er er koselig navn. Tenker på en god person som er rolig og med masse omsorg. Anonymkode: 7b3c5...acd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miaiai Skrevet 20. februar #22 Del Skrevet 20. februar Sjefen min heter det, en venninne og ene kona til en anne sjef heter det. Fint navn og har bare gode assiasjoner til navnet. Ellen er jo ikke et navn alle heter for tiden som i barnehagen der det er mange Ingrid og Aurora osv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar #23 Del Skrevet 20. februar Merlin skrev (20 timer siden): Min oldemor het ELEN. 🙂 Det het oldemoren min også. Er du kusina mi tro? 😜 Anonymkode: 5c533...9e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Merlin Skrevet 20. februar #24 Del Skrevet 20. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Det het oldemoren min også. Er du kusina mi tro? 😜 Anonymkode: 5c533...9e7 Rogaland ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar #25 Del Skrevet 20. februar Forbinner Ellen med en ordentlig dame som har ting på stell. Aldri noe tull, flink på skolen, snill og grei. Et veldig pent og hyggelig navn. Anonymkode: d030a...181 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar #26 Del Skrevet 20. februar Nydelig navn og kjenner ei nydelig, snill og god ung dame som heter det. Anonymkode: 1afda...bcb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar #27 Del Skrevet 20. februar Ellen tamponger ødela navnet for meg Anonymkode: acb86...ac1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar #28 Del Skrevet 21. februar AnonymBruker skrev (På 20.2.2025 den 13.04): Ellen er et pent og klassisk navn, men et dessverre ødelagt for meg pga assosiasjoner til influenser Ellen Aabol.. Anonymkode: ec42d...29a Og hvem er så det? Aldri hørt om Anonymkode: 719ad...3f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar #29 Del Skrevet 27. februar Mormor ❤️ Anonymkode: e4940...4f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå