AnonymBruker Skrevet onsdag kl 17:00 #1 Del Skrevet onsdag kl 17:00 Jeg spiser kjøttpålegg og noe kjøtt til middag, men er ikke så glad i dette. Egg tåler jeg ikke😳 Hvordan lett få inn mer proteiner per måltid? Typ x gr yoghurt er 10 proteiner. Kan ikke så mye om dette. Anonymkode: c4b7e...903 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonymLala Skrevet onsdag kl 17:03 #2 Del Skrevet onsdag kl 17:03 (endret) Yt sjokolademelk eller den fra Q-meieriene. Kesam og cottage cheese med søtning har også høyere proteininnhold enn gresk yoghurt. En liten skyr inneholder 16 g (ofte 3 for 2 på Meny). Om du liker proteinpulver er det fint å blande ut i grøt eller smoothies. Endret onsdag kl 17:05 av anonymLala Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 17:06 #3 Del Skrevet onsdag kl 17:06 Cottage cheese og yoghurt. F.eks til frokost spiser jeg granola eller rug fras med cottage cheese og yoghurt naturell på. Masse proteiner og sunn fiber. Anonymkode: 7057b...6a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 17:08 #4 Del Skrevet onsdag kl 17:08 Når du spiser så får du nok proteiner, du trenger ikke "ekstra" proteiner med mindre du lever på bare loff eller hvit ris. Anonymkode: b5f7e...e65 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 17:17 #5 Del Skrevet onsdag kl 17:17 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Når du spiser så får du nok proteiner, du trenger ikke "ekstra" proteiner med mindre du lever på bare loff eller hvit ris. Anonymkode: b5f7e...e65 Hvis man prøver å gå ned i vekt og spise mindre, så er det lurt å spise ting som gjør at man er lenger mett. Da er proteiner lurt. Jeg har gått ned over 30 kilo, og hovedtiltaket mitt, ved siden av å spise sunt så klart, er å få i meg nok proteiner sånn at jeg ikke blir fort sulten igjen selv om mengdene ikke er så store. Anonymkode: 67fd6...a2a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 17:27 #6 Del Skrevet onsdag kl 17:27 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvis man prøver å gå ned i vekt og spise mindre, så er det lurt å spise ting som gjør at man er lenger mett. Da er proteiner lurt. Jeg har gått ned over 30 kilo, og hovedtiltaket mitt, ved siden av å spise sunt så klart, er å få i meg nok proteiner sånn at jeg ikke blir fort sulten igjen selv om mengdene ikke er så store. Anonymkode: 67fd6...a2a Og mange får resultater med høykarbo, altså de spiser hovedsakelig frukt og grønnsaker, ikke kjøtt, eller lite kjøtt, og ikke produkter som skal erstatte det heller. Anonymkode: b5f7e...e65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 17:33 #7 Del Skrevet onsdag kl 17:33 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Jeg spiser kjøttpålegg og noe kjøtt til middag, men er ikke så glad i dette. Egg tåler jeg ikke😳 Hvordan lett få inn mer proteiner per måltid? Typ x gr yoghurt er 10 proteiner. Kan ikke så mye om dette. Anonymkode: c4b7e...903 Synd du ikke tåler egg, ellers ville proteinbrød vært greit her. Hvordan reagere du på egg? Anonymkode: 1578f...e26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 17:40 #8 Del Skrevet onsdag kl 17:40 mine favoritter med mye protein: Tunfisk cottage cheese kokt skinke gresk yoghurt naturell Kefir eggehvitter (om du tåler det) reker kikerter kyllingbryst kalkunpålegg Anonymkode: aade2...243 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 18:01 #9 Del Skrevet onsdag kl 18:01 Fisk. Torsk, laks, ørret, makrell. Hva slags kjøtt er det du spiser som du ikke liker? Kalkun, kylling, biff, kjøttdeig, viltkjøtt? Anonymkode: cbaf3...e67 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 18:04 #10 Del Skrevet onsdag kl 18:04 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): mine favoritter med mye protein: Tunfisk cottage cheese kokt skinke gresk yoghurt naturell Kefir eggehvitter (om du tåler det) reker kikerter kyllingbryst kalkunpålegg Anonymkode: aade2...243 100 gram kokte kikerter inneholder bare 8 gram protein per 100 gram. Til sammenligning inneholder 100 gram laks 20 gram protein, og 100 gram kylling 27 gram. Biff inneholder 26 gram. Disse animalske kildene er i tillegg fullverdige og lettopptakelige proteinkilder, som inneholder kollagen, og i tillegg da f.eks b12 som er helt essensielt. Anonymkode: cbaf3...e67 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå