AnonymBruker Skrevet 23. februar #21 Del Skrevet 23. februar Disni skrev (På 22.2.2025 den 21.58): Å, det klarer ikke jeg 82 kg mann. Det krever jo 120-160 g/dag om man vil bevare muskelmasse, evnt bygge muskler. Det må faktisk planlegges….. Er du idrettsutøver? Eller er du bare en av de som tror at en vanlig mann i gata som driver med trening har et sykt proteinbehov? Anonymkode: a2de8...1c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NatNat Skrevet 24. februar #22 Del Skrevet 24. februar AnonymBruker skrev (På 19.2.2025 den 18.17): Hvis man prøver å gå ned i vekt og spise mindre, så er det lurt å spise ting som gjør at man er lenger mett. Da er proteiner lurt. Jeg har gått ned over 30 kilo, og hovedtiltaket mitt, ved siden av å spise sunt så klart, er å få i meg nok proteiner sånn at jeg ikke blir fort sulten igjen selv om mengdene ikke er så store. Anonymkode: 67fd6...a2a ikke bare blir du lenger mett men også proteiner er NØDVENDIG for å unngå å tape muskler isteden for fett. Derfor er det livsviktig med nok protein spesielt når man slanker seg. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar #23 Del Skrevet 25. februar Ost, cottage cheese, egg, quinoa, peanøtter/rent peanøttsmør. Anonymkode: 17246...c94 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frivis Skrevet 25. februar #24 Del Skrevet 25. februar Anbefaler å spise 3-4 økologiske egg hver dag, og minst 200g storfekjøtt. Du kan legge til noe linser om du trenger mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sciurus Skrevet 26. februar #25 Del Skrevet 26. februar Tråden er ryddet for brukerdebatt. Sciurus, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå